Bir Çuval İnciri Berbat Ettin - EĞİTİM PINARI

Bir Çuval İnciri Berbat Ettin



Bir Cuval İnciri Berbat Ettin, kisa hikayeler
Bir Çuval İnciri Berbat Ettin Çağrı


Yaz tatilinde halam ve iki çocuğu misafirimiz oldu. Halacığımı memnun etmek için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Sonuçta halam beni büyütmüş ve evime gelmişti. Ben de onu en güzel şekilde ağırlamalıydım.

Görev yaptığım ilçede gezilecek yerlerin neredeyse tamamını gezdirdim; oralarda piknikler yaptık, önemli tarihi ve turistik yerlerini gezdik. Ancak misafirlerim denize de gitmek istediler. Benim görev yaptığım yerde deniz olmadığı için misafirlerimi bulunduğun yere en yakın mesafe olan Silifke'ye götürdüm.

Silifke’de gezilebilecek önemli yerleri gezdikten sonra denize gittik. Giderken de Silifke’de görev yapmakta olan ve daha önceden ailece görüştüğümüz bir hemşehrimi de pikniğe götürdüm.

Silifke’de görev yapan arkadaşım, bizi bir gün misafir etti. Halam ve çocukları Silifke’yi öyle beğendiler ki, bir gün daha takılmak istediler. Misafir olduğumuz evde bir gün daha kalabilmek için küçük bir mizansen hazırladılar. Buna göre; halamın ikinci sınıfa gitmekte olan  oğlu misafir olduğumuz ailenin yanında ‘’Anne ne olur bir gün daha burada kalalım.’’ Diyecekti, ev sahipleri de mecburen bir gün daha bizi misafir edeceklerdi.

Birlikte otururken halam ve çocukları senaryoyu işletmeye başladılar. Çağrı misafir bulunduğumuz ailede ‘’Anne ne olur bir gün daha burada kalalım!’’ dedi. Halam ve kızı ise sanki hiçbir şeyden haberleri yokmuş gibi Çağrıya bağırarak tepki verdiler. Ablası ve annesi tarafından çok şiddetli sıkıştırılan Çağrı dayanamayarak; ‘’Böyle söylememi bana siz öğretmediniz mi?’’ demez mi. Ortam buz gibi oldu. Ben ise içimden şu cümleyi mırıldandım: ‘’ Bir çuval inciri berbat ettin Çağrı.’’

Görseller:haberturk.com
Bir Çuval İnciri Berbat Ettin Bir Çuval İnciri Berbat Ettin Reviewed by EĞİTİM PINARI on Eylül 14, 2019 Rating: 5

34 yorum:

  1. :)) Çocuk bu işte, haberi ondan alacaksın ,diye boşuna dememişler:))

    YanıtlaSil
  2. :))))))))))))) yazık yaaaa çocuğa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuğa yazık belki ama yetişkinlere daha fazla yazık gibi şu durumda. Teşekkürler.

      Sil
  3. Çocuk beklemediği tepkiyle karşılaşınca korkudan ağzından çıkıvermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, biraz fazla sıkıştırmak zararlı olmuş bence. Çok teşekkürler.

      Sil
  4. Oysaki böyle oyunlara ne lüzum var, açık olmak varken. "Sizin için de sakıncası yoksa, bir gün daha kalmak isteriz" demek çok zor olmasa gerek :) O an yaşanan utanma duygusu sanırım bir ömür akıldan çıkmaz. Çağrı için kötü bir deneyim olmuş ve hakikaten bir çuval incir berbat olmuş :)
    Paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de açık olmak en iyisi. Ancak bizim toplumda insanlar fazla açık davranmıyorlar. Çok teşekkürler.

      Sil
  5. Çocukların fıtratında düz mantık vardır ve öğretmenlik hayatımda benimde esprili olaylar çok oldu. Durumu kurtarmak için ne yaptınız onu merak ettim =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durumu kurtarmak için başımızı önümüze eğdik ve kızardık.:)

      Sil
  6. sana biraz kızıp bağıracağız demeyi unutmuşlar:)

    YanıtlaSil
  7. Hahaa çok güldüm ya :)) Ama Çağrı ilk başta bu oyuna hiç katılmamalıydı bence. Tabi büyüklerin de böyle bir oyuna ihtiyaç duymamaları... Neysem siz kendi adınıza en azından halacık için elinizden geleni yapmışsınız Fatih bey ne güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katkılarınızdan dolayı çok teşekkürler İstiridye Avcısı.:)

      Sil
  8. hehe iyiydi, insanlık halleriiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, insanlık halleri ancak bazı haller insanları mahcup ediyor.:)

      Sil
  9. son satırda "berbat ettin" olcak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, gerekli düzenlemeler yapıldı.

      Sil
    2. rica ederim, başarılar :)

      Sil
    3. Ben de size çalışmalarınızda başarılar dilerim.

      Sil
  10. Çocuk işte :) replikleri karıştırmış farklı tepkiyi görünce. :)
    Aslında direkt söylense bunlara hiç de gerek kalmazmış. Konuşmaktan ziyade dolambaçlı yollar tercih ediliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim gibi doğu toplumları açık olmaktan ziyade ima yolu ile iş yaptırmaya daha meyilli gibi. Çok teşekkürler.

      Sil
  11. Çocuk çocukluğunu yapmış işte😀😀😀🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk, çocukluğunu yaptı ancak büyükler bunu pek hesaplayamadılar galiba. Çok teşekkürler.

      Sil
  12. Büyükler de role fazla girmişler 😀😀😀

    YanıtlaSil
  13. kıyamam ya.. ufaklık ne çok üzülmüştür...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke üzülme olayı sadece ufaklıkla sınırlı olsaydı Emine Hanım. Çok teşekkürler.

      Sil
  14. Çocuktan al haberi derler. Sonunda dayanamayıp söylemiş. Çok eğlenceli bir hikaye olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, değerli yorumlar için çok teşekkürler Gülhan Hanım.

      Sil
  15. İki kere okuyup iki kere çokça güldüm :))) Çocuktan al haberi demişler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi gülümsetebildimse ne mutlu bana. Çok teşekkürler.:)))

      Sil
    2. Zaman zaman b9yle hatalar olabiliyor ☺️

      Sil
    3. Evet gerçekten de öyle. Çok teşekkürler Derya Hanım, bana yorum bıraktığınız için.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.