Hayal Ediyorum - EĞİTİM PINARI

Hayal Ediyorum



Hayal Ediyorum, deneme yazisi
Hayal Ediyorum

Günümüzde o kadar çok aynı şeylerden bahseden yazar var ki,insanların artık kuru bilgiden sıkıldığını, bunun yerine daha pratik bilgiler aradığını düşünüyorum. Hayal gücü bilgiden daha önemlidir. Çünkü bilgi sınırlıyken, hayal gücü tüm dünyayı kapsar.  Demiş Albert Ainstain,  Bence, yapmak istediğimiz şeyleri hayal etmek, eyleme geçmek adına daha faydalı olacaktır.

Karamsar düşüncelerin ve iç konuşmalarımın beni olumsuz kurgulamasını önlemek  ve ruhsal durumumu olumlu bir şekilde düzenlemek için her şeyin en güzel olacağına inanıyorum. Ve bunu hayal ediyorum.

** Akşam huzurlu bir şekilde yatağıma yatmayı, dinlenmiş ve mutlu bir şekilde yataktan kalkmayı,

** Dünyanın en mutlu insanı gibi aileme gülücükler saçmayı,

** Gün içinde karşılaştığım her şeyin çok güzel olacağını,

** Çevremdeki tüm insanlarla nezaket çerçevesinde çok iyi geçineceğimi,

** Teşebbüs ettiğim her işte başarılı olacağımı

** Sportif ,dinç ve hareketli bir insan olarak yaşayacağımı,

** Niyet ettiğim her işi yapabileceğimi, iyimser bir bakış açısıyla bütün kapıları açacağımı,

** Düşündüğüm her şeyde en iyi ihtimali yaşayacağımı,
Hayal ediyorum.

Siz de gözlerinizi kapatın ve bir an için yukarıda sıraladığım maddeleri hayal edin. Göreceksiniz ki, olumsuz düşüncelerin çoğu zihninizden uçup gidecek; onun yerine sizi mutlu edecek davranışlar yaşantınızda yerini alacaktır. Yukarıda sıralamaya çalıştığım maddeler fikir vermesi adına örnek maddelerdir. Bu maddeleri herkes kendi ihtiyacı ve durumunda göre düzenleyebilir. Hayal etme çalışmaları yaparken sizi motive edecek fon müzikleri de ekleyebilirsiniz. Bu müzikler ilerleyen zamanlarda çağrıştırıcı vazifesi yapacaktır. Bir zaman sonra sadece bu müzikleri dinleyerek bile kendi ruhsal durumunuzu kontrol edebileceksiniz.
 Görseller:medium.com


Hayal Ediyorum Hayal Ediyorum Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 22, 2020 Rating: 5

19 yorum:

  1. Önce hayal olanlar sonra gerçek olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle; neredeyse tüm teknolojik gelişmeler önce hayal edilmiş ve sonrasında keşfedilmiştir. Bizim toplumumuzda hayal gücünü çok fazla kullanma alışkanlığı yok maalesef. Çok teşekkürler bu güzel yorumla bana katkı sağladığınız için.:)

      Sil
  2. Size katılırım; bazen iyi düşünmek zor olabiliyor. Ancak tüm güzellikler de biraz çaba gerektiriyor günümüzde. Çok teşekkürler bu güzel fikirler için.:)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle katılıyor, ben de çok inanıyor ve yazdıklarınızı öyle sık yapmaya çalışıyorum ki.. Teşekkürler paylaşım için..🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, değerli yorumlarla bana katkı sağladığınız için çok teşekkür ederim.:)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Buna şüphem yok, hele hayal etme çalışmasını yapabilirseniz daha iyi hissedebilirsiniz. Çok teşekkürler.

      Sil
  5. Hayal et, olmuş gibi yaşa ve gerçekleştiğini görünce mutlu ol :)

    YanıtlaSil
  6. Hayal etmek başarmanın yarısı derler. Bu söylediklerinizi hayal etmek, olumlu etkiler bırakır diye düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de olumlu etkiler bırakıyor, çok teşekkürler.

      Sil
  7. Son zamanlarda başvurduğum bir yol. İşe yaradığını düşünüyorum. Teşekkürler Fatih Bey 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok işe yarıyor Yıldız Hanım. Çok teşekkürler yorumunuzla bana katkı sağladığınız için.:)

      Sil
  8. Geçen sene olumlama kavramı ile tanıştıktan sonra tam anlamıyla hayatım değişti. Anksiyetem ve depresyonum inanılmaz azaldı. Sadece ruhu sakinleştirmekle kalmıyor kesinlikle bu şekilde bir düşünce tarzı olayların gidişatını da etkiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana destek olmanız ve beni haklı bulmanız çok güzel, çok teşekkürler.

      Sil
  9. Valla bunları hayal edip edip sonra biraz hayal kırıklığına uğruyoruz ama hayl etmekten vazgeçmeyip azimle çalışıyoruz teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Engin Bey, gelecekle ilgili güzel hayaller kurmak çok faydalıdır. Bazı zamanlarda hayal kırıklığı yaşasak da. Çok teşekkürler.

      Sil
  10. yanii huzurlu olmak elimizdeee iştee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak öyle olmasa bile, elimizde diyebiliriz.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.