Anladım - EĞİTİM PINARI

Anladım


Anladım deneme yazısı
 Anladım

Hayatta herkes bir şeyler anlayıp, idrak ediyor.

Ben de bir şeyler anladım; onları buraya yazayım:

Anladım ki herkes hayatı farklı anlamlandırıyor,

Anladım ki insanlar bir menzile doğru koşuyor,

Anladım ki insanları bilinçten çok bilinçaltı yönetiyor,

Anladım ki kişilerin bilinçaltı küçük yaşlarda oluşuyor,

Anladım ki çoğu İnsan yedisinde neyse yetmişine kadar onu yaşıyor,

Anladım ki insanların düşüncelerini değiştirmek kolay olmuyor,

Anladım ki kişilerin kendi haklarındaki kanaatleri yaşam kalitelerini belirliyor,

Anladım ki her insan ne düşünürse onu yaşıyor,

Anladım ki düşünceleri değiştirmek için telkinler çok önemli bir rol oynuyor,

Anladım ki insanları müzik kadar başka bir şey etkilemiyor,

Anladım ki İnsan hayatında etkili olabilmek için bir ahenk oluşturmak yani insanların gönlüne dokunmak gerekiyor,

Anladım ki bizi çok etkileyen müziklere telkinlerimizi güfte yapmak ve defalarca tekrar etmek çok faydalı oluyor.

O HALDE;

Olumlamalarımızı bizi etkileyen müziklerle yapalım ve defalarca söyleyelim.

Görseller:unsplash.com


Anladım  Anladım Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 18, 2021 Rating: 5

8 yorum:

  1. Anladım ki şu pandemi de anı yaşamak gerek... Zaten anlamıştım ama bir kez daha anladım ki sağlık hayatımızdaki en önemli şey...
    Teşekkürler yazınıza...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anı yaşamak ve sağlık gerçekten de çok önemli. Teşekkürler DoDe:)

      Sil
  2. anladım ki hayatı çok düşünmeden anlık yaşıcan :)

    YanıtlaSil
  3. Herkes bir şeyleri anlıyor ama umarım çok erken anlarız teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben de size çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. ben de anladım ki insanlar her şeyi anlamak istedikleri şekilde anlıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de tespitiniz çok yerinde; ben de aynen sizin gibi düşünmekteyim. Teşekkürler Kuzucum:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.