Şiir Dinletisi - EĞİTİM PINARI

Şiir Dinletisi








Sevgili blog arkadaşımız deeptone’nin blogunda gezinirken Youtube’da seslendirilmiş bir şiirini dinledim ve çok beğendim. Şiir dinletisini hazırlayan arkadaşımız Derya Hanım, namı diğer Demirlady. Blogunun ismi ise Yor(m)uyorum.

Derya Hanım, öyle güzel seslendirmiş ki, keşke benim de bir şiirimi seslendirse diye yorum bırakmıştım. Sevgili deeptone, Derya Hanım'a bu isteğimi iletmiş ve Derya Hanım da benim blogumdaki bir şiirimi seslendirmiş. Çok mutlu oldum. Her iki arkadaşıma da şükranlarımı sunuyorum.

Şiir, arkadaşımızın Youtube'daki sayfasında. Sayfanın adı İlham Yıldızı. Diğer videolarını da Youtube sayfasından dinleyebilir, izleyebilirsiniz.

Youtube’daki şiirime bu linkten ulaşabilirsiniz. 

Derya Hanım’ın blogundaki yazıları okumak için blogunu ziyaret edebilirsiniz.

Her Şey O’ndan Dostum

Her şeyin Allah’tan olduğunu kabullenmeden;
Omuzlarındaki yük hafiflemeyecek dostum.
Bu dünyanın bir imtihan yeri olduğunu bilmeden;
Bu yükün altında ezilip duracaksın dostum.

Sana yapanların kendisine yaptığını anlamadan;
İnan ki, huzur bulamayacaksın dünyada dostum.
Etme/bulma dünyası olduğunu kavramadan;
Daha çok dertlenmeye devam edeceksin dostum.

Her şeyden feragat edip; Allah’a havale etmeden;
Çok çileler çekecek, rahata eremeyeceksin dostum.
Allah’ın sana yeter olduğunu kabullenmeden;
Özlediğin bahar, özlediğin yaz gelmeyecek dostum.


Şiir Dinletisi Şiir Dinletisi Reviewed by EĞİTİM PINARI on Kasım 05, 2019 Rating: 5

36 yorum:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=j2wHD_cCefk

    doğru yapmışşsın herhaldeee

    YanıtlaSil
  2. evet dinledim gerçekten çok güzel seslendirmiş 😊sizin yüreğinize kaleminize sağlık güzel arkadaşım da sesine sağlık keyifle dinledik 😊👏👏 sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için çok teşekkür ederim, sevgilerle:))

      Sil
  3. kaleminize sağlık şiir ayrı güzel seslendirme ayrı güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin değerlendirmeler de çok güzel Lerzan Hanım. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Yaa ne güzel oldu bu şiirler böyle.kalemlerinize saglik arkadaslarim. Çok keyif aldim okurken seslendirirken. Yüregine emegine saglik Fatih. Ben de tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok güzel oldu. Şahsen ben çok mutlu oldum. Ağzınıza sağlık.

      Sil
  5. ne güzel kollektif bi çalışma olmuş, üretmek bambaşka.

    YanıtlaSil
  6. Hem seslendirme hemde şiir çok güzel . İkinizi de tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem seslendirme, hem şiir hem de yorum harika. Çok teşekkürler.

      Sil
  7. Böyle güzel okuyan olunca daha bir anlam kazanıyor. Emeklerinize sağlık, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gerçekten de arkadaşımız harika seslendirmiş. Kendisine ve size çok teşekkür ederim.

      Sil
  8. Emeğinize sağlık çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiiri beğenmeniz çok hoşuma gitti. Çok teşekkür ederim.:))

      Sil
  9. Ne güzel bir dayanışma. Çok da güzel olmuş, devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için çok teşekkürler Duo Diyet.:))

      Sil
  10. Ne güzel bir jest olmuş. Karşılıklı dayanışmalar güzel oluyor. Herkesin yüreğine, emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de bu güzel yorumdan dolayı çok teşekkürler.:))

      Sil
  11. Harika, emeği geçen herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiir dinletisini beğenmemiz beni çok mutlu etti. Çok teşekkürler.

      Sil
  12. Emeğinize sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel seslendirmiş :)) İkinizin de emeğine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için sizin de elinize sağlık.:))

      Sil
  14. Ben dinlemiştim derya hanımın blogunda ikinizin de gönlüne sağlık teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de size bu kibar yorumdan dolayı çok teşekkür ederim.

      Sil
  15. Ne hoş bir sürpriz olmuş sizin için. Nasıl da mutlu olmuşsunuzdur :) Yazanın da okuyanın da yüreğine sağlık.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da bahsettiğiniz gibi oldu Deniz Hanım. Çok mutlu oldum. Kibar yorumunuzdan dolayı çok teşekkürler sevgilerle.:)

      Sil
  16. Şiirede seslendirmeye de bayıldım. Ama şiirin ilk mısrası beni benden aldı yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bu güzel yorumu okuyunca ben de bayıldım şimdi:))

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.