İnanmayacaksınız Ama - EĞİTİM PINARI

İnanmayacaksınız Ama

 



Güzel Kızlar
İnanmayacaksınız Ama

Google Bard'a Karacaoğlan Tarzı bir şiir yaz dedim, inanmayacaksınız ama bu şiiri yazdı.

Güzel Kızlar

Güzel kızlar, güller gibi Yol boyu sırıtıyor Kaşları kavisli yay gibi Gözleri yıldız gibi parlıyor

Onları görünce içim erir Dudaklarımdan bir türkü dökülür Aşk ateşi içimi yakar Gözlerimden yaşlar dökülür

Güzel kızlar, ben bir garibim Ne işim var bu dünyada Siz benim için bir hayalsiniz Gerçek olamayacak kadar güzelsiniz

Görseller: pexels.com.tr

İnanmayacaksınız Ama İnanmayacaksınız Ama Reviewed by EĞİTİM PINARI on Eylül 26, 2023 Rating: 5

6 yorum:

  1. Merhabalar.
    "Bard" ne demek? Google'nin ben bu hizmetini bilmiyorum. Ama çok güzel bir şiir olmuş. Tebrik ederim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, Bard Google'ın Yapay Zeka uygulaması Yani bir nevi sohbet uygulaması pek çok konuda bilgi ve fikir veriyor kullanmanızı tavsiye ederim.

      Sil
    2. Merhabalar.
      Verdiğiniz bilgi ve açıklama için çok teşekkür ederim. Mutlaka deneyeceğim.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    3. Rica ederim, ben de size çok teşekkür ederim Recep Bey:)

      Sil
  2. ne güzel yazmış vallahi aferin ona :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de yapay zeka insanı çok şaşırtıyor, galiba pek çok alanda insanların yerini alacak:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.