Lokman’ın Maceraları 2 - EĞİTİM PINARI

Lokman’ın Maceraları 2




Lokman’in Maceralari 2, kisa hikaye
   Lokman’ın Maceraları 2


Lokman Dünya’daki araştırmalarını sürdürürken kendi gezegenindeki yetkililere bir rapor daha düzenleyerek gönderdi. Raporda özetle şunlar yazıyordu: ‘’Benim araştırdığım şehirde birbirinden güzel çalışmalar yapan sayısız insan var. Bana kalırsa bu insanları teker teker listeleyelim ve bunlar arasından seçeceğimiz bir kişiye ciddi ödüller verelim.’’

Ben, BlogCity şehrinde yapılan çalışmaları ve bu çalışmaları yapan kişilerden şu ana kadar tespit ettiklerimi sizlere liste halinde bildiriyorum:

Emine Öztürk, İlkay, Beyda'nın Kitaplığı, Hür Post, Duo diyet, Sibel Özer, Ertuğrul Yıldırım, Sessiz Gemi, Alanayart, Ebemkuşağı, Bol ahenkli, Kağıt salıncak, Eren, Camdan Düşler, Kolay tariflerim, Turgay Aksoy, Makyajlıyorum, Ankara postası, Akela, Gonca, Aysu, Kilonun şarkısı, pastel, Nilüfer, Yağmur tozu, Sanatlı pencerem, Ruşyana, Ada denizi, Bir başka Gezgin, Yaşamdan yazılar, Kalem ucu,  Gizli pencere, Becerikli kadın, Fulya 34, Hayalleri yaşamak, Zaman tuşu, İçim dışım sobe, anne kaleminden, Ozolog, En nefis tariflerim, Dert anası, Hayata dair, Uzmanamatör, Re Hi tu, Mutlu anlar koleksiyoncusu, Aybüke s, Momentus, Fatofoto, Kalemucu, Halil Gönül, Müfret, Kitaplara kaçanlar, Burcu, Sosyologana, Şule Uzundere, Love House, Sevkoz, Kitapgizi, istiridye Avcısı, Hanife Mert, Kağıt salıncak, Nil, Gizem, Mert kafa dergi, Görkem, Doksanbeşli, Sevda s, Neyse iyi geceler, Nesha, Rabia serteli, Ali yatarkalkmaz, pastel, Kadriye, Kafe tigris, emelce lezzetli anlar, Mehtap, yazayımbari, Cam güzeli, Kürşat, İrem Can, Fatoş, Hayata dair, Arselin Okyanusu, Küçük Dünya, film gündemi, Gözde Türker, Dönüşü olmayan Orman, Akkurt Taha, Mor Düşler kitaplığı, Küçük Dünya, Anne kaleminden, vakti Dem, Beyaz yakalı, Gizem, Biriktirdiklerim, Hayat gemisi, Sakura, dondurma delisi, Kitap eylemi, Audrey, Sevda ünlü, Maviye iz süren, Mehmet Ortaç, Gezi defterim, Handan, Yurdagül Çelik, Lerzan karadan, Derya, Lala, mavi lale, Gül Akça, Sessiz kaldım, Tozlu Hayaller Kütüphanesi, Makbule Abalı, Litaplık kedisi, Erhan Çakırlar, Çilek suyu, Sibel, kuyruksuz kedi, Kalem ucu, Lady Wednesday, Barış Doğan blog, İlkay Gürler, Taner Koç, Ecehan, Kalem yazar, Hayata dair, Kaytros Tyhra, şairane, Ebrar, Cömert Bilge, Elmas Pırıltıları, Azkaban Firarisi, Eğitim Pınarı


Lokman’ın Maceraları 2 Lokman’ın Maceraları 2 Reviewed by EĞİTİM PINARI on Temmuz 08, 2020 Rating: 5

17 yorum:

  1. Listenin çok büyük bir kısmını severek takip ediyorum. Her biri ödüle layık gerçekten de. 👍👏👏👏⭐😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teveccühler için çok teşekkürler Yıldız Hanım.:) Bu konuda ben de size katılmaktayım.

      Sil
  2. Hala blog yazanların bir listesi olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben de size değerlendirmeler için çok teşekkür ediyorum Kadriye Hanım.:)

      Sil
  3. ha haa iyi çalıştın herhalde kimseyi unutmamak içiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sizin de bahsettiğiniz gibi kimseyi unutmamak için çaba sarf ettim. Ancak yine de gözden kaçanlar olabilir diye düşünmekteyim. Teşekkürler ziyaret için.

      Sil
  4. Hali hazırda güzel çalışmalarından faydalandığımız bloglar listesi...

    YanıtlaSil
  5. Lokman ne güzel bir liste hazırlamış. Alkışlıyorum onu Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lokman güzel bir liste hazırladı. Ancak bu listede daha sonradan güncellemeler de yapmayı düşünmektedir. Ziyaret için çok teşekkürler Elmas Hanım.:)

      Sil
  6. Sevgili oğlum, atıfta bulundum diye yazınca sen hemen geldim. Uzun süredir yazamıyorum. Acaba bir sitem atıfı mıdır diye düşünmeden edemedim. Yazamamın birçok nedeni var. Dilerim onları çözebilirim.
    Ne güzel bir liste yapmışsın. Emeğine sağlık oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ece Anne. Aslında size birinci yazıda atıf yapmıştım. Sitem ne demek? Öyle şey olur mu? Dilerim en kısa zamanda sorunlarınızı halleder ve blog alemine tekrar dönersiniz.

      Sil
  7. Biz büyük bir aileyiz adımızı görmekte mutlu etti hocam teşekkür ederiz .Birbirimize destek olmak dileği ile saygılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size sonuna kadar katılıyorum. Çok teşekkürler Engin Bey.:)

      Sil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu yanlışlıkla kaldırdım, sizi de listeye ekledim.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.