Öyle Derinden Hissediyorum ki - EĞİTİM PINARI

Öyle Derinden Hissediyorum ki

 

Öyle Derinden Hissediyorum ki, eğitim pınarı
Öyle Derinden Hissediyorum ki


Öyle derinden hissediyorum ki, Allah’ım.

Ne verecek bir şeyim var; verdiğinden başka,

Ne yazacak bir kelamım var; yazdırdığından başka,

Ne öğretecek bir bilgim var; ilham ettiğinden başka,

Ne kimseye dokunacak faydam var; nimetinden başka,

Ne talep var, ne istek, ne de ümidim var senden başka.

Her anım, her bir zerrem sana muhtaç şu fani dünyada.

Ey rahmeti sonsuz! sayısız ikramlarınla beni sarıp sarmala.

Görseller: haberturk.com 


 


 

 


Öyle Derinden Hissediyorum ki Öyle Derinden Hissediyorum ki Reviewed by EĞİTİM PINARI on Nisan 06, 2022 Rating: 5

18 yorum:

  1. Amin , cümlemizi inşallah. Kaleminize, yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaret ve değerlendirme için çok teşekkürler Vakt-i Dem:)

      Sil
  2. Aaammmiiiinnnn inşallah 🤲

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaret ve değerlendirme için çok teşekkürler yazarix:)

      Sil
    2. Rica ederim yeniden döndüm uğrarım artık. Benim bloğa da çay içmeye beklerim 😂

      Sil
    3. Tabii ki, en kısa zamanda çay içmeye geleceğim:)

      Sil
    4. Çay var iftardan sonra gel :)

      Sil
  3. Amin, cümlemizi inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaret ve değerli yorumlar için çok teşekkürler Sezgin Bey:)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Allah dualarınızı kabul etsin sevgili blog arkadaşım:)

      Sil
  5. Amin cümlemizi inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Selamlar, etkileyici ve içtenlikle yazılmış kelamlar, yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerlendirmeleriniz beni çok mutlu etti, çok teşekkür ederim.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.