Biliyorum - EĞİTİM PINARI

Biliyorum

 

Biliyorum, Eğitim Pınarı
Biliyorum


Biliyorum Allah’ım;

Verdiklerine nasıl veriyorsan, bize de vereceksin.

Devranı döndürecek, zor günleri ters yüz edeceksin.

Garip, samimi kullarına vaadini gerçekleştireceksin.

O günü bekliyor, o günlerin ümidiyle yaşıyorum Allah’ım.

 

Biliyorum Allah’ım;

Bu zor zaman bir imtihan; geçecek.

O gün geldiğinde haksızlar başını öne eğecek.

Senin rızandan başka gayesi olmayanlar gülecek.

O günü bekliyor, o günlerin ümidiyle yaşıyorum Allah’ım.

 

Görseller: pixabay.com.tr

 


 


Biliyorum Biliyorum Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ekim 28, 2022 Rating: 5

10 yorum:

  1. Güzel şiir. Umutlar çiçek açsın. Emeğinize sağlık Fatih Bey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğiniz gibi umutlar taze tutulmalı, çok teşekkürler Yıldız Hanım, ziyaret ve değerlendirmeler için:)

      Sil
  2. Şems'in dediği gibi "Niyet et devam et". Kalbi bozmadığın müddetçe Allah gerçekten yardımcı oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle. Çok teşekkürler Gizli pencere:)

      Sil
  3. İyi düşünelim iyi olsun o halde

    YanıtlaSil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.