Teşekkür Ederim - EĞİTİM PINARI

Teşekkür Ederim

 

Teşekkür Ederim, Eğitim Pınarı
Teşekkür Ederim

Bu yayında farklı bir yaklaşım var. Bu yazı, Kuantum sıçrama yaptırma imkanına sahip bir yazıdır. Yazının vermeye çalıştığı mesaja göre, gerçekleşmesini istediğimiz her ne varsa gerçekleştiğini varsayarak yaratıcımıza teşekkür ediyoruz. Böylelikle dileklerimizin olacağına inanıyoruz.

Bahsettiğim bakış açısının psikolojik ve manevi dinamikleri var; Bunlardan birisi: ‘’Ben kulumun zannı üzereyim; beni nasıl tanırsa öyleyim.’’ Kutsi hadisi doğrultusunda Yüce Allah’a hüsnü zanda bulunmak ve onun her istediğimizi vereceğine dair kati bir inanç geliştirmektir. İnanç geliştirmek diyorum. Yüzde yüz böyle olacak diyemiyorum. Olayın bu yönü tamamen bizimle alakalıdır.

Bir diğer bakış açısı ise Kuantum Düşünce Sistemidir. Bu bakış açısına göre de olmasını arzuladığımız şeyleri daha olmadan olmuş kabul ederek olaylara farklı bir boyuttan yaklaşıyoruz. Aşağıda örnek teşkil edecek bazı cümleler sıralamaya çalışacağım. Cümleler kişilere göre güncellenebilir. 

Teşekkür Ederim Allah’ım

** Bana sağlık verdiğin için

** Bana para ve zenginlik verdiğin için

** Beni başarılı bir insan olarak yarattığın için

** Bana mutlu bir aile verdiğin için

** Sağlıklı ve akıllı çocuklar verdiğin için

** Bana bu dünyada güzel anlar yaşattığın için

** Bana mutluluk ve huzur verdiğin için

** Bana ev, araba verdiğin için

** Bana mükemmel komşular verdiğin için

** Beni harika insanlarla tanıştırdığın için

** Beni her daim ümit var olarak yaşattığın için

Bu zamana kadar farkında olmadığımız, bizim için sıradan gibi gözüken ama aslında pek çok insanın imrenerek baktığı sahip olduklarımız için Rabbimize teşekkür ediyoruz. Unutmayalım; ‘’Şükür rızkın artmasına sebep olur.’’ Bundan dolayı defalarca Teşekkür Ederim demeliyiz. Şükran Ya Rabbi de diyebiliriz. 


 Görseller:pixabay.com.tr



 


Teşekkür Ederim Teşekkür Ederim Reviewed by EĞİTİM PINARI on Haziran 28, 2021 Rating: 5

12 yorum:

  1. Daha yazının başında bulunduğum yaşıma kadar geldiğim için şükrettim. 🙂 Kalan ömrüme de şükürler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli okurum; Teşekkür Ederim başlıklı yazıma yapmış olduğunuz bu güzel yorum için çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Allah şükürden ve itaatten ayırmasın çok güzel bir paylaşım teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben de size bu güzel temenni için çok teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Şükürsüzlük ciddi bir sorun ne yazık ki.O yüzden her daim duamdır , Allah'ım sana hakkıyla şükreden kullarından eyle, ( amin)

    Olmamışları olmuş gibi algılamak ve öyle kabul etmek ilginçmiş.Bilemiyorum ama biraz problemli bir hale getirmez mi bu yaklaşım mevcut durumu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemekte fayda var diye düşünüyorum Vakti Dem, teşekkürler:)

      Sil
  4. Merhabalar.
    Kuantum fiziği ve kuantum düşünce sistemi üzerine ben de bir araştırma yapmıştım. Kuantumun bir enerji olduğu doğrudur. Kuantum enerjisine düşüncelerimizi modüle ettiğimizde düşündüğümüz şeylerin vuku bulabileceği sanılıyor. Bu konuda henüz tam sağlıklı bir sonuca ulaşmış değilim.
    Güzel ve yararlı bir paylaşımdı. Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben de size bu güzel yorumdan dolayı çok teşekkür ederim Recep Bey, saygılarla:)

      Sil
  5. Ne kadar güzel bir tema üzerine yazılmış güzel bir yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı beğenmeniz çok hoşuma gitti. Çok teşekkürler Pastel:)

      Sil
  6. evet evet faydalı olabilir tabiii :)

    YanıtlaSil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.