Lokman’ın Maceraları 3 - EĞİTİM PINARI

Lokman’ın Maceraları 3



Lokman’in Maceralari 3, kisa hikayeler, fatihpinarca
Lokman’ın Maceraları 3


Lokman, BloggCity şehrinde gerekli araştırmaları yapıp kendi gezegeninin yetkililerine bildirdikten sonra yetkililerle buradaki çalışmalarda başarı gösteren kişiye verilecek hediyelerin neler olacağını konuştular.

Lokman ve yetkililer birinci olan kişiye birkaç adet gök taşı hediye etmeye karar verdiler. Yetkililer gök taşlarının Dünya’da çok para ettiğini biliyorlardı. Ayrıca birinci olan kişiyi gezegenlerinde mümkün olan bir yöntemle gelecek on beş yılı görme imkanı sunacaklardı. Kısacası birinciyi kısa bir gelecek turuna çıkaracaklardı. Bundan sonra Lokman, BloggCity şehrindeki çalışmaları daha dikkatlice gözlemlemeye başladı.

Lokman, yaptığı gözlemler sonucunda Star ve Derinton kişisinin çalışmalarında yoğunlaşma kararı aldı. Bu iki kişiden hangisi birinci olursa hediyeleri kazanacaktı.

Ancak nasıl olduysa Derinton, Lokman’ın üstleri ile olan görüşmesini öğrendi ve birinci olmak için planlar yapmaya başladı. Derinton’un planları arasında Star’ı saf dışı yapmak için her türlü yöntem mevcuttu…


Lokman’ın Maceraları 3 Lokman’ın Maceraları 3 Reviewed by EĞİTİM PINARI on Temmuz 27, 2020 Rating: 5

9 yorum:

  1. Vaaayyyyy, Derinton Star'ı saf dışı yapmaz bence, elinden tutar :))))

    Gezegeni birlikte turlasalar diyorum bennnnnn :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir, gezegeni birlikte turlama fikri bana göre de çok güzel fikir. Çok teşekkürler Yıldız Hanım.:)

      Sil
  2. sabah okumuştuum bakalım nolcaaak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrusu ben de sizin gibi hikayenin sonunu merak etmeye başladım. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. bak tesadüfee, ben sana yorum yaptıktan 3 dakika sonra sen de bana yapmışsııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesadüf mü desek, yoksa tevafuk mu? anlayamadım.

      Sil
  4. Star ve Derinton :) dostluk kazanır gibi gibi... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dostluğun kazanması hepimizin beklentisi gibi geldi bana; çok teşekkürler.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.