Kiminin Aşı Yok - EĞİTİM PINARI

Kiminin Aşı Yok

 


Kiminin Aşı Yok fatihpinarca
Kiminin Aşı Yok


İki iyiliksiz bir dünya:

Kimisine aş verir; diş vermez.

Kimisine diş verir; aş vermez

Derdi babaannem ya…

 

Bir yanımız hep eksik şu fani dünyada…

Kimi hayran hayran bakıyor; iç geçiriyor,

Kimi aylak aylak bakıyor; fırsatları tepiyor.

Çaresiz, bir gönül yangını ile sarılıyoruz feryada.

Görseller:unsplash.com

 



Kiminin Aşı Yok Kiminin Aşı Yok Reviewed by EĞİTİM PINARI on Kasım 07, 2021 Rating: 5

12 yorum:

  1. Ne kadar etki altında bırakıldıysak aş kelimesini anlamadan direkt ''aşı'' anladım okuduğumu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de aş kelimesini aşı olarak okudum:( şiir güzel:)

      Sil
    2. Aslına bakarsanız ben de okuyucularımın böyle bir çağrışım alabileceğini düşünmüştüm; anlaşılan yanılmamışım.:)

      Sil
    3. Bu konuda sizlere katılmaktayım, ziyaret ve yorum için teşekkür ederim.:)

      Sil
  2. Çoook doğru. Kutlarım oğlum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana katılmanız çok güzel, teşekkürler Ece Hanım:)

      Sil
  3. ah evet işte hayatımız :)

    YanıtlaSil
  4. Az sözle çok şey anlatmışsınız Fatih Bey. Emeğinize sağlık. Selamlar 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yıldız Hanım, Yıldızınız bol olsun inşallah:)

      Sil
  5. Adaletli bir dünyada yaşamadığımız kesin. Var olana şükretmek lazım galiba. Hem dişsiz hem aşsız kalmakta var bu dünyada.
    Sözler güzeldi ahvalimizi güzel özetlemiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz da sözler kadar belki daha güzel, teşekkürler filmgündemi:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.