Yeni Yılınız Kutlu Olsun - EĞİTİM PINARI

Yeni Yılınız Kutlu Olsun




Yeni Yılınız Kutlu Olsun, Yeni Yıl yazısı
Yeni Yılınız Kutlu Olsun




Nedendir bilmem; her yeni yılın gelişi bana tarifsiz bir heyecan yaşatır, mutlu olurum yeni yıl gelirken. Yeni yıldan beklentilerim ümitlerim vardır, ötelediğim hayallerimi, arzuladığım ama bir türlü gerçekleştiremediğim hedeflerini hep yeni yıldan beklerim. Yeni yıl benim için ümitlerle bezenmiş mutluluk kaynağıdır.

Oysa gelen her yeni yıl beni akıbetime yavaş yavaş yaklaştırmaktadır. Her yeni yılda bir parça daha yaşlanırım ve her yeni yılda rahatsızlıkların ve hastalıkların çoğalır. Ama olsun yine de yeni yıldan mutluluklar, sevinçler, başarılar, iyi olan her şeyi beklemeye devam ederim. 

Aslında beklentilerimi yeni yılın bizatihi kendisi gerçekleştirmeyecek biliyorum. Beklentilerimi her şeyi yaratan yüce Rabbim'den bekliyorum. Benimki sadece bir ümit. Yeni yıl tüm insanlığa başarı, mutluluk, barış ve huzurla gelsin.Yeni yılın kutlu olsun kendim ve yeni yılınız kutlu olsun tüm insanlar. 
 Görseller:unsplash.com



Yeni Yılınız Kutlu Olsun Yeni Yılınız Kutlu Olsun Reviewed by EĞİTİM PINARI on Aralık 31, 2020 Rating: 5

78 yorum:

  1. Mutlu ve farkındalıklı bir yıl dilerim :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Mutlu seneler. :)
    Her şey gönlünüzce olsun. :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni yılla ilgili olarak çok benzer duyguları paylaşıyoruz. Sağlık durumlarımızda bozulmalar , rahatsızlıklar yaşıyoruz. çünkü çalışırken hep erteliyoruz.
    Barış içinde , sağlık, huzur ve vefanın ağırlıkta olduğu yeni bir yıl gönlümden geçiyor.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerinize sonuna kadar katılıyorum Makbule Hanım. Sevgilerle:))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Fatoş Hanım, size de mutlu yıllar.:))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de size mutlu yıllar dilerim.:))

      Sil
  6. Yeni yıl huzur ve mutluluk dolu olur inşallah,mutlu yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin güzel dileklerinize katılıyorum, çok teşekkürler.

      Sil
  7. Herşey gönlünüzce olsun inşallah sağlıklı huzurlu mutlu yıllar dilerim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel dileklere sonuna kadar katılıyorum, size de mutlu yıllar.:)

      Sil
  8. Bazı şeyleri yeni yıla, yeni yıllara öteliyoruz değil mi? Umarım yeni yıl tüm dileklerinizin, tüm hedeflerinizin gerçekleştiği bir yıl olur. Umarım sağlıklı, huzurlu, mutlu, umutlu yıllarınız olur... Sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekleriniz çok güzel, ben de size en güzel dileklerle karşılık vermek istiyorum. Umarım 2020 sizin için Cennet gibi bir yıl olur.Sevgilerle:))

      Sil
  9. iyi yıllaar her şey gönlünüzce olsuun mutlu huzurlu yıllar olsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bu güzel temennilere katılıyorum. İyi yıllar.:)

      Sil
  10. Her şey gönlünüzce olsun. Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gül Hanım, sizin de her şey gönlünüzce olsun.:))

      Sil
  11. Mutlu yıllar diliyorum, 2020 daha umut dolu olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ben de size mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim.:))

      Sil
  12. Yeni yılınızı kutlarım,sağlık mutluluk ve huzurlu br yıl olmasını diliyorum..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ertuğrul Bey, size de mutlu yıllar.:))

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Teşekkürler İrem Can, size de mutlu yıllar.:))

      Sil
  14. Yeni yıl güzellikler getirsin :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum, benden de size kucak dolusu sevgiler.:))

      Sil
  15. Mutlu, huzurlu, bereketli ve aşk dolu bir yıl diliyorum ❤ 2020 de tüm dilekleriniz gerçek olsun 🤲🥳🎈🎊🎂🎉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel temennilerin hepimizi kapsaması dileği ile, mutlu yıllar:))

      Sil
  16. Yeni bir yıl geliyor, heyecanlanmak, umut dolu olmak ne güzel.
    Mutlu , sağlıklı güzel bir yıl dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende size her şeyin en iyisini dilerim Mehtap Hanım, çok teşekkürler.:))

      Sil
  17. yeni yıla blog okuyarak girdin. bu yılın blog okurayak geçecek demek kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bahsettiğiniz gibi olur ancak ben yine de kendime pek güvenemiyorum.:))

      Sil
  18. yeni yıl sağlık mutluluk huzur getirsin inşallah yeni yıl temiz defter gibi. çocukken yeni bir defterin ilk sayfasına başlarken hep bir farklı olurdu ya. işte o duygu gibi. defterimizde hep güzelliklerle dolsun. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzetmeniz harika;yeni bir defterin sayfasına başlamak çok güzel bir duygudur. İnşallah yeni yılda yeni ve çok güzel sayfalar açmak nasip olur hepimize:))

      Sil
  19. Dilerim hayallerinizin gerçek olduğu bir yıl olsun.Musmutlu yıllar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, size de musmutlu yıllar.:))

      Sil
  20. Mutlu yıllar..Sağlıkla huzurla dolu keyifli bir yıl dilerim:)

    YanıtlaSil
  21. Yeni yıl heycanının hiç bitmediği, gönlünüzce güzel bir yıl olmasını dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimiz için bahsettiğiniz gibi güzel bir yıl olur. Çok teşekkürler.

      Sil
  22. Umarım güzel bir yıl geçiririz.
    Sayfama yorum bırakmışsınız. Benim de yeni yıl için sayfama yorum bırakan ilk 5 kişiye kendi yapmış olduğum bilekliklerden birini hediye etmek gibi bir jestim vardı.
    Eğer bana adresinizi mail olarak bildirirseniz size de nacizane bilekliklerimden birini gönderebilirim. Sevgiler dilekdilekk68@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Dilek Hanım ben de size mutlu yıllar diliyorum.

      Sil
  23. Her şey gönlünüzce olsun yeni yılda. Sağlıklı ve mutlu bir yıl olsun 2020 hepimize:)

    YanıtlaSil
  24. bu yıl size şans getirsin, sağlıklı, mutlu, huzurlu bir 2020 diliyorum..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yıl İnşallah hepimiz için mutluluk, huzur ve sağlıkla gelir. Teşekkürler.

      Sil
  25. "Beklentilerimi her şeyi yaratan yüce Rabbim'den bekliyorum. " Güzel demişsiniz burda Fatih bey. Keşke daha iyi anlayabilsek bunu ah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de tüm mesele bunu anlayabilmek İstiridye Avcısı, yorumlarla bana katkı sağladığınız için çok teşekkürler, sevgilerle:))

      Sil
  26. Mutlu seneler. 2020 hepimiz için güzel bir yıl olur umarım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gerçekten de güzel bir yıl olmasını temenni ediyoruz, çok teşekkürler.:))

      Sil
  27. Tüm hayırlı hayallerinizin ve dileklerinizin gerçekleştiği bir 2020 diliyorum sizin için. Ama en önemlisi sağlık olsun gerisi de gelir nasılsa

    YanıtlaSil
  28. Yeni yılınız kutlu olsun. Sağlıkla mutlulukla gelsin.

    YanıtlaSil
  29. 2020 milat olur inşallah sizin ve tüm insanlık için, dileklerin gerçekleştiği ve hep mutlu olunan bir yıl diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu güzel dileklerinize katılıyorum. Mutlu yıllar.:))

      Sil
  30. Umarim cok guzel bir yil olur. Mutlu yillaarrrr🌸🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu güzel temennilere katılıyorum. Mutlu yıllar.:)

      Sil
  31. yeni yılda hadi işallah blogunda daha aktif olursuun :) eski yazını koymuşsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur. Dikkatinizden dolayı sizi tebrik ederim. Mutlu yıllar.:)

      Sil
  32. Nice mutlu sağlıklı yıllar dilerim 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu güzel temennilere aynı ile karşılık veriyorum. Çok teşekkürler Yıldız Hanım:)

      Sil
  33. Yeni yılı ben de umutla beklerim normalde ancak bu sene öyle olmadı :)) İyi yıllar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah 2021 beklentilerimize karşılık verir. Çok teşekkürler Kağıt Salıncak.:)

      Sil
  34. Size de mutlu yıllar umarım bu yıl hayalleriniz gerçek olur saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Engin Bey, ben de bu güzel dileklere aynısı ile karşılık veriyorum.:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.