Niyet Ediyorum - EĞİTİM PINARI

Niyet Ediyorum


Niyet Ediyorum, Fatihpinarca
Niyet Ediyorum

Günün belirli saatlerinde defalarca niyet ediyoruz. En azından günlük ibadetlerini ifa edenler için bu durum böyledir denilebilir. Bu kişiler en az günde beş vakit Yüce Allah’ın bize emrettiği şeyleri uygulama konusunda niyet ediyorlar. Oysa pek çok insan günlük hayatın epeyce bir bölümünü bilinçsiz bir şekilde yaşıyor. Bilinçli bir yaşam sürebilmek için kapsamlı bir niyet listesi hazırlamak ve bunları zaman zaman hatırlamak çok faydalı olabilir. Örnek olması adına kısa bir liste hazırlamaya çalıştım. Niyet listesi kişiye göre düzenlenebilir.

Bundan böyle;

1-   Daha sevgi dolu olmaya

2-   Daha huzurlu olmaya

3-   Daha başarılı olmaya

4-   Daha mutlu yaşamaya

5-   Daha hareketli olmaya

6-   İnsanları daha fazla sevmeye

7-   İlişkide olduğum tüm insanlarla iyi geçinmeye

8-   Daha olumlu düşünmeye

9-   Başkalarına daha fazla iyilik yapmaya

10-                     Kendimden başkasını yargılamamaya

11-                     Daima iyimser düşünmeye

12-                     Her sorunun üstesinden gelebileceğime inanmaya

13-                     Daha az yemeye ve ideal kiloda yaşamaya

14-                     Yaşadığım her olayda olumlu bir bakış açısı bulmaya

15-                     İstediğim her şeye kavuşabileceğime dair olumlu inanç geliştirmeye

16-                     Hayattan daha fazla zevk almaya

17-                     Düşündüğüm şeyleri ertelemeden hemen yapmaya

Niyet ediyorum.

Görseller:: ebrudemirhan.com

 


Niyet Ediyorum Niyet Ediyorum Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mayıs 17, 2021 Rating: 5

14 yorum:

  1. Hepsine katıldığım bir niyet sıralaması olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niyet ediyorum başlıklı yazıma yapmış olduğunuz bu güzel yorum sebebiyle çok teşekkürler Mehtap:)

      Sil
  2. Güzel bir paylaşım olmuş. Dikkat etmeliyiz bunlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Duygu, yazıyı beğenmeniz beni çok mutlu etti:)

      Sil
  3. Niyetleriniz çok güzel Fatih bey...uygulamamız dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nilay Hanım, inşallah bu niyetleri uygulayabiliriz.:)

      Sil
  4. Çok hoş bir yazı kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gamzeli Kız, sizin yorumunuz da çok güzel:)

      Sil
  5. Niyet ediyorum hayattan daha fazla zevk almaya.
    Niyet ediyorum sevdiklerinle daha fazla vakit geçirmeye.
    Niyet ediyorum sağlığıma kavuştuktan sonra daha mutlu olmaya.
    Niyet ediyorum sadece mutlu olmaya.

    Çok teşekkür ederim bu konuyu ile beni buluşturduğunuz için :)

    YanıtlaSil
  6. beş numara en önemli geldi bana, hareket etmek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harekette bereket vardır. Diyorsunuz anlaşılan:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.