Ferda-yı Garam - EĞİTİM PINARI

Ferda-yı Garam



Eğitim Pınarı
Ferda-yı Garam

Bu yazımda yine bir klasik eser tanıtımı var; yazar Mehmet Rauf'un Ferda-yı Garam isimli psikolojik aşk romanı hakkında kısa bir değerlendirmede bulunacağım.

Eserimizin başkahramanı Macit ve Sermet adında gençler çocukluk yılları birlikte geçen iki gençtir. Çocukluk yıllarında çoğunlukla çekişme yaşayan bu iki genç, gençlik yıllarında ise tutkulu bir aşk yaşarlar. Zaten eserimizin adı da Yarının Aşkı’dır.

Sermet, Macit'in amcasının kızıdır. Macit kısa bir süre amcasında kalması gerekmiş, bu zaman zarfında Sermed ile başlangıçta çekişme yaşamış; daha sonra işte bu çekişme büyük bir aşka dönüşmüştür.

Birbirlerini çok seven bu iki genç aşkları hakkında karamsar bir fikre sahiptirler. Birlikte mutlu olamayacaklarını düşünen gençler sandalla denize açıldıkları bir gün intihar ederek birlikte canlılarına kıyarlar.

Yazar Mehmet Rauf, Ferda-yı Garam isimli psikolojik eserini beklenmedik bir sonra bitirerek esere dram katmayı başarmıştır.

Görseller:dr.com.tr

Ferda-yı Garam Ferda-yı Garam Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ekim 09, 2020 Rating: 5

15 yorum:

  1. Dramıda grçmiş öğretmenim trajedi olmuş resmen,Allah rahmet eylesin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda size katılıyorum, çok teşekkürler.

      Sil
  2. okuyum bunu sevdim konusunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet Rauf'un Ferda-yı Garam isimli eseri hakkında yapmış olduğunuz değerlendirmeler için çok teşekkürler.

      Sil
  3. Tespitleriniz çok yerinde; zaten eser psikolojik bir eser biliyorsunuz. Çok teşekkürler müfred.

    YanıtlaSil
  4. Bu yazarımızın daha önce ki lisedeyken diğer psikolojik romanı olan Eylül'ü okumuştum, Hatırladığım kadarıyla bir nebze benzettim ben. Daha sonra başka kitabını okumamıştım. Vakti gelmiş okumanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerlendirmeler için çok teşekkürler Bayan Hohori:)

      Sil
  5. Çok dramatik bir son olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok üzücü bir sonla bitiyor romanımız. Değerlendirmeler için çok teşekkürler Yıldız Hanım.:)

      Sil
  6. Off sonu fenaymış..
    Bu eseri sayenizde tanımış olduk teşekkür ederiz :)Kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonu gerçekten de fena. Yorum için çok teşekkürler Düş Tasarımcısı:)

      Sil
  7. hmm..Fatih bey çok güzel bir kitapmış..listeme aldım..yazı için teşekkürler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, size faydalı olmak çok güzel bir duygudur. Çok teşekkürler...:)

      Sil
  8. bak son yazım pencere, eğitimle ilgili :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, en kısa zamanda sizi ziyarete geleceğim.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.