Gelenler Hep Gidiyor - EĞİTİM PINARI

Gelenler Hep Gidiyor



Gelenler Hep Gidiyor siiri, fatih pinar
Gelenler Hep Gidiyor


Eyvahlar olsun; gelenler hep gidiyor dostum.
Nice tanıdığım güzel insanlar tarih oldu.
Dün çok sevdiğim kim/ne varsa dostum;
Bugün sadece acı/tatlı birer anı-hatıra oldu.

Her şeyi bilip-görüyorum, dostum.
Gel gör ki, bitmiyor nefsimin istekleri
Geçmişi düşündükçe içim acıyor dostum.
Peşinde sürüklüyor beni dünya hevesleri.

Ölüm gerçeği bile adam etmedi beni dostum;
Tam gaz koşuyorum dünyanın peşinden.
Acılardan, dertlerden ders alamadım dostum;
Hiçbir şey eksilmedi yaşama hevesimden.

Görseller:anhanews.com

Gelenler Hep Gidiyor Gelenler Hep Gidiyor Reviewed by EĞİTİM PINARI on Haziran 22, 2019 Rating: 5

26 yorum:

  1. Dünya dönüyor,kuşlar uçuyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatın güzelliklerine odaklanalım diyorsunuz.:) Çok teşekkürler.

      Sil
  2. Acısı ile tatlısı ile geçiyor zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman geçiyor ve geçen günlerin telafisi de yok. Anı yaşamak gerekir. Çok teşekkürler Sibel Hanım.:)

      Sil
  3. Yaşam enerjisiyle dolmak önemli ama yaşama heves ve hırsları bizi çoğu zaman hayal kırıklığına uğratıyor, üzüyor. Hırsların esiri olmama dileklerimle... Teşekkür ediyorum bu güzel ve anlamlı şiir için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Size katılıyorum; insanlar için en büyük açmaz hırslarına yenik düşmektir. Çok teşekkürler bu değerli yorum için.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Şiiri beğenmeniz beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Yaşam bir şekilde bağlıyor işte...

    YanıtlaSil
  6. Ne doyuyor ne uslanıyor insanoğlu işte..

    YanıtlaSil
  7. Ölümü bile bile dünyanın peşinden koşuyoruz kesinlikle.. Bir denge içerisinde olsun yeter ki.. Dünyanında keyfini sürelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denge kurabilmek en zor olanı bence. Çok teşekkürler.

      Sil
  8. Güzel bir çalışma olmuş Fatih Bey. İnsan yaşamının özeti gibi sanki. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Yazıyı beğenmeniz beni çok mutlu etti. Teşekkürler.

      Sil
  9. Gidenler sevgiyle uğurlansın, özlemle anılsınlar inşallah... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel söylediniz Emine Hanım. Gittiğimizde sevgi ile anılmak kadar güzel bir şey yoktur. Hele özlenecek kadar insanların gönlünde yer etmek en büyük mutluluktur bence de.:):) Çok teşekkürler.

      Sil
  10. olsun olsun iyidir böyle yaşamak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halinden memnunsun anlaşılan. Sendeki bu yaşam enerjisi çok güzel hihi:)

      Sil
  11. Malesef zaman acımıyor. En yanımızda olsun dediklerimiz gidiyor hep nedense...

    YanıtlaSil
  12. Her türlü kayıplar ve ters giden şeylere rağmen ayakta kalmamız ve geçmişi az da olsa unutmamız Allah'ın yardımı ile oluyor Fatih oğlum. Yoksa yeniden nasıl gülebiliriz ki. Zaman ilaç oluyor. Çok güzeldi. Bu akşam üzeri bloğunu biraz dolaşayım istedim. Yine geleceğim. Sevgilerimle oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de acılarımızı unutma meselesinde zaman en iyi ilaçtır. Bu anlamda size katılıyorum. Ne iyi ettiniz de blogumu ziyarete geldiniz. Pek çok arkadaş blogumu ziyaret ediyor ancak sizin ziyaretiniz beni ziyadesi ile mutlu ediyor. Bu konuda size minnettarım. Ancak sizin iadei ziyaretinize gerektiği gibi gelemediğimin de farkındayım. Aslında ben blog aleminin temposuna pek yetişemiyorum. Bundan dolayı da sizden anlayış bekliyorum. Vakit buldukça o güzel blogunuzu ziyarete geleceğim.

      Sil
  13. Velhasıl biz uslanmayız :)
    Ne güzel, ne samimi bir şiir bu böyle. Yüreğinize sağlık 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiiri beğenmeniz beni çok mutlu etti. Çok teşekkürler.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.