İnanıyorum - EĞİTİM PINARI

İnanıyorum


İnanıyorum, İnanıyorum Deneme Yazısı
 İnanıyorum

Bu yazımda temennilerden oluşan bir olumlama/inanç listesi var. Bu telkin cümlelerinin her gün okunarak veya yazılarak(özellikle yazılarak tekrar edilmesinin çok daha faydalı olacağını düşünüyorum.) tekrar edilmesi günlük yaşantımızda fark yaratacaktır.

Allah'ım kendimce üzülerek, endişe ederek senin takdirini değiştiremem; olan şeylerin hayrıma olup olmadığını da bilemem. Anladım ki, her şey inanmaktan geçiyor. Mademki, her insan inandığı gibi yaşıyor ben de senin en güzel esmalarına sığınarak bundan böyle:

Daha sağlıklı olacağıma,

Daha mutlu olacağıma,

Daha huzurlu olacağıma,

Daha iyimser olacağıma,

Daha başarılı olacağına,

Daha varlıklı olacağına,

Daha zarif olacağıma,

Daha hareketli olacağıma,

Daha inançlı ki olacağıma,

Daha tevekkül olacağıma,

Daha güçlü olacağıma,

Daha enerjik olacağıma inanıyorum.

Yukarıda sıraladığım telkin cümleleri kişiden kişiye farklılıklar gösterebilir ve listede ekleme ve çıkarma yapılabilir. Ben bu yazıda örnek olması bakımından bazı cümleler sıraladım. Faydalı olacağını ümit ediyorum.

Görseller:unsplash.com

 


İnanıyorum  İnanıyorum Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mart 06, 2021 Rating: 5

16 yorum:

  1. Olumlu telkinlerin gücüne ben de inanıyorum 😊. Pozitif düşünmek, yargılamamak en önemli anahtarlar bence 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumlarınızdan dolayı çok teşekkürler Yıldız Hanım.:)

      Sil
  2. Telkin önemli ama sürdürmek de öyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğiniz gibi bu konuda devamlılık çok önemli. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Ki, etrafıma da böylelikle daha çok empati duyacağıma inanıyorum. Biz bir tek kendimizi düşünmemeliyiz. Olan biten her şey bu vatanda yaşadığımız sürece bizi ilgilendirir.
    Güzel başlangıç Fatih. Düşüncene sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok anlamlı bir değerlendirme. çok teşekkürler Ece Hanımefendi.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Yazıyı beğenmenize çok sevindim. Çok teşekkürler Sanat penceresi.:)

      Sil
  5. 21 gün devam etmek gerek olumlamalara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru, bu konuda 21 gün devam etmek gerektiği sıklıkla vurgulanmaktadır. Çok teşekkürler.

      Sil
  6. blogda daha aktif olacağına inanıyoruuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok harika bir pratik zeka örneği, bu güzel yorum için çok teşekkürler:)

      Sil
  7. Olumlamalar çok önemli ama devamlılık sağlayamıyorum. Paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, bana göre de olumlamalarda devamlılık çok önemlidir. Çok teşekkürler Duygu Hanım:)

      Sil
  8. Emeğinize yüreğinize ellerinize sağlık İlham alınacak başarılı bir yazı Tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum, ziyaret ve değerlendirmeler için çok teşekkürler Efe Bey:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.