Hep Onu Düşünür; Onu Anarım - EĞİTİM PINARI

Hep Onu Düşünür; Onu Anarım





hep onu dusunur ve onu anarim siir, fatihpinarca
Hep O’nu Düşünür; O’nu Anarım



Hep onu düşünür; onu anarım.
Hep ona güler ve ona ağlarım.
Hatırlatır kendisini istemesem de…
Çünkü beni bulurdu bende, her demde.

Beni ben yapardı her konuştuğunda,
Bana ben katardı her baktığında.
Bu yüzden onu düşünür, onu anarım.
Ve ben, her an; ona güler ve ona ağlarım.

Görseller:turkagram.com




Hep Onu Düşünür; Onu Anarım Hep Onu Düşünür; Onu Anarım Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mayıs 18, 2020 Rating: 5

20 yorum:

  1. Gönlünüze sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok duygulu bir şiir olmuş. Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Yıldız Hanım, şiiri beğenmeniz beni çok mutlu etti doğrusu. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Editor bu ara cok duygu yukluyuz..
    Kaleminize yureginize saglik

    YanıtlaSil
  4. Birçok duyguyu aynı anda yaşatan bir kişiymiş...Şairi ne kadar etkilediğini her mısrada görebiliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Şiir hakkında yapmış olduğunuz değerlendirmeler için çok teşekkürler İrem Can.:)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Duygusal bir durum var şiirde ancak pek üzücü bir durum yok gibi aslında. Size ne üzücü geldi? anlayamadım.

      Sil
    2. hatırlayıp ağlıyor işte :)

      Sil
    3. Doğru söylüyorsunuz:) ancak ben ağlayıp gülme meselesini daha geniş anlamda; olumlu ve olumsuz duyguları hep onunla yaşadığımı, O kişinin hayatımda çok özel bir yerinin olduğunu anlatmaya çalışmıştım. Dar anlamda ise bahsettiğiniz gibi bir durum söz konusudur. Teşekkürler deeptone.

      Sil
  7. Beni ben yapardı her konuştuğunda,
    Bana ben katardı her baktığında.

    böylesi düşünülecek bir o , olmalı insanın hayatında..yaralarıma parmak basmışsınız.. cok hoş mısralar..tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, şiirimde kendinize has şeyler bulmanız beni çok mutlu etti. Yorum ve ziyaret için çok teşekkür ederim.

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, şiirimi beğenmeniz beni çok mutlu etti.

      Sil
  9. Bu kadar duygu yüklü bir şiirin bir sahibi olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mı? Zaten bu yoğunlukta bir şiir muhatabı olmadan yazılabilir mi?

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.