Biri Beni Sevsin - EĞİTİM PINARI

Biri Beni Sevsin



Biri Beni Sevsin siiri, fatihpinarca
Biri Beni Sevsin


Ne olur biri beni sevsin;
Sen ne iyisin desin.
Yaptıklarımı beğensin;
İşini en iyi o yapar desin.
Teknolojiyi en iyi o kullanır desin.
Anlamadığı şey yoktur desin.
On parmağında on marifet vardır desin.
Biri beni sevsin;
Çok yardımsever bir insandır desin.
Uzatılan eli boş çevirmez desin.
Bu civarda en kibar insan odur desin
Aynı zamanda çok kültürlü insandır desin.
Biri beni sevsin;
Ondan kimseye zarar gelmez desin.
Hile, hurda bilmez desin.
Pırıl pırıl bir insandır desin.
En güzel sözleri o, söyler desin.
Kimsenin kalbini kırmaz desin.
Allah’ın ne güzel bir kulu desin.
Biri beni sevsin;
Beni bana değerli hissettirsin.

 Görseller:youtube.com




Biri Beni Sevsin Biri Beni Sevsin Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 07, 2020 Rating: 5

36 yorum:

  1. Sevildiğimizi bilsek de duymak istiyoruz değil mi o sihirli sözleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi siz bu kadar kısa zamanda şiirimi yorumlayınca, gerçekten de sevildiğimi hissettim Duo Diyet. Ne iyi bir insansınız; siz de sevilmeyi hak ediyorsunuz.:) Çok teşekkür ederim.

      Sil
    2. Şiirde belirtmeyi unutmuşum; yazılarım okununca ve yorumlanınca da sevildiğimi çok hissediyorum.:)

      Sil
  2. Ben seviyorum tüm bloggerlerı, seni de. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, aslında yukarıdaki dizelerde sevilme ihtiyacından çok sevilen insanın özellikleri hakkında farkındalık oluşturma çabası nazara verilmeye çalışılmaktadır. Benden de size kucak dolusu sevgiler yazımbari:)

      Sil
  3. Sizi sevmeyen ölsün yaaa.
    Amam biri de beni sevsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir yorum olmuş bu Tigris Hanım. Sevilme ihtiyacı her insanda var öyle değil mi? Çok teşekkürler.:)

      Sil
  4. Biz seni çok seviyoruz 🌸🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tüm blogger arkadaşlarımı çok seviyorum. Çok teşekkürler fatofotofan.:)

      Sil
  5. Olmaz mı vardır mutlaka sevenleriniz.Söylemiyorlarsa kendi kayıpları. Blogger olarak seviyoruz yazdıklarınızı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni ne çok rahatlattınız; gerçekten de vardır sevenim değil mi? Yazılarımı sevmenizi ve sizleri de ben çok seviyorum.:)

      Sil
  6. Şiirlerinizi severek okuyorum şiiriniz deki özelliklere de sahipseniz boşverin övgüyü (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İltifatlar için çok teşekkürler Küçük Dünya. Şiirlerimi sevseniz de yine de duymak istiyorum güzel sözleri.:)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Doğru, Kadriye Hanım. Aradığım şey meğerse yanı başımda imiş. Farkındalık için çok teşekkür ederim. Sevgilerle:)

      Sil
  8. Siz kıymetlimizsiniz Hocam.. Şiir aslında alıp duvara asmalık.. Böylece insanlar birbirlerine sevdiklerini söylesinler. Değer bilsinler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de değer bilmek ve insanlara sevildiklerini söylemek çok güzel çok teşekkürler bu güzel yorum için sevgilerle.:)

      Sil
  9. Hocam biz sizi seviyoruz ki kişiliğiniz karakteriniz azminiz ve başarılarınızla bir tanesiniz ayrıca buraya zaten sizi sevdiğimiz için geliyoruz saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Engin Bey, yorumlarınız da sizin kadar güzel. Biz de sizi çok seviyoruz.:)

      Sil
  10. Sevmek, sevilmek hayatın anlamı olsa gerek. 👍😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da bahsettiğiniz gibi Yıldız Hanım. Çok teşekkürler.:)

      Sil
  11. iyileşti mi gözleriin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tam iyileşti diyemem. Ancak bloglardan ve blog arkadaşlarımdan daha fazla uzak durmak istemiyorum.

      Sil
  12. Geçmiş olsun bilgisayar başında fazla durmak böle sorunlara yol açıyo işte..kendim 26.sırada yer almışım daha yeni gördüm bunu..Döndüğünüze sevindim,daha nice bloglu yazışmalar diyelim..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel temenniler için çok teşekkürler Ertuğrul Bey. Daha önceki yorumlarda bilinçli bir sıralama yapmadığımı anlatmaya çalışmıştım. Tekrar ifade etmek gerekirse; blogumla ilgilenemediğim zaman diliminde bana yorum bırakan arkadaşlarımı son yazımdan başlamak üzere listeledim.

      Sil
    2. Aa Fatih bey,ben sayfaları karıştırdım galiba,iki yorum bıraktım ama hiç dikkat etmemişim,şimdi kontrol ettim de üstteki bu yorumum aslında "blog arkadaşlarıma teşekkür" yazınız içindi,prdaki de bu yazınız içindi,hiç dikkat etmemeişim,kusura bakmayın..Ne garip bişey olmuş,Allah Allah..🙂

      Sil
    3. Zaman zaman benim de karıştırdığım oluyor. Teşekkürler Ertuğrul Bey.:)

      Sil
  13. Bazı dönemlerde sevilen insan özelliklerinin tam tersi olduğunu düşünsem de katılıyorum 😊😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılırım. Bazı durumlarda sevilen insanın özellikleri farklılıklar gösterebilir. Yorum ve ziyaret için çok teşekkürler.

      Sil
  14. ha haa tamam tamam sevsinler seniiiii herkesleeer şirin şiir olmuşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sizin yorumunuz da çok güzel.

      Sil
  15. çok sevdim be şiirinizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teknik olarak mı, yoksa anlatmaya çalıştığı tema ve hissettirdiği duygulardan dolayı mı? Keşke biraz daha açıklama yapsaydınız; bundan sonraki çalışmalarıma fikir vermiş olurdu.:)

      Sil
  16. Aslında bu şiirde sevilen insanın meziyetleri mevcuttur. Bu meziyetlere sahip olmak çok önemli bence de.

    YanıtlaSil
  17. İnsan bazen tanımadan sever. Biz sizin kaleminizi, içtenliğinizle bize hissettirdiklerinizi sevdik güzel yürekli insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu iltifatları hak ediyor muyum? bilemem ancak. Siz en güzel iltifatları fazlası ile hak ediyorsunuz. Bu güzel yorumlar için çok teşekkür ederim.:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.