Ucuz Pahalıdan 1.5 Kat Daha Pahalıdır - EĞİTİM PINARI

Ucuz Pahalıdan 1.5 Kat Daha Pahalıdır


Ucuz Pahalıdan 1.5 Kat Daha Pahalıdır, deneme yazısı
Ucuz Pahalıdan 1.5 Kat Daha Pahalıdır


İnternet ortamında bazı güzel ve anlamlı sözler okuyorum. Geçenlerde benim de aklıma bir söz üşüştü. ‘’Ucuz pahalıdan 1.5 kat daha pahalıdır.’’ Sözü. Ne anlama geliyor diyorsanız, kısaca açıklamaya çalışacağım.

Bir ihtiyacımızı biraz ucuza getirmek istiyoruz ve ucuz olan ürünü tercih ediyoruz. Fakat ucuza aldığımız şey, tam olarak ihtiyacımızı karşılamıyor. Bu defa tekrardan pahalı olan ürünü alıyoruz. Böylelikle daha önceden 1 birime alacağımız ürün bize 1.5 kat fiyata mal olmuş oluyor. Dolayısı ile ucuza alma serüvenimiz daha pahalıya gelmiş oluyor. Anlatabildim mi? Bilmiyorum. 

 


Ucuz Pahalıdan 1.5 Kat Daha Pahalıdır Ucuz Pahalıdan 1.5 Kat Daha Pahalıdır Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mart 04, 2021 Rating: 5

8 yorum:

  1. Katılıyorum. Kaliteli olsun ama bir tane al. Uzun zaman kullan. Eskidi yenisini alayım derdi daha az oluyor böylelikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değerli fikirlerinizle bana katkı sağladığınız için çok teşekkürler.

      Sil
  2. Anladım çünkü benim mottom da budur:) Ucuz alacak kadar zengin değilim gibi bir söz vardı. Çok doğru. Az olsun ama imkânlarımız dahilindeki en iyisi olsun, kesinlikle daha hesaplı bir durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle aynı fikirde olmanız beni sevindirdi, çok teşekkürler.

      Sil
  3. Ben anladım ama bazen bir ürünü takibe alırsan şişmiş balon gibi olmuş ürün fiyatını gerçek değerinde alıyorsun. Biraz beklemek ve sabır etmek gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda size katılıyorum, çok teşekkürler Elmas Hanım.

      Sil
  4. ucuz mal alcak kadar zengin değilim, bir türk deyişi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımı tam anlamıyla tamamladınız. Çok teşekkürler arkadaşım.:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.