Blog Yorumları Mimi - EĞİTİM PINARI

Blog Yorumları Mimi

 


Blog Yorumları Mimi
Blog Yorumları Mimi

Blog Yorumları Mimi

Çok değerli blog arkadaşımız YILDIZ, bloğunun ismi Güneşebakarken.  Blog Yorumları Mimi başlığı ile çok güzel bir mim yazısı hazırlamış ve beni de bu mim yazısına katılmam için davet etmiş. Bu nezaketinden dolayı kendisine çok çok teşekkür ediyorum. Yıldız Hanım, her zaman olduğu gibi farkını fark ettirdi.

Yaklaşık olarak yirmi yıllık eğitim öğretim tecrübemi aktarmak gayesi ile açtığım bloğuma bugüne kadar beş yüze yakın yazı ekledim. Yazılarımın kalitesi ve insanlara bir şeyler verebilme kapasitesi hakkında doğrusu çok fazla bir fikrim yok. Bu zaman zarfında blog aleminde sayısız yazılar okudum ve blog arkadaşlarımdan çok şeyler öğrendim.

Başlangıçta neredeyse her gün bir yazı yayınlamayı ve tüm arkadaşlarımın yazılarını okuyarak değerlendirmeler yapmayı amaçlamıştım. Doğrusu ilk zamanlar bu doğrultuda ilerlemekteydim. Ancak bir süre sonra bilgisayar ekranı gözlerimi ciddi anlamda rahatsız etmeye başladı ve ben de yazı ve yorum sıklığını azaltmak zorunda kaldım. Her şeye rağmen yazılarımı düzenli okuyan ve değerlendirmeler yapan arkadaşlarım var. Onlara bu yazı ile çok teşekkür ediyorum ve sorulara geçiyorum:

 

1)  Yaptığınız paylaşımlarla ilgili yorum alışverişine önem verir misiniz?

Veririm çünkü yazılar hakkında değerlendirme yaparken, yapılan yorumlar çok belirleyici olmaktadır.

 

2)  Yazılarınıza gelen yorumlarla ilgili iade-i ziyarette bulunur musunuz?

Yazımın başında da belirttiğim gibi iade-i ziyarete çok önem veririm. Çünkü, benim yazımı okuma zahmetine katlanan arkadaşlarıma nezaket gereği yorum yapmak gerektiğini düşünürüm.

 

3)  Yazılarınızı okumadan yorum bırakıldığı hissine kapılır mısınız?

Kapılsam da bu durumu çok fazla önemsemem. Sonuçta arkadaşlarım yazılarıma destek olmak gayesi ile yorum bırakmışlar.

 

4)  Okuduğunuz yazılarla ilgili kendi yorumlarınız dışındaki yorumları da okur musunuz?

Vaktim olursa hepsini okumaktan zevk alırım.

 

5)  Yazınıza yapılan yorumları cevaplandırır mısınız?

Arkadaşlarıma verdiğim değerin bir göstergesi olarak hiçbir yorumu cevapsız bırakmak istemem.

 

6)  Yorumları biriktirip hepsini aynı anda mı açarsınız?

Hayır, gelen yorumları anında onaylamayı alışkanlık haline getirdim.

 

7)  Okuduğunuz yazılarla ilgili yorum bırakmadan sayfadan ayrıldığınız olur mu?

Evet, bazen kendimce sakınca oluşturacağını düşündüğüm yazılara yorum yapmadan sayfadan ayrıldığım oluyor.

 

8)  En fazla yorum alan ve en az yorum alan yazılarınız hakkında bilgi verir misiniz?

Böyle bir tasnif yapmadım ancak ‘’İyi öğretmenin özellikleri’’ başlıklı yazımın çok fazla tıklanma ve yorum aldığını söyleyebilirim.

 

9)  Hiç yorum almayan yazınız oldu mu?

Yorum almayan yazılarım var. Bunun sebebi benim başlangıçta blog alemini tanımamamdı. Bloğumu ilk açtığım zamanlarda yazılarımı sosyal medyadan paylaşmaktaydım. Sosyal medyada çok fazla tıklanma alan yazılarıma fazla yorum yapılmıyordu. Anladığım kadarı ile blog arkadaşlarımız biraz da destek olmak gayesi ile yorum yapmaya önem veriyorlar.

 

10)             Daha önceden etkileşimde bulunmadığınız halde tek bir yorumunu okuyarak takibe aldığınız arkadaşınız oldu mu?

Doğrusu böyle bir olay hatırlayamadım.

 

11)             Yorum bırakma konusunda en iyi olan üç arkadaşınız yazabilir misiniz?

Bana yorum bırakan arkadaşlarım galiba kendisini en fazla ziyaret ettiğim arkadaşlarım oluyor. Mesela deeptone, YILDIZ, Duygu Emanet. Arkadaşlarımız ben onlara yorum bırakmasam da bana yorum bırakıyorlar ve ben de onları yorumsuz bırakmamak için çaba sarf ediyorum. Hepsine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

Blog Yorumları Mimi başlıklı yazım bu kadardı. Ben bu yazıda kimseyi mimlemedim ancak bu güzel yazıya tüm arkadaşlarım katılmasını isterim. Lütfen bu mime katılan arkadaşlarım yazımın altına yorum bırakmayı unutmasınlar; onları teker teker ziyaret etmeye çalışacağım.

 Görseller: Google görseller


 



Blog Yorumları Mimi Blog Yorumları Mimi Reviewed by EĞİTİM PINARI on Kasım 18, 2021 Rating: 5

27 yorum:

  1. Fatih Bey bu mimi yaptığınız için çok teşekkür ederim. Yazınızı çok güzel bir üslupla kaleme almış, bütün soruları büyük bir nezaketle ve içtenlikle cevaplamışsınız. Dediğiniz gibi blog yazarak, blog okuyarak, yorumların üzerinde düşünerek farkında olmadan çok gelişiyoruz. Eğlenerek öğreniyoruz. Güzel arkadaşlar ediniyoruz. Bütün bunlar karşılıklı paylaşımlarımız sayesinde. Ümit ederim daha nice uzun yıllar sürsün. Zaman ayırdığınız için tekrar teşekkür ediyor,emeğinize, yüreğinize sağlık diyorum. Hoşçakalın 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de blog yazmanın en güzel tarafı yeni ve harika insanlar tanımaktır. Ben de bu konuda sizlere katılıyorum. Değerlendirmeler ve ziyaret için çok teşekkürler Yıldız Hanım:)

      Sil
  2. Özlemişim MIM okumayi benim de ilk yazılarım yorumsuz onlari yeniden paylaşabilirim diye düşündüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim yazılarının çok başka bir yeri var bence de Sevkoz Hanım, yorumsuz yazıları yeniden paylaşma fikri güzel bence:)

      Sil
  3. Merhabalar.
    Yorumlar konusundaki düşüncelerinizi okudum. Bu konuda hepimizin bir ortak noktası var; paylaşımlarımızın ve blogcularımızın yorumlara ihtiyacı var. Yorumlar, bir ağacın toprağı ve suyu gibidir.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda size katılıyorum Recep Bey, yorumlar gerçekten de bizler için çok önemli. Ziyaret ve değerlendirmeler için çok teşekkürler:)

      Sil
  4. yorumlar değerlidir.güzel bir mim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yorumlar çok değerli. Teşekkürler Mehtap Hanım:)

      Sil
  5. Yazınız sayesinde bu mime benim de davet edildigimi öğrendim;)En kısa zamanda ben de yazarım inşaAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarınızı merakla bekliyoruz, çok teşekkürler Gülten Hanım:)

      Sil
    2. Ben de yazdım fakat blogumda sorun olduğu için okuma listesinde görünmüyorum:(

      Sil
    3. Umarım sorununuzu en kısa zamanda halledersiniz:)

      Sil
  6. Ben bloga kayıt olur olmaz kısa sürede çok kişiyle tanıştığım için şanslıyım. O yüzden yorum almamış yazım yok.
    Yorumlara cevap yazma kısmına da tamamen katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin adınıza sevindim, çok teşekkürler Duygu Hanım:)

      Sil
  7. Görünür olana kadar ilk paylaşımlar böylesi bir akıbete uğruyor.Her şeye yetişebilme söz konusu olamıyor elbet.Göz sorunları da dediğiniz gibi etkili olabiliyor, zaman ayırmak da. Dengeyi kurabilmek en güzeli.

    YanıtlaSil
  8. gözlerin hiç düzelmicek mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu soruyu sormakta çok haklısınız bence; her alanda dengeli olmak en doğrusu. Başlangıçta bilgisayarla fazla iştigal etmiş olmalıyım ki, ekrana karşı hassasiyet oluştu bende. O yüzden son zamanlarda bloglardan ve çok değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. Yorum için çok teşekkürler:)

      Sil
  9. Blogların etkileşim sağladığı fikrine sonuna kadar katılıyorum, çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  10. Mimde en sona sizin yazınız kaldı. Sağlık olsun. Hepsini okumak ve yorumlamak epey vaktimi aldı ama değdi.
    Ortak noktamız şu: Yorum bir motive olma aracıdır. Buna bir ilave yapayım. Yorum bizi mutlu ediyor. Bu sakıncalı değil. Lakin yorumsuzluk bizi mutsuz ediyorsa sıkıntı vardır. Yazı eyleminin temel amacı okunmak olsa da değerlendirilmek değil bence. Bir eğitimci olarak bana hak vereceğinizi düşünüyorum. Sait Faik gibi söyleyelim öyleyse: "Yazmasam deli olacaktım."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten yazmak bizim için birinci hedef olmalı, yorum sonradan gelir. Bu konuda ben de sizin gibi düşünmekteyim. Çok teşekkürler Bir Edip:)

      Sil
  11. Yazdığınız yazılar güzel kalplere tesir eder ve cevabi karşılığını alırsınız umarım. Elinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel temenniler için çok teşekkürler Momentos:)

      Sil
  12. Sibel Hanım'ın başlattığı MİM gerçekten çok etkili oldu. Blogları canlandırmak için yapılan birçok güzel etkinlik var ama sanırım bu hemen her blog yazan arkadaşın ilgi alanına giren bir konu.

    Farklı mecralardan da yazıları okuyan ciddi bir kitle var ama yorum görmek, sanki daha çok okunuyor hissi vererek bizleri daha mutlu ediyor gibi:) Ellerinize sağlık güzel cevaplarınız için, saygılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de bloglar için yorum çok önemli, yorum ve ziyaret için çok teşekkürler Sezgin Bey:)

      Sil
  13. Öğretmez yazısı bol bol tıklanır yine. Öğretmenler günü ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yoruma ne diyeceğimi bilemedim. Teşekkürler:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.