Her şey O’nu Arıyor - EĞİTİM PINARI

Her şey O’nu Arıyor


her sey onu ariyor siiri, fatihpinarca, fatih pinar
Her şey O’nu Arıyor


Her şey O’nu arıyor; O’na koşuyor.
Ben ise seraplar peşinde koşuyorum.
Her şey O’nu arıyor; O’ndan geliyor.
Ben yanılsama üstüne yanılsama yaşıyorum.

Elimi attığım ne varsa birer birer yok oluyor.
Ben hala yalan dünyada cenneti arıyorum.
Hayal ettiğim ne varsa, tek tek silinip gidiyor.
Ben, hiç ölmeyecekmiş gibi gafil; oyalanıyorum.
 Görseller:ares3d.com.tr




Her şey O’nu Arıyor Her şey O’nu Arıyor Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mart 12, 2020 Rating: 5

12 yorum:

  1. Herşey onu arıyor ve herşey ona dogru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarla bana katkı sağladığınız için çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. İnşallah aradıklarını bulurlar ama doğru olanı bulurlar anlamlı güzel bir şiirdi teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiirimi beğenmenizden dolayı çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. Çok anlamlı bir yorum, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Yorum ve bu güzel temenniler için çok teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
  5. ve her şey O'nu hatırlatıyor... Teşekkürler, benzer duygular içindeyiz, oyalanıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınızla bana katkı sağladığınız için çok teşekkür ederim Duo Diyet.:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.