Ben Nasıl Bir İnsanım - EĞİTİM PINARI

Ben Nasıl Bir İnsanım


Eğitim Pınarı
 Ben Nasıl Bir İnsanım

Ben;

İyimser,

 Enerjik,

 Ümitvar,

 İnsanlarla iyi ilişkiler içinde,

 Saygılı,

 Başarılı,

 Girişimci,

 Üretken,

 Şükürlü,

 Sevgi dolu,

 Gelecekle ilgili yüksek beklentiler içinde,

 Çözüm odaklı,

Yaşadığı anın tadına varan bir insanım.(Niteleme cümleleri kişiye göre çoğaltılabilir.)

Bu yazının amacı okurlarıma kendimi tanıtmak değil; insanların iç konuşmaları ile ilgili bir farkındalık oluşturmaya çalışmaktır. Yukarıdaki iç konuşmalar ideal bir aile ortamında yetişen bir insanın kendi kendine yapması gereken konuşmalardır.

Kişilerin kendi haklarındaki kanaatleri ve kendi kendileriyle olan konuşmaları günlük yaşantılarının kalitesini belirlemektedir.

Takdir edersiniz ki, her insan ideal bir aile ortamında yetişmiyor. Bundan dolayı da insanların iç konuşmaları yukarıdaki satırlar gibi çoğunlukla olumlu olmayabilir.

İç konuşmalarımız olumlu olmasa bile bilinçli olarak yukarıdaki cümlelere benzer telkin cümlelerini gün içinde bilinçli olarak tekrarlamak ciddi anlamda olumlu duyguların oluşmasına katkı sağlıyor.

Görseller:unsplash.com

Ben Nasıl Bir İnsanım  Ben Nasıl Bir İnsanım Reviewed by EĞİTİM PINARI on Aralık 22, 2020 Rating: 5

40 yorum:

  1. pekuuuu öyle yapalıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler arkadaşım. Tavsiyelerime uyman beni sevindirir.:)

      Sil
  2. haftasonu kitap yazımda bir yerli bir yabancı klasik var, seversin sanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta sonu yazmış olduğun tanıtımları inceledim. Çok faydalı bir paylaşım yapmışsın. Çok teşekkür ederim.:)

      Sil
  3. paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Mert, ben de size çok teşekkür ederim.:)

      Sil
  4. Gercekten de her insan iyi bir aile ortamında yetişmiyor. Once aile, sonra okul, nihayetinde de cemiyet içinde şekilleniyor insan. Ama en önemlisi aile. Insanin ne olacağı üzerindeki etkisi muazzam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda size sonuna kadar katılıyorum. İnsanların yetişme çağlarında ailenin payı çok önemli bir yere sahip. Çok teşekkürler B.anne.:)

      Sil
  5. Kendimize olumlu telkinlerde bulunmak çok işe yarıyor.
    Olumlu bir aile ortamı da çocuğun şekillenmesinde ana rolü oynuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda size sonuna kadar katılıyorum Ebemkuşağı, yorum ve ziyaret için çok teşekkür ederim.:)

      Sil
  6. Ne güzel bir motivasyon, ne güzel bir içsel olumlama bunlar böyle. Teşekkürler.
    Ben süperim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum ve ziyaret için çok teşekkürler Recep Bey.:)

      Sil
  7. Su kanunu
    Ağzımızdan çıkan her söz hayatımızda şekil alır bu yüzden olumlu düşünüp olumlu konuşmak gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda size katılıyorum Nurcan Hanım. Çok teşekkürler.:)

      Sil
  8. çok güzel bir konuya değinmişsiniz keske hepimiz guzel sartlarda bir aileye sahip olabılseydık ancak hayatımıza yon vermek yalnız aıle ıle degıl bızımle de gerceklesen bır sey :) yazınız ıcın tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yorum ve ziyaret için çok teşekkürler Yasemin Hanım.:)

      Sil
  9. Olumlama günlük akışımız için çok önemli bir şey. Olumlama ile evrene enerji yayarak duygusal anlamda daha pozitif olmamızı ve bakış açımızın değişmesini sağlayabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de olumlamalar hayatımızda çok önemli bir rol oynuyor. Çok teşekkürler Renklitırtıl.:)

      Sil
  10. Çok güzel bir yazı olmuş! Bayıldım... 😍🤗🤩

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum ziyaret ve değerlendirmeler için çok teşekkür ederim İrem Can.

      Sil
  11. Olumlama çalışması gibi olmuş. Sık sık ben de kendime ben nasıl biriyim diye sorarım. Yazarım. Demek ki faydalıymış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdaki cümleler aslında bir nevi olumlama cümleleri dir. olumlama cümlelerini gün içinde tekrar etmek insan psikolojisi üzerinde çok güzel etkiler bırakıyor. Bu güzel değerlendirmeler için çok teşekkürler Sevda Hanım.

      Sil
  12. Arada karamsarlık gelse de genel itibari ile dediklerinizi yapmaya çalışıyoruz teşekkür ederiz hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de size ziyaret ve değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim HürPost.

      Sil
  13. Kesinlikle aynı fikirdeyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yıldız Hanım. Benimle aynı fikirde olmanız beni çok mutlu etti.:)

      Sil
  14. biliyorum bunu :) zihin en çok neyi düşünürse ona odaklanır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da anlatmak istediğim şeyleri özetlediniz birbaşka gezgin. Çok teşekkürler.:)

      Sil
  15. Merhabalar,,,yeni yıla girerken sağlık mutluluk ve huzur dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sibel Hanım. Bu güzel dilekler için çok teşekkür ederim. Ben de size yeni yılda en güzel dileklerimle mukabelede bulunuyorum. Umarım yeni yıl sizin ve hepimiz için mutluluklar getirir.:)

      Sil
  16. Yaa, harika not olaraka yazip duvara yazma vakti gelmiss diyebilir miyim evett 🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaret ve bu güzel yorum için çok teşekkürler.:)

      Sil
  17. İyi düşün iyi olsun.. insanlar bazen olumsuz düşüncelere takılıp kalıyor işte o zamanlar da keşke bu yöntemi uygulayabilir. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda size katılıyorum. Çok teşekkürler.:)

      Sil
  18. Şahaneyim :) Eline sağlık ne güzel yazmışsın, teşekkürler bu paylaşım için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz yazıdan daha güzel sevgili ziyaretçim. Çok teşekkürler.:)

      Sil
  19. Keşke herkes sizin gibi böyle olumlu okul olumlu düşünen bilse . Sizi tebrik ederim.
    Ziyaretinizden dolayı teşekkür ederim.bloğunuzunu takibe aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de size ziyaret ve bu güzel değerlendirmeler için çok teşekkür ederim sanatpenceresinden.:)

      Sil
  20. iç konuşmalarımız bizi her zaman hayata motive etmeli:)

    YanıtlaSil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.