Zamanında Yapmadığın İş - EĞİTİM PINARI

Zamanında Yapmadığın İş




Zamaninda Yapmadigin is, fatihpinarca, deneme yazisi
Zamanında Yapmadığın İş

Zamanında Yapmadığın İş Daha Sonra Arkadaşıyla Birlikte Ziyaretine Gelir

Zaman zaman sosyal medyadan paylaşımlar yapıyorum. Yaptığım paylaşımlar da bir şeyler söylemeye çalışsam da bazen okuyucular tam olarak neyi kastettiğini anlamıyorlar.

Her şey aklıma gelirdi de kendi yazıma açıklama yazacağım hiç aklıma gelmezdi. Ama önemi yok; bazen kendi arabamızı kendimiz temizliyoruz, bazen de kendimiz pişirip kendimiz yiyoruz. Ne yapalım Bu yazıda da kendi sözümüze açıklama yazalım.

Zamanında yapılmayan iş atıyorum doğalgaz faturasını yatırmak olsun. Eğer ki bu faturayı zamanında yatırmazsan daha sonra yatırılmayan faturanın faizini ödemek ya da kesilen abonelik dolayısı ile tekrar abonelikle uğraşmak zorunda kalabilirsin. 

Görüldüğü gibi zamanında yatırılmayan doğal gaz faturası hem fazladan faiz ödetmiş oldu. Hem de tekrar abonelik işlemlerini arkadaş olarak yanında getirdi.



Zamanında Yapmadığın İş Zamanında Yapmadığın İş Reviewed by EĞİTİM PINARI on Haziran 26, 2020 Rating: 5

18 yorum:

  1. :) olur bazen insan açıklamak zorunda kalıır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de bazen bazı şeyleri açıklamak gerekebiliyor.

      Sil
  2. Bunu anlamayan arkadaşlara biraz daha kitaplarla haşır neşir olmalarını tavsiye etmelisiniz. Ufku açar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyenizi çok yerinde buldum Görkem Bey. Gerçekten de kitaplarla daha fazla haşır neşir olmak gerekir.

      Sil
  3. Olsun bence bu şekilde açıklamakla güzel bir fikir olmuş.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de bu şekilde açıklamak çok güzel bir fikir; yorum ve ziyaret için çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Yazımı beğendiğiniz için çok teşekkür ederim Yıldız Hanım.

      Sil
  5. Ulusoy otobüs firmasının bir sloganı vardı: Her şey zamanında:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de her şeyi zamanında yapmak en güzeli bence. Çok teşekkürler Turgay Bey.

      Sil
  6. Yazıyı kim ne niyetle nereye çeker bilemiyorum ancak benim blogumda eğitim-öğretimden başka bir şey olmadığını özellikle vurgulamak isterim.

    YanıtlaSil
  7. Bir işi hafif görür de bir işi bin etmeden yapmaz insan sonrada işlerin ağırlı altında kalır da kalkamaz insan

    YanıtlaSil
  8. Dergi yıllar öncesine ait olsa bile ''aklın yolu birdir'' değerli blog arkadaşım.:)

    YanıtlaSil
  9. Erteleme hastalığı var toplumumuzda maalesef. Bilirsiniz, her işi son güne bırakmak mesela... Bazen insan tekrar tekrar açıklama yapmak durumunda kalabiliyor. Bence çok naif hareket olmuş sizinki; anlamayana bıkmadan usanmadan anlatmaya çalışmak da, önemsemenin ve derin bir sabrın göstergesi :) Takdir ediyorum sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, değerlendirmeler çok güzel Deniz Hanım. Azıcık mahcubiyet oluştu bende.:)

      Sil
  10. Her şey zamanında... Diye boşuna demiyorlar, bu ara tembellik var üzerimde hep erteliyorum bir şeyleri. Kulağıma küpe olsun bu yazınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı beğenmeniz beni çok mutlu etti. Çok teşekkürler Rabia Hanım.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.