Kendine Dost Olma Zamanı - EĞİTİM PINARI

Kendine Dost Olma Zamanı


Kendine Dost Olma Zamanı, şiirler
Kendine Dost Olma Zamanı


On derken, yirmi derken zaman geçti farkına varamadım.

Otuz, kırk koşuşturma, geçim derdi bir şey anlayamadım.

Yaş ilerledikçe güvendiğim ne varsa birer birer beni terk etti.

Eyvah desem de pişmanlıklarım bana fayda vermedi .

 

Elliye doğru geldiğimde kem gözlerden rahat bulamadım.

Geriye dönüp bakınca bu dünyadan bir murat alamadım.

Şimdi tempoyu düşürüp; motoru soğutma zamanı.

Dostu düşmanı tefrik edip, kendime dost olma zamanı.

 Görseller: pixabay.com.tr




Kendine Dost Olma Zamanı Kendine Dost Olma Zamanı Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ağustos 23, 2022 Rating: 5

27 yorum:

  1. çok anlamlı bir şiir olmuş, kaleminize sağlık !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiiri anlamlı bulmanızdan dolayı çok mutlu oldum. Teşekkürler arkadaşım.

      Sil
  2. :))) Güzel bir şiir. Emeğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin değerlendirmeleriniz de çok güzel, çok teşekkürler Yıldız Hanım:)

      Sil
  3. yani yaş aldıkça yavaşlıyor mu insaaan :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar
    Çok güzel yazı olmuş... Deep önersi seni bana BLoG Listeme ekledim haberin olsun çay ücretsiz bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili blog arkadaşım deep'e çok teşekkür ederim. Beni size önerdiği için. Tabii ki, size iade i ziyarette bulunacağım. Ancak bu aralar bloğumla çok fazla ilgilenme imkanım olmuyor. Aktif olduğum zamanlarda çaya gelirim. Çok teşekkürler:)

      Sil
    2. Hep beklerim çay her zaman var :)

      Sil
  5. Merhabalar.
    Şiiriniz çok anlamlı olmakla beraber, tecrübe edinmek ya da ders almak isteyenlere de bir rehber niteliğinde olmuş. Dostu düşmanı ayırt edip kendimize dost olma zamanındayız. Aksi halde birinci kıtaya devam ederiz. Yani tekrar başa döneriz. Hiç vakit kaybedecek durumda değiliz.
    Kaleminize ve gönlünüze sağlıklar dilerim. Selam ve muhabbetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.
      Efendim bu güzel şiiri kaleme alan sizsiniz. Dolayısıyla teşekkürü siz hak ediyorsunuz. Bizimkisi acizane bir yorumdan ibarettir.
      Selam ve saygı ile.

      Sil
    2. Benim şiirim değil ama sizin nezaketiniz şiire çok şey katıyor. Çok teşekkürler Recep Bey:)

      Sil
  6. Hayatın özeti gibi bir şiir, emeğinize sağlık 👏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiir hayat hakkında küçükte olsa bir farkındalık oluşturduysa ne mutlu bana. Teşekkürler arkadaşım.:)

      Sil
  7. Her yaşta kendiyle dost olmalı insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında doğru olan her yaşta kendimizle dost olmak ama bazı dönemler bu ihtiyaç daha bariz bir şekilde hissedilmektedir; çok teşekkürler D. Monarosa.:)

      Sil
  8. Çok anlamlı yazmışsınız kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim D. Tasarımcısı. Çok teşekkürler:)

      Sil
  9. 30 lar ve 40 lar hakikaten kosusturmayla geçiyor. 50 ler rolantiye alma zamanları. Genelleme yapılamaz ama şairle aynı fikirdeyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle aynı fikirde olmanızdan dolayı çok mutlu oldum, çok teşekkürler filmgündemi:)

      Sil
  10. Bu şiirinizi okumuştum hatta yorum yaptığımıda hatırlıyorum ama tekrar kayıtsız kalamadım.Şu anda 20 li yaşımın ortasındayım. 30 olduğumda 40 olduğumda 50 olduğumda şiirinizdeki hissiyatı hissedeceğim benim için gelecekten gelen bir haber gibi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiirimi anlamlı bulmanıza çok sevindim, teşekkür ederim.

      Sil
  11. Çok harika bir şiir olmuş. Kaleminize sağlık ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiirimi beğenmenize çok sevindim, teşekkür ederim.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.