Kilo Verme Programım


Kilo Verme Programım deneme yazısı
Kilo Verme Programım

1- Günlük en fazla iki öğün yemek yiyorum.

2-  Öğünler arası atıştırma yapmıyorum.

3-  Karbonhidrat ihtiva eden gıdalardan uzak duruyorum ve genellikle protein, sebze meyve ağırlıklı besleniyorum.

4-  Bol bol sıvı tüketiyorum, yeşil çay başta olmak üzere bitki çayları içiyorum.

5-  Akşam 7'den sonra kesinlikle bir şey yemiyorum.

6-  Mümkün olduğunca hazır gıdalardan uzak duruyorum.

7- Günlük en az 10000 adım yürüyüş yapıyorum.

8-  Her gün düzenli olarak zayıflama olumlamalarımı tekrar ediyorum.

a. ihtiyacımdan fazla yemek yemiyorum.

b. çok kolay kilo veriyorum...

9-  Zayıflamak için esmalarla dua ediyorum.

10-  Zayıf bir görselime bakarak kilo verdiğimi hayal ediyorum.

11-  Görselime bakarken en mutlu olduğum anımı düşünüyorum. Bu esnada  mutlu olduğum şarkıları dinliyorum.

12- Her gün zayıflama programımı kendi el yazımla yazarak niyetlerimi taze tutuyorum.

13-  Niyetimi İsmi Azam duası ile süslüyorum.  ''Allahümme inni es'eluke, bienneke entellahul vahidül, ehadüs samed. Ellezi lem telid, velem tüled, velem yekün lehû küfüven ehad.''

14- Diyet programıma sadık kalıyorum.

Bu program ideal bir diyet programı değildir. Biliyorum ki, herkesin bünyesi farklı ve kişiye göre diyet programları mevcuttur. 

Benim bu yazıda vurgulamak istediğim şey; bu diyet programının doğruluğu veya yanlışlığından çok kişinin kendi programını hazırlaması ve her gün kendi el yazısı ile yazmasının yani kilo verme niyetini her gün hatırlamasının kilo verme konusunda ne derece faydalı olduğudur. 

Ben şahsen diyet programımı el yazımla yazarak hatırladığımda bu konuda daha bilinçli olduğumu fark etmiş bulunmaktayım. Ancak niyetlerimi yazmadığım, en azından okuyarak hatırlamadım zaman kilo verme bilincimin kaybolduğunu görüyorum.

Görseller:unsplah.com

Kilo Verme Programım  Kilo Verme Programım Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ocak 11, 2021 Rating: 5

12 yorum:

  1. Ben günde 2 öğün yersem, acımdan öleeeriiiiim.... :D

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda belirtmiştim; bu programın standart bir program olmadığını. Farklılıklarınızı anlıyorum. Çok teşekkürler.:)

      Sil
  2. Çok güzel ve istikrarlı bir çok madde bizede uyuyor ama bazen işte aksaklık oluyor tamda o esnada kilo alıyoruz sanırım :) başarılı olmanız dileği ile saygılar.

    YanıtlayınSil
  3. yürüyüş ve su yu en faydalı buldum :) esmalar da tabii :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Değerli fikirler için çok teşekkürler arkadaşım.:)

      Sil
  4. oldukça iyi, ben de bu şekilde bir program yapıyorum her sabah, öğlene bozmasam inanıyorum bir şeyler olacak ama son zamanlarda toparlayacağıma inancım tam, hadi inş.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaret ve değerlendirmeler için çok teşekkürler Kitap Eylemi:)

      Sil
  5. Kesinlikle kişi kendini tanıyıp ona göre hareket etmeli. Hareket şart. Evde ya da olabiliyorsa dışarıda yürüyüş. Malesef belli bir yaş grubu şu dönem şanssız. Akşam 7'den sonra yeme bizde oluyor malesef.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Hareket gerçekten de kilo verme ve mevcut kilomuzu koruma konusunda çok faydalı oluyor çok teşekkürler adadenizi:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.