Dost Arıyorum - EĞİTİM PINARI

Dost Arıyorum

 

Dost Arıyorum Şiiri
Dost Arıyorum Şiiri

Dost Arıyorum

Çalışıp çabalarsan elbet başarıya ulaşırsın diyorlar…

Ne kadar çalışsam da bir yerlerde takılıyorum;

Başım dara düştüğünde yardımcı olacak,

Bildiklerini benimle paylaşacak.

Yüce gönüllü; gerçek bir dost arıyorum.

 

''Bilgi paylaştıkça çoğalır'' diyorlar…

Kim ki, bir konuda uzman olsa; ya bildiğini kendine saklıyor,

Ya maddi bir karşılık bekliyor, ya da arkamdan kıs kıs gülüyor.

Anladım ki, gelişmenin yolu; fikir alışverişinden geçiyor.

Bildiklerini benimle paylaşacak gerçek bir dost arıyorum.

 Görseller:unsplash.com


 


 

 

 


Dost Arıyorum Dost Arıyorum Reviewed by EĞİTİM PINARI on Kasım 20, 2021 Rating: 5

18 yorum:

  1. Çok güzel ve haklı bir şiir olmuş Fatih Bey, inanın hepimiz dost arıyoruz aslında ve dostum derdiklerimizden en çok darbeyi alıyoruz aslında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda size katılıyorum, dost arıyoruz; çoğu zaman da dost bildiklerimizden zarar görüyoruz.

      Sil
  2. Paylaşmak çoğalmaktır. Emeğinize sağlık Fatih Bey 👏👏🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşmak konusunda size katılıyorum Yıldız Hanım:)

      Sil
  3. Merhabalar.
    Güzel ve anlamlı ve açık sözlü bir şiir olmuş. Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Şimdilerde böyle bir dost bulmak çok ama, inşAllah, aradığınız dostu bulursunuz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek dost bulmanın zorluğu konusunda size katılıyorum, teşekkürler Recep Bey:)

      Sil
    2. Zor kelimesini atlamışım, ama siz leb den leblebiyi anlamışsınız zaten. Anlayışınız için teşekkür ederim.

      Sil
    3. Rica ederim, siz öyle bir anlatmışsınız ki, zaten cümlenin başını okumadan sonunu kestirmek zor olmuyor. Çok teşekkürler Recep Bey:)

      Sil
  4. blogda dostumuz çok işte ne güzeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de blogda çok güzel arkadaşlarımız var. Ancak ben daha ziyade bu şiirde Gelişmenin bir yolu olarak bilenlere sorma yöntemini vurgulamaya çalışmıştım.

      Sil
  5. bildiğini kendisine saklamayı seven çok insan vardır nedense.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söylüyorsunuz, bilgiyi paylaşmakta bir erdemdir aslında.:)

      Sil
  6. Bilgiyi kendine saklam çok ilginç bir ruh hali.Mutlak psikolojide vardır bunun bir ifadesi.

    Dilediğiniz gibi dostlarınız olsun, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. bilgi paylaştıkça değerlenir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda size katılıyorum, teşekkürler Ahmet:)

      Sil
  8. Ben her zaman varım. Bildiğim elimden gelen her şeyi yaparım. :) bunun için dostun olmama dahi gerek yok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok anlamlı bir yorum, çok teşekkürler SoloBilge:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.