Kurban Bayramı Yazısı - EĞİTİM PINARI

Kurban Bayramı Yazısı



Kurban Bayramı Yazisi
Kurban Bayramı Yazısı


Gelenek olduğu üzere birçok arkadaşımız özel günlerle alakalı yazılar hazırlıyorlar. Ben de bu yazımda Kurban Bayramı yazısı hazırlamak istedim. Ancak benim yazım tam olarak Kurban Bayramı yazısı sayılmaz. Yazının zamanlaması bir parça bayrama denk geldiğinden böyle bir başlığın çok fazla uygunsuz düşmeyeceğini düşündüm. Benim yazım birazcık iç dökme biraz da teşekkür şeklinde bir yazı olacaktır.

Mut Çamlıca Köyü

Yaklaşık bir yıllık blog serüvenim boyunca genelde bana yapılan yorumları günü gününe cevaplamaya çalışırım. Hatta bazı blogger arkadaşlarım gibi birkaç gün bekleyip daha sonra cevaplamayı da istedim ancak vakit bulduğum ilk anda cevaplamadan kendimi alıkoyamadım. Birkaç gün yorumları bekletme sebebim; sanal alemde fazla gözükmediğim zamanlarda blogumun ziyaretçi alıp almadığını merak etmemdi.

Göksu Nehri- Silifke

Çeşitli zorunluluklar sebebi ile Karaman, Mersin/Mut/Silifke/Erdemli civarlarında bir hafta gibi bir zaman diliminde bulunmam bloguma gerekli ilgiyi göstermeme engel oldu. Daha önceden hazırlamış olduğum yazılarımı otomatik olarak yayına aldım ancak yazılarıma yapılan yorumlara ve bana yorum bırakan arkadaşların bloglarına iadei ziyarette bulunmaya fırsatım olmadı. Bu zaman zarfında yılmadan beni ziyaret eden ve bana yorum bırakan arkadaşlarımı buradan sıralayarak hepsine sonsuz teşekkürlerimi iletmek istiyorum. İsimler arkadaşlarımın profillerinde kullandıkları isimlerden oluşmaktadır.

Mut Çamlıca Köyü

Bıkmadan, usanmadan bana yorum bırakan kibar insanlar:
1-   Emine Kaya
2-   En Nefis Tariflerim
3-   Kitaplara Kaçanlar
4-   Kitap Gizi
5-   Kağıt Salıncak
6-   Ebem Kuşağı
7-   Bücürük ve ben
8-   Erhan Çakırlar
9-   Kalem Ucu
10-                     Gül Özdemir
11-                     Duo Diyet
12-                     Ebrar
13-                     Gizlipencere06
14-                     Sevkoz
15-                     Elift
16-                     Aze
17-                     Eren
18-                     Yıldız
19-                     Lovehouse
20-                     Momentos
21-                     Handan
22-                     ReHitu
23-                     Mormidye
24-                     Sessiz Haykırış
25-                     Arsel’in Okyonusu
26-                     İstiridye Avcısı
27-                     Xhayat
28-                     Özgürlük Savaşçısı
29-                     Bi çaylak
30-                     Fotofotofan
31-                     İbrahim Erdoğan
32-                     Yaşamdan yazılar
33-                     Dert Anası Gülhan
34-                     Rafael Aybüke
35-                     Dizi ve film
36-                     Kiremit hanem
37-                     İrem Can
38-                     Sibel
Aralıksız neredeyse her gün blogumu ziyaret eden güzel insanlar:
1-   Ferdaulgen
2-   Konumuz kitap
3-   Kitapkurdunils
4-   Duvartakvimi
5-   Pudraşekerim
6-   Büyülügerçeklik
7-   Türkkadınları
Bir hafta boyunca farklı yerlerde dolaşma imkanım olmuştu.  Bunlardan en çok ruhumu dinlendiren Mersin/ Mut/ Çamlıca(Beci) Köyü yaylasındaki birkaç günlük ziyaretimdi. Yayla hayatı beni daima mutlu etmiştir. Doğa ile iç içe olmak ve şehir hayatının gürültüsünden uzak kalmak insana tarifsiz bir dinlenme fırsatı sunmaktadır.
Mut Çamlıca Köyü yayla yolu


Muhteviyat olarak tam manası ile Kurban Bayramı yazısı sayılmayan bu yazım ile tüm arkadaşlarımın kurban bayramını kutlarım. Teşekkürlerimi sunduğum arkadaşlar listesinde olmayan ancak zaman zaman yazılarımı okuyan ve yorum bırakan diğer arkadaşlarıma da çok çok teşekkür ederim.
  1. Mut Çamlıca Köyü yaylası



Kurban Bayramı Yazısı Kurban Bayramı Yazısı Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ağustos 11, 2019 Rating: 5

27 yorum:

  1. Ne güzel yerlermiş buralar. Göksu Nehri çok hoş. Yorumlar bloğun en önemli fonksiyonu mu diyeyim, özelliği mi diyeyim bilemedim. Yorumsuz blog kendin yazıp, kendin okumak gibi oluyor. Eksik olmayın ben de varım listede, çok teşekkür ediyorum kendi adıma. Kuzular, koyunlar oyun oynarken, mutlu görmek ne güzel, ben de onları böyle görmek istiyorum herkes vejeteryan takılsın yupiii:)))ne güzel bir dünya olurdu

    YanıtlaSil
  2. İyi bayramlar sevgili blogdaş :) Sağlıkla, keyifle geçir günlerini köyde. Teşekkür yazısına da teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Yazın yayla gibisi yoktur, en iyisini yapmışsın. Duo Diyet; bloğunu ve seni seviyor, nice bayramlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Duo Diyet arkadaşımı çok severim. İyi bayramlar.

      Sil
  4. Ne güzel yerlere gitmişsiniz. Keyfini çıkarın. İyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim. Size de iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel yerler gezmişsiniz. Bayram ya da özel günlerde bloggerın tadı başka oluyor. Bayram,özel gün yazılarını okumayı seviyorum. Hepimizin huzurla,mutlulukla geçireceği bayram olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aybüke Rafael güzel temennilerden dolayı teşekkür eder iyi bayramlar dilerim.

      Sil
  7. Evet gerçekten de biraz alakasız bir yazı oldu. Bundan dolayı özür dilerim. Sizin yazılarımı satır satır okuduğunuzun farkındayım Deniz Hanım, her türlü katkılarınızdan haberdarım. Bundan dolayı da çok teşekkür ederim.:)

    YanıtlaSil
  8. Mübarek kurbanların kokusunu bile seviyorum kaldı ki ülkemin dağını taşını nasıl sevmeyeyim. Resimler çok güzel oralarda olmak ve tertemiz havasını ciğerlerine doldurmak ise apayrı güzel olmalı..
    Blogculuk sanırım biraz sabır işi bende bir çok bloğa yorum bırakıyorum ve dönüşü hiç olmuyor siz yine arada bir de olsa ziyaret ediyorsunuz teşekkür ederim. Listenize almışsınız ayrıca teşekkür ederim hayırlı bayramlar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı Bayramlar Emine Hanım. Bundan sonra Blogunuzu daha fazla ziyaret edeceğim.

      Sil
  9. İçten yazınız için teşekkürler. Fotoğraflarınızda ayrıca beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu güzel yorum için size çok teşekkür ederim.

      Sil
  10. Çok güzel yerler gezmişsiniz, listede kendimi de gördüm ayrıca mutlu oldum.
    Paylaşımlarınızı keyifle ve ilgiyle okuyorum. İyi bayramlar. :)

    YanıtlaSil
  11. Yazılarınızı severek takip ediyorum. Bu yazı sayesinde Karaman, Mersin, Mut, Silifke ve Erdemli'den birkaç kare görmek de çok hoşuma gitti. iyi tatiller dilerim.

    YanıtlaSil
  12. İyi bayramlar, fotoların bir kısmını ben, bir kısmını da oğlum çekti.

    YanıtlaSil
  13. Biz sizi karşılıksız da sevdik hocam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kibarsınız Recep Bey, güzel sözleriniz gönlüme dokundu. Çok teşekkürler.

      Sil
  14. listenizde yer aldığıma sevindim
    sizi blog listeme ekledim sizde eklerseniz yine sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni blog listenize eklemenizden dolayı çok memnun oldum. Tabii ki ben de sizi listeme ekleyeceğim.

      Sil
  15. Merhaba Fatih Bey. Listenizde bana yer verdiğiniz için ben de size teşekkür ederim. Bloglar karşılıklı ziyaretle ve yorumlarla daha da keyifli oluyor. Elimden geldiği kadar sizi ve diğer arkadaşlarımızı ziyaret etmeye çalışıyorum elbette. Sizler de Dert Anası'nı ilk zamanlarından bu yana yalnız bırakmadınız. Her şey bu sayede çok daha güzel bir hale geliyor. Bu arada doğayla iç içe olmak benim de sevdiğim bir durum. Gittiğiniz yer çok güzelmiş gerçekten. Çok güzel fotoğraflar yayınlamışsınıZ. Sizin de bayramınız kutlu olsun. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrusunu isterseniz ben size sizin gösterdiğiniz ölçüde ihtimam göstermediğimin farkındayım. Siz yazıları çok ciddi bir şekilde okuyor ve çok güzel değerlendirmelerde bulunuyorsunuz. Bundan dolayı ne kadar teşekkür etsem azdır Gülhan Hanım. Sevgilerle:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.