Dünya Bir Aldanma - EĞİTİM PINARI

Dünya Bir Aldanma




Dunya bir Aldanma, siirler, fatih pinar siirleri
Dünya bir Aldanma


Aldanma! ‘Dünya Bir Aldanma’ dostum.
Yolun sonunda sen de ‘eyvah’ diyeceksin.
Belki çoluk çocuğun seni yalnız bırakacak,
Belki de eşin-dostun sana düşman olacak.
Aldanma! ‘Dünya Bir Aldanma’ dostum;
Yaptığın iyiliklerden başkası yalan olacak.

Belki sağlıklı günlerin çok geride kalacak;
Belki de gücün-kuvvetin hayal olacak.
Belki biriktirdiğin para-pul işe yaramayacak,
Belki de kazandığın  mal-mülk talan olacak.
Aldanma! ‘Dünya Bir Aldanma’ dostum;
İnan ki Allah'tan başkası yalan olacak.



Görseller:unsplash.com

Dünya Bir Aldanma Dünya Bir Aldanma Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ağustos 24, 2020 Rating: 5

9 yorum:

  1. gerçekten öyle bu gece dedemin vefat haberinin alınca daha iyi anladım Aldanma yalan Dünya ... gönlünüze sağlık sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de bazı şeyleri ancak bize ölüm hatırlatabiliyor gibi. Yorumlarla bana katkı sağladığınız için çok teşekkürler sessizkaldım.

      Sil
    2. Bu arada dedenize de Allah'tan rahmet dilerim.

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim Sağolun...

      Sil
  2. Bildiğimiz halde aldanıp gidiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef, bazen bilme fayda vermiyor. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Her şey gelip geçici...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey gelip geçici ama insanların bitmez tükenmez arzuları kalıcı gibi Yıldız Hanım.Çok teşekkürler.

      Sil
  4. Tespitiniz çok doğru, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.