Birkaç Tavsiye - EĞİTİM PINARI

Birkaç Tavsiye

 

Birkaç Tavsiye, Eğitim Pınarı
Birkaç Tavsiye


Tavsiye istemedin ama yine de sana birkaç tavsiyede bulunacağım. Tavsiyelerden bazısı bu dünya ile ilgili; bazıları da öbür dünya ile ilgilidir.

Dinle evlat: Bu dünyada rahat etmek istiyorsan; doğru yaz, doğru konuş.

Ahirette rahat etmek istiyorsan; namazını anlayarak kıl, manevi açıdan kendini çıkmazda hissettiğinde sığınacak bazı düşünce kalıpların olsun. Mesela; bir şeylerden korktuğunda ‘’La havle ve la kuvvete illa billah’’ diyebilirsin. Yani güç ve kuvvet sadece Allah’tadır; korktuğun şeylerde değil.

İnsanların pek çoğunun sığınacak manevi dinamiklerden mahrum oldukları için psikolojik sorunlar yaşadıklarını unutma.

 Görseller: Pixabay.com


 



Birkaç Tavsiye Birkaç Tavsiye Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mart 23, 2023 Rating: 5

4 yorum:

  1. Kısa ve öz bir paylaşım olmuş. Emeğinize sağlık. Epeydir yoktunuz sanki. Hoş geldiniz. Selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gerçekten de bir zamandır kendimi unutturmak istedim. Ziyaret ve değerlendirmeler için çok teşekkürler Yıldız Hanım.

      Sil
  2. oooo bloguna hoşgeldiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uzun zamandır bloğumu ihmal ettim. İnşallah bundan sonra düzenli yazabilirim. Değerlendirmeler için çok teşekkürler sevgili blog arkadaşım.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.