Mutluluk İçin Telkin Cümleleri - EĞİTİM PINARI

Mutluluk İçin Telkin Cümleleri

 

Mutluluk
Mutluluk İçin Telkin Cümleleri

İşte mutluluğa odaklanmak için kullanabileceğiniz bazı telkin cümleleri:

Sahip olduklarım için minnet duyuyorum.

Sevdiklerimle vakit geçirmekten keyif alıyorum.

Yeni deneyimler yaşamaktan heyecan duyuyorum.

Kendime iyi bakıyorum ve sağlıklıyım.

Başkalarına yardım etmekten mutluluk duyuyorum.

Geçmişi bırakıyorum ve şimdiki zamanı yaşıyorum.

Kendime karşı merhametliyim ve kendimi olduğum gibi kabul ediyorum.

Hayatımın amacını biliyorum ve bu amaç için çalışıyorum.

Her gün gülmeye çalışıyorum.

Bu telkin cümlelerini gün içinde veya yatmadan önce kendinize tekrarlayabilirsiniz. Ayrıca, bu cümleleri bir kağıda yazıp her gün okuyabilirsiniz.

İşte bu telkin cümlelerinden bazılarının örnekleri:


"Sahip olduğum her şey için minnettarım. Sağlıklıyım, sevdiklerim var ve hayatımın amacını biliyorum."

"Sevdiklerimle vakit geçirmekten keyif alıyorum. Onlarla birlikteyken kendimi iyi hissediyorum."

"Yeni şeyler denemekten korkmuyorum. Her zaman yeni deneyimler yaşamak için sabırsızlanıyorum."

"Kendime iyi bakıyorum. Sağlıklı besleniyorum, düzenli egzersiz yapıyorum ve yeterince uyuyorum."

"Başkalarına yardım etmek bana iyi geliyor. Başkalarına yardım ederek kendimi daha iyi hissediyorum."

"Geçmişi bırakıyorum ve şimdiki zamanı yaşıyorum. Hayatın tadını çıkarıyorum."

"Kendime karşı merhametliyim ve kendimi olduğum gibi kabul ediyorum. Hatalarımdan öğreniyorum ve kendimi geliştiriyorum."

"Hayatımın amacını biliyorum ve bu amaç için çalışıyorum. Hayatım anlamlı ve tatmin edici."

"Her gün gülmeye çalışıyorum. Gülmek bana iyi geliyor."

Görseller:pexels.com.tr, Kaynak: Google Bard

Mutluluk İçin Telkin Cümleleri Mutluluk İçin Telkin Cümleleri Reviewed by EĞİTİM PINARI on Eylül 28, 2023 Rating: 5

2 yorum:

  1. geçmişi bırak bugünü yaşa gerçekçi ol imkansızı iste :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bakış açısı da çok güzel, teşekkürler arkadaşım:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.