Beklentim Kalmadı - EĞİTİM PINARI

Beklentim Kalmadı


Beklentim Kalmadı, fatihpinarca
Beklentim Kalmadı


Ne konuşacak bir meselem kaldı;

Ne de anlatacak bir mevzum var.

Utanmazlar sözümü ağzımdan aldı;

Yoruldum, konuşmaya mecalim mi var.

 

Yanlışa doğru diyorlar; utanmıyorlar;

Hakkı bulacaklarına ümidim kalmadı.

Her şeyi bilseler de yine de tınmıyorlar.

Allah’ın vaadinden başka beklentim kalmadı.

Görseller:pexels.com.tr

 


 

 

 


Beklentim Kalmadı Beklentim Kalmadı Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 24, 2022 Rating: 5

19 yorum:

  1. Dokundurmalı, mesajlı güzel bir şiir olmuş. Yüreğinize sağlık Fatih Bey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benim açımdan dokundurma kastı yoktu ancak şiir de böyle bir türdür. Her insan şiirden kendine göre bir anlam çıkarabilir. Çok teşekkürler Yıldız Hanım. Yine yıldızlı bir yorum oldu:)

      Sil
  2. Merhabalar.
    Gerçekten beklentisi kalmayan umudunu yitirenler için güzel ve anlamlı bir şiir olmuş. Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    İşte en büyük kayıp budur: "Her şeyi biliyor gibiler ama, bilmiyorlar." Bu noktada geriye tek bir beklenti kalıyor, o da Allah'ın rahmetidir.

    Ne zaman tüm beklentilerimizi kaybederiz, bundan sonra sığınacağımız tek bir yer kalıyor, o da Cenab-ı Hakk'ın rahmetidir.
    Selam ve muhabbetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok anlamlı değerlendirmeler. Ziyaret için çok teşekkürler Recep Bey.

      Sil
  3. Allahtan başka çare yoktur hocam

    YanıtlaSil
  4. bana esprili, neşeli geldi dizeler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neresi esprili, neresi neşeli? keşke biraz daha açık yazsaydınız.:)

      Sil
    2. öncelikle halk deyişi, taşlama gibi dizeler, sevimli, sonra, şiirdeki duruma hepimiz her zaman düşebiliriz, dinlemezler veya doğruyu bilmezler, doğru bildiğini iddia ederler, böyle kişilere tabisi bişey anlatmamak lazım, ama dinleyenleri veya doğruyu bilenleri de bulabiliriz, burdaki kişi herhalde yanlış kişilerle konuşuyor, değiştirebilir yani, tonla insan var ama hepimiz arada böyle şikayet ederiz ama işte herkesin doğruları farklı, burdaki kişi naif bir şekilde şikayet etmiş, o yüzden bana tatlı geldi :)

      Sil
    3. Sizin yorumunuz da bana çok anlamlı ve sevimli geldi, çok teşekkürler arkadaşım.:)

      Sil
  5. Dizelerin hepsi anlamlı. Sanki ortada olan sorunların açıkça ortaya serilişi gibi. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerlendirmeler için çok teşekkürler Gamzeli Kız:)

      Sil
  6. Bu bakış açısı da orijinal geldi bana. Teşekkürler Müfred.

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Evet, diğer bloğum saymuallim.blogspot.com sitesine biraz daha fazla ağırlık verdim. Çünkü eğitimci arkadaşlarıma, öğrenci kardeşlerimize ve velilerimize pratik bilgiler hazırlamayı düşündüm. Bu sebeple maalesef eğitim pınarı biraz boynu bükük kaldı:)

      Sil
  8. çiçeklendiren ihtimallerin gerçekleşmesi ümidiyle.. yüreğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm insanlık için güzel ihtimallerin gerçekleşmesini ümit ediyorum. Çok teşekkürler maviye iz süren:)

      Sil
  9. Biraz karamsar ama çok anlamlı, hepimiz bazen böyle hissediyoruz,elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerlendirmeler çok yerinde çok teşekkürler Eren:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.