Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey Mimi - EĞİTİM PINARI

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey Mimi




Hakkimda Bilmediginiz 11 Sey Mimi, mim yazilari
Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey Mimi


Mim yazılarını çok seviyorum. Çünkü bloguma ne yazsam? diye kara kara düşünmekteyken mim yazıları imdadıma yetişiyor. Bu defa da Lerzan Kara arkadaşımız çok güzel bir mim yazısı hazırlamış.
Hakkımda bilmediğiniz 11 şey mimi. Sorulara göz attığımda hoşuma gitti ve ben de birkaç satır yazmak istedim. Lerzan Hanım’a bu güzel mim yazısından dolayı çok teşekkür ediyorum. Arkadaşımızın yazısını Buradan okuyabilirsiniz.

Sorular:

1. Kendinde sevmediğin özelliğin nedir?

Kendimde sevmediğim özelliğim; insanların benim hakkımdaki görüşlerine fazlaca önem vermemdir.

2. En büyük takıntın nedir?

En büyük takıntım, olay ve olgular hakkında daima olumsuz şeyler olacağını düşünmemdir.

3. Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?

Kimsenin bilmediği bir sırrım olsaydı zaten onu sizinle paylaşmazdım; sır olarak kalmasını sağlardım.

4. Hayattaki en büyük başarın nedir?

Hayattaki en büyük başarım; hiç kimsenin benden böyle bir beklentisi yokken ve vasat bir öğrencilik hayatı yaşamaktayken üniversiteyi kazanmamdır.

5. Seni en mutlu eden şey ya da şeyler nedir?

Sebebini bilmiyorum ama ayçiçeği tarlası görmek veya ayçiçeği resimlerini seyretmek beni öyle mutlu eder ki, anlatamam. 

6. En sevdiğin ünlü kim?

Kendim; en sevdiğim ünlü olarak kendimi çok severim.

7. Şansa inanır mısın? Şans getirdiğini düşündüğün eşyan var mı?

Şansa inanırım ancak şans getirdiğine inandığım bir eşyam yoktur.

8. Hayalindeki meslek ve nedeni?

İnanır mısınız? Hayalimde hiçbir zaman bir meslek olmamıştır.

9. Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?

Kafam bozukken hindi gibi düşünürüm. Gerçi bu yaptığımın yanlış olduğunu, bu durumda iken ortam değiştirmenin daha faydalı olacağını da biliyorum.

10. En sevdiğin film ya da dizi.

Adada mahsur kalan insanların yaşam mücadelesini anlatan filmleri çok severim.

11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?

Böyle bir soru ve cevabı hiç aklıma gelmedi doğrusu.

Bu güzel mim yazısını hazırlayan Lerzan Kara arkadaşımız beş kişiyi mimlememizi istemiş ancak ben kimseyi mimlemek istemiyorum. Beş kişiyi mimleyerek diğer arkadaşlarımı incitmek istemem. O yüzden de vakti olan tüm arkadaşlarımızın bu güzel mim yazısını hazırlamasını ümit ediyorum. Dikkat edilecek olursa ben de zaten mimlenmemiş olduğum halde bu yazıyı hazırladım.
 Görseller: Google görseller


Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey Mimi Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey Mimi Reviewed by EĞİTİM PINARI on Kasım 04, 2019 Rating: 5

61 yorum:

  1. 6.sorunun cevabı güzeldi 😊 emeğinize sağlık güzel bir olmuş sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, işe biraz espri katayım dedim. Yoksa benden ünsüz bile olmaz.:))

      Sil
  2. Ayçiçeği tarlasıı çok garip :)) kafam bozukken düşünmek benim daha çok kafamı bozuyor helal olsun valla :) Sonuncusu için aklınıza bir şey gelirse yazınızı güncellerin mutlaka illak vardır bir şeylerr :D Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu çok beğendim. Tavsiyelere uymaya çalışacağım. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Ayçiçeği tarlası veya ayçiçeğini sarı tonunu ben de severim. Ünlü olarak kendinizi sevmeniz de güzel, zaten bloglar içinde de ünlüsünüz.Hindi gibi düşünmek de çözüm bulma adına önemli, ben de aynısını yapıyorum bazen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur şimdi sevgili Duo; anladım bendeki aşırı ve yersiz öz güven işe birazcık espri katmış ancak bloglar arasında ünlü olduğum fikrine tam inanamadım. Xhayat ve sizin blog varken bu söylediklerin şaka gibi geliyor bana inan ki. bu yorum beni çok keyiflendirdi; Sevgilerle.:))

      Sil
    2. Şimdi bende de mutluluk, minnet ve Şükran hisleriyle karışık bir gülümseme meydana geldi. Güzel yorumlarınızdan dolayı çok teşekkür ederim. Blog aleminde sizden daha güzel yorum bırakan başka bir arkadaş var mı? Onu da bilmiyorum.

      Sil
  4. Ben de en kısa zamanda yanıtlamayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. en sevdiğiniz ünlü cevabı güzelmiş bravo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da çok güzel geldi bu cevap, teşekkürler.

      Sil
  6. Sizi tanıdığımıza memnun oldum Fatih bey:) Kısa ve öz cevaplarla güzel anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
  7. Memnun oldum sanırım öğretmensiniz?

    YanıtlaSil
  8. 6.cevaba çok güldüm. Ama insanın kendisini sevmesi güzel şey. Güzel cevaplardı. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de size katılıyorum. Çok teşekkürler Beyda Hanım:)

      Sil
  9. Çok güzel bir paylaşım olmuş, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı beğenmeniz çok hoşuma gitti. Teşekkürler.:)

      Sil
  10. Çok güzel bir Mim paylaşımı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı beğenmeniz çok hoşuma gitti. Çok teşekkürler.:)

      Sil
  11. En sevdiğim ünlü kendim çok hoş bir cevap olmuş :D mim de öyle, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altıncı sorunun cevabını okuyucularım çok beğendi. Demek ki, gerçekten de çok güzel bir cevap olmuş. Teşekkürler Ebrar.:))

      Sil
  12. Keyifli bir mim olmuş. 6. soruya cevabınızı ben de beğendim.

    YanıtlaSil
  13. heey blogunda bir yazı yazıp demirlady ye teşekkür etseneee ve şeslendirmenin linkini bloguna koysanaaa :) şiirin sözlerini de ekleyebilirsin yazına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye için çok teşekkür ederim. Aslında ben bir yazı yazarak arkadaşımız DemirLeydi ye teşekkür etmeyi düşünüyorum. Ancak şu aralar pilanlamadığım Bazı işlerle uğraşmak zorunda olduğumdan vakit bulup da iki satır yazı yazamadım. En kısa zamanda bahsettiğiniz şekilde bir yazı yazarak arkadaşımıza şükranlarımı ileteceğim.

      Sil
    2. hımmmm o zaman yani blogundaki son yazıları sen o zaman eskiden yazmıştın demekkisiii :)

      Sil
    3. Aynen bahsettiğiniz gibi; blogumda daima sıkışık olduğum zamanlarda yayınlamak üzere önceden planlanmış 8-10 tane yazım hazır bulunur. Bu yazıları yayına alıp sosyal medyadan paylaşabiliyorum ancak vaktim olmadığı zamanlarda bilgisayar başına geçip yazı hazırlamak biraz zor oluyor.

      Sil
  14. selam paylaşım için thank

    Bu Müziği dinlemek isteyen? https://www.youtube.com/watch?v=Lr-3RFCEUVA

    YanıtlaSil
  15. Ayçiçeği tarlalarını ben de çok severim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde ortak bir özelliğimiz var. Yorum için çok teşekkür ederim.

      Sil
  16. ayol, demirlady ye teşekkür yazımı okudun, yorum yaptın ve benden rica ettin yaa o yazımdaaa ben de ona gidip söledim yaa, şiir başlığında, onaltı ekim, şiir dinletisi yazımdaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah canını almasın Öyle miydi ya.... Demek ki bende bir parça erken bunama belirtileri var. Kaseti geriye saldırıp tekrar değerlendireceğim...

      Sil
    2. :) bazen kafalar karışık olur dolu olur hihihi :)

      Sil
    3. Gerçekten de öyle, bazen ipin ucunu kaçırdığımı düşündüğümde oluyor. Bir de arkadaşımıza öyle ayaküstü bir yazı hazırlamak istemedim. Aceleye getirirsem sıradan bir yazı olur. Şöyle sakin kafayla hazırlamayı düşünüyorum. Yorumlarından ve bana yaptığın fikri katkılardan dolayı çok teşekkür ederim sevgili blok arkadaşım deeptone.:))

      Sil
  17. Fatih Hocam yine çok güzel bir mim olmuş elinize kolunuza Yüreğinize sağlık çok güzel net ve direk cevaplar vermişsiniz iyi ki üniversiteyi kazanmış sınız İyi ki bu bloğu açmışsınız Biz de sizinle tanışma fırsatı bulmuşuz.Doğan'ın kendisi zaten huzur veriyor Tabii bir de görsellik olunca ayçiçek tarlaları gibi daha mutlu ve huzurlu hissettiriyor insanı kendine Ayrıca durmadan yılmadan blog blog gezerek yakında yorum rekortmeni olabilirsiniz Bunun için de çok teşekkür ediyoruz iyi çalışmalar ve başarılar diliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Engin Bey, ben de blog aleminde sizin gibi kibar insanları tanıdığıma çok memnunum. Yorumunuz çok kibar ve değerli. Yorum yapma sıklığıma gelince; ben daima yaptığım işi dört dörtlük yapmaya çalışırım ancak yine de yorum bırakmaya yetişemediğim arkadaşlarım var. Sevgilerle.:))

      Sil
  18. dördüncü madde için kutlarım. demekki dar veya kapalı bir çevredeydin. ailede üni mezunu pek yoktu demekki. iyi olmuş o zaman okuman :) bir ve ikinci madde hım, eh onları değiştirirsen herhalde daha keyifli hayatın olur kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerlendirmeleriniz beni mahcup ediyor doğrusu; çünkü öyle yerinde tespitleriniz var ki, yazıyı sindire sindire okuduğunuzu tescil ediyor. Bundan dolayı size çok teşekkür ederim. Bahsettiğiniz tavsiyelere uymaya çalışacağım, sevgilerle:))

      Sil
  19. Ayçiçeği tarlaları benim de ilgimi çeker, bu cevabı çok sevdim. Güzel bir mimmiş, siz de çok güzel yanıtlamışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xhayat arkadaşımız yazmış; ayçiçeği mutluluk bitkisidir diye. Tevekkeli insanlar ayçiçeğini sevmiyormuş. Çok teşekkürler.:))

      Sil
  20. Lost dizisi geldi aklıma :) onlar da adada mahsur kalıyordu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o tür dizileri çok severim nedense. Çok teşekkürler Hatice Hanım.

      Sil
  21. Çok açık yüreklilikle cevaplanmışsınız, kutlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, açık ve net olmak benim karakterimdir.

      Sil
  22. adada mahsur kalınan dizi ve filmleri bende çok severim robinson crouse dan beri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ortak bir yanımız var o zaman.:)

      Sil
  23. Merhaba, ne zamandır bu tarz mim yazılarına denk geliyorum çok hoşuma gidiyor ama mimlenmediğim için yapamıyordum. O yüzden kimseyi mimlememene çok sevindim açıkçası. En kısa zamanda yapacağım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, sizi de bu etkinlikte görmekten mutluluk duyacağım. Teşekkürler.

      Sil
    2. ben kimseyi zorlamamak için 5 kişi olarak yazdım ki mimlediklerim beni kırmadan cevaplayabilecek olanlardı. Katılırsanız çok sevinirim

      Sil
    3. Fatih bey merhaba
      Katılımızdan dolayı çok teşekkür ediyorum. Esprili ve kesin cevaplar sizi daha iyi tanımamıza vesile oldu. Blog aleminde arada bu şekilde yazılarla birbirimizi daha iyi tanıyıp destek olabiliyoruz diye düşünüyor ve seviniyorum

      Sil
    4. Rica ederim Lerzan Hanım, asıl ben size böyle güzel bir etkinlik hazırladığınız için çok teşekkür ederim. Bu tip etkinliklerin bir birimizi daha iyi tanımamıza sebep olacağı konusuna ben de sonuna kadar katılmaktayım. Evet cevaplarım biraz esprilidir. Çünkü esprili bir kişiliğim var. Tekrar çok teşekkür ederim.:))

      Sil
    5. Tabii ki, böyle bir etkinliğe memnuniyetle katılırım; size de çok teşekkür ederim.

      Sil
  24. Ayrıca cevaplar da çok hoşuma gitti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerlendirmeler için de çok teşekkür ederim.

      Sil
  25. En sevdiğim ünlü sorusuna verdiğiniz cevabın samimiyeti... ^^ Başkalarının hakkımda düşündüğü şeyleri ben de ne yazık ki çok umursuyorum umarım bu huydan kurtulabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında başkalarının hakkımızdaki düşüncelerinin bizi yönetmesine fırsat vermemeliyiz. Ancak yine de başkalarının etkisinden tam olarak kurtulamıyoruz. Altıncı soruyu beğenmemiz hoşuma gitti. Yorum için çok teşekkürler Gonca Hanım.:))

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.