Çorak Topraklar - EĞİTİM PINARI

Çorak Topraklar




Corak Topraklar siiri, fatih pinar
Çorak Topraklar


Çorak topraklara serdim otağımı;
Ne ot yetişir, ne harman olur ne hasat:
Bir umut gökyüzüne çevirdim başımı;
Ne yağmur yetişir, ne kar, işler çok kesat.

Sulasan fayda etmez, ot yetişmez çapalasan.
Üzülsen anlamı yok, ağlasan boşu boşuna.
Sen bu kaderi alıp baş üstü yapmazsan;
Ahların anlamsız, gözyaşların boşu boşuna.

Görseller:resimdiyari.com
Çorak Topraklar Çorak Topraklar Reviewed by EĞİTİM PINARI on Aralık 13, 2019 Rating: 5

12 yorum:

  1. Güzelmiş, özellikle son iki satır..
    Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, şiirimi beğenmeniz beni çok mutlu etti.

      Sil
  2. Kader de keder de yanyana; hüzün hep hüzün en baştan yana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok anlamlı sözler profesör, gerçekten de isminizi tescillemiş oldunuz şu an. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. otağı kaderi değiştirmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaderi değiştirmek elimizde değildir ancak belki otağın yerini değiştirmek faydalı olabilir. Çok teşekkürler.

      Sil
  4. Şiir "öyleyse kaderimize küselim!" de dedirtiyor..Ama küsmeyelim tabii,barışık olalım..Elinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında şiir tam tersini söylüyor; içinde bulunduğumuz şartlar ne kadar zorlu olsa bile. Bu şartları kabullenerek yaşamak gerektiğini anlatmaya çalışıyor. Fakat şiir bu, anlamı kişiden kişiye değişiklik gösterebilir ve göstermelidir de zaten. Çok teşekkürler yorum için.

      Sil
    2. Çok güzel, kaleminize sağlık 👏🏻

      Sil
    3. Rica ederim, şiirimi beğenmeniz beni çok mutlu etti. Ziyaret ve değerli yorumlar için çok teşekkürler.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.