En İyisi Susarak Konuşmak - EĞİTİM PINARI

En İyisi Susarak Konuşmak



En İyisi Susarak Konusmak siiri, fatihpinarca Fatih Pinar
En İyisi Susarak Konuşmak




Konuşsan dinleyen yok dostum;
Herkes alim olmuş bu zamanda.
Dinlesen ahmak sanan çok dostum;
Millette kibir tavan yapmış durumda.

Ne yapsan, ne etsen faydasız dostum;
Çok zor bu işlere çözüm bulmak.
Doluya da, boşa da konmuyor dostum;
İnan ki, en iyisi susarak konuşmak.

Görseller: https://unsplash.com/


En İyisi Susarak Konuşmak En İyisi Susarak Konuşmak Reviewed by EĞİTİM PINARI on Temmuz 22, 2019 Rating: 5

28 yorum:

  1. Sevdiğim bir yazar, "suskunluklar içe dönük en iyi konuşkanlıklardır" diyordu.
    Haklısınız, en iyisi susarak konuşmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman olmasa da susarak konuşmanın da gerekli olduğu zamanlar var bence. Çok teşekkür ederim bu değerli yorum için.

      Sil
  2. Kesinlikle en iyisi susarak konuşmak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman susarak konuşmak çok faydalıdır. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. en iyisi hiç çaba göstermemek kelimelerden anlamayan susmaktan hiiiç anlamıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da farklı bir bakış açısı; denenebilir. Çok teşekkürler.

      Sil
  4. Az sözle çok şey anlatmışız. Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, şiiri beğenmeniz beni çok mutlu etti. Çok teşekkürler.

      Sil
  5. Ah ne doğru sözler, güzel şiirmiş :)

    YanıtlaSil
  6. Çok sevdiğim bir hikaye var ; Bir filozofa sormuşlar, bir insanın zeki olduğunu nereden anlarsın? Konuşmasından demiş. Ya hiç konuşmazsa demişler. O kadar akıllı insan yoktur, demiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir hikaye idi. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. Etkili iletişimde dinlemek çok önemli ama dinlemiyoruz ve dinlemeyi de bilmiyoruz
    :(
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. evet evet iyidir susmak, dinlemek daha iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinlemek akıllı kişilerin yöntemidir bence de.:)

      Sil
  9. evet bazen susrakda çok şey analatılabilir ama anlayana emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlayana kısmı çok önemli. Anlamayan insana bir şey anlatmaz zor. Çok teşekkürler.

      Sil
  10. Güzel olmuş. Arada böyle de yaz kardeşim 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiirimi beğenmenizden dolayı çok teşekkür ederim.

      Sil
  11. Ben bazen sadece susarak sessizliğimle cevap veririm. Çok zaman susmak iyidir.

    YanıtlaSil
  12. Çok ve boş konuşmaların arasında susmak en iyisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Susmanın çok gerekli olduğu durumlar var. Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınızla bana katkı sağladığınız için.

      Sil
  13. "Seksenler" dizisindeki "Susmuş" karakteri gibi insanın susası geliyor. O karakter aslında susarak öyle güzel anlatıyordu ki derdini. En iyisi susmak hocam, konuşuyoruz da ne oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değerli yorum için teşekkürler İbrahim Bey.

      Sil
  14. Gerçekleri yüze vuran çok güzel bir şiir yazmışsınız..
    Tebrik ederim, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de katkılarınızdan dolayı size çok teşekkür ederim.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.