Bulunmaz Hint Kumaşı - EĞİTİM PINARI

Bulunmaz Hint Kumaşı

 

Bulunmaz Hint Kumaşı, Eğitim Pınarı
Bulunmaz Hint Kumaşı


Birkaç Tavsiye başlıklı yazımda doğru konuşma ve doğru yazmanın önemini vurgulamaya çalışmıştım. Bu yazımda ise konuyu daha açık bir şekilde; kısa bir hikaye üzerinden anlatmaya çalışacağım.

‘’Vaktiyle, zengin ama görgüsüz bir ailenin iki hanımı eşlerine Bulunmaz Hint Kumaşı aldırıyorlar. O dönemde Bulunmaz Hint Kumaşını almak her babayiğidin harcı değil. Kumaş çok pahalı olduğu için pijamalarının tam mahrem yerlerine bu kumaştan eser miktarda yama yaptırıyorlar. Hikâye bu ya, hırsızın biri bahsedilen zengin ailenin evine giriyor ve pijamaların mahrem yerlerindeki yamaları söküp alıyor.

Durumdan haberi olmayan görgüsüz iki kadın, komşuya gittiklerinde Bulunmaz Hint kumaşlarını sergilediklerini düşünerek bacaklarını sonuna kadar açtıkça açıyorlar.’’ Bu hikayeyi de ne amaçla yazdım, ben de anlayamadım ama okuyucuların çıkaracağı dersler illaki vardır.

 Görseller:pexels.com.tr




 


 


Bulunmaz Hint Kumaşı Bulunmaz Hint Kumaşı Reviewed by EĞİTİM PINARI on Haziran 01, 2023 Rating: 5

10 yorum:

  1. Görgüsüzce hava atanlar kendilerini küçük düşürdüklerini bir anlasalar dünya ne nezih bir yer olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazıyı bu cümlelerden başkası özetleyemezdi, çok teşekkürler Evde Yazar.

      Sil
  2. bulunmaz hint kumaşı sözü bu hikayeden mi ortaya çıkmış ? :)

    YanıtlaSil
  3. Sözün hikayesi bu mu acaba? Araştırmalı

    YanıtlaSil
  4. İlk kez burada okudum hikayeyi, buradan mı geliyor acaba?

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle. Değerlendirmeler için çok teşekkürler Turgay Bey:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.