Yaz/Ramazan Bayramı Mim’i - EĞİTİM PINARI

Yaz/Ramazan Bayramı Mim’i



Yaz/Ramazan Bayrami Mim’i, mim yazilari
Yaz/Ramazan Bayramı Mim’i


Blogger arkadaşlarım zaman zaman mim yazıları düzenleyerek bizleri de bu etkinliklere davet ediyorlar. Kendilerine buradan çok çok teşekkür ediyorum. Vakit buldukça arkadaşlarımın beni etiketlemesine bu konuda yazılar yazarak karşılık vermek istiyorum.
Ancak bazen işlerimin yoğunluğu bazen de başka türlü meşgalelerden dolayı gündemin gerisinde de kaldığım oluyor. Arkadaşlarımın davetine cevap veremediğim gibi bazen bana yorum bırakan arkadaşlarımı nezaket gereği iade-i ziyarette bulunamadığım da oluyor. Tüm bu eksikliklerimden dolayı arkadaşlarımdan saygılarımla anlayış bekliyorum.
Efsunvari, arkadaşımız yenile harika bir yaz mim’i hazırlamış. Blogger arkadaşlarımızın çoğununda bu konuda mim yazısı hazırlamış olduğunu görmekteydim. Ben de bu konuda neler yazabilirim? Diye kafamda tasarlama yaparken Duo Diyet arkadaşımızın beni mimlemiş olduğunu gördüm. Bu durum benim işimi de kolaylaştırdı. Çünkü beni motive etmiş oldu. Kendisine çok teşekkür ederim. Duo Diyet arkadaşımızın yazısını buradan okuyabilirsiniz.
Yaz Mim’i ile Ramazan Bayramı Mim’ini aynı başlıkta düzenleme nedenim; maalesef günümüzde Ramazan Bayramlarının tatil ile özdeşleşmesinden dolayıdır. Ben bu durumdan pek hoşnut değilim. Çünkü Ramazan Bayramında insanların büyükleri ve yakın akrabaları ile birlikte olmaları bana daha hoş bir davranış olarak gözükmektedir. Neyse lafı fazla uzatmadan mim yazımıza dönelim.


1-   Yaz mı? Kış mı ?
Kış aylarından ve soğuktan hiç hoşlanmayan bir insan olarak yaz diyorum. Sıcak hava berekettir, meyveleri olgunlaştırır. İnşallah insanların içindeki sevgi tohumlarını da olgunlaştırır.

2-   Hayalindeki tatil neresi? Neden?
Hayalimde bir tatil beldesi yok ancak, imkanım olsa Avrupa ülkelerinin tamamını gezmeyi çok isterdim.

3-   Tatil hakkındaki en büyük beklentin nedir?
Ben tatillerden dert ve sıkıntılarımdan kurtularak ruhumun en derinliklerine kadar dinlenmeyi beklerim. Yani bir nevi ruhsal bir detox yapma imkanına kavuşmayı isterim.
4-   Sınırsız bir bütçe, sınırsız bir yol masraf hakkı olsaydı elinde… Bunu nasıl kullanırdın?
Yukarıda da bahsettiğim gibi Avrupa ülkelerinin tamamını gezmeyi çok arzu ederdim.
5-   Unutamadığınız bir tatil anınız var mı?
Unutamadığım bir tatil anım yok; unuttuğum tatil anılarım var. Unutkan bir insan olduğumdan bütün tatil anılarımı unutuyorum.:)

6-   Yazın yapmaktan en çok zevk aldığınız aktivite nedir?
Yazın gezmek-tozmak piknik yapmak ve sırt üstü yatarak ruhumu dinlendirmeyi severim.


 Görseller. 1- unsplash.com, 2-cnnturk.com


Yaz/Ramazan Bayramı Mim’i Yaz/Ramazan Bayramı Mim’i Reviewed by EĞİTİM PINARI on Haziran 04, 2019 Rating: 5

38 yorum:

  1. Güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle. iyi bayramlar.

    Bloglar kaç yaşında diye test hazırladım sorularda siz de varsınız bakmanızı tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakacağım, teşekkürler.

      Sil
    2. Merak ettim Bi Çay, ben de var mıyım?

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim. Yorumunuz gözden kaçmış. Gecikmeli olarak cevaplandırdığım için özür dilerim.

      Sil
  2. Bayramınız kutlu olsun, bu dönem bloglarda yazılan bayram ve yaz mimlerini çok sevdim ben, bu yaz tüm bloggerlar olarak sırt üstü uzanıp ruhumuzu dinlendirmek dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bu yaz ruhumuzu dinlendirebiliriz.Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Hayırlı Bayramlar, esprili bir mim olmuş (:

    YanıtlaSil
  4. Keyifle okudum. Mutlu bayramlar 😊🤚

    YanıtlaSil
  5. Bu güzel mim ve cevaplarını sevdim..Benimki de hazır bekliyor.
    İyi bayramlar..

    YanıtlaSil
  6. Avrupa'yı gezme ayaliniz dilerim gerçekleşir.Mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
  7. Davetimi kabul ederek bu güzel mimi yaptığın için ben teşekkür ederim. Her şey hayallerinden de güzel olsun. İyi bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel sözler söyleme güzel insan,
      söyleyecek söz bulamıyorum;zorlanıyorum.
      Bu kadar iltifata alışık değilim;
      İnan ki, hicap ediyorum; çok utanıyorum.

      Sil
  8. Bugün oğlum bana anne kültür şoku yaşıyorum şu an dedi. Arkadaşları bayramda şehir dışına çıkıyormuş, Metos da hepsini aile ziyaretleri zannetmiş. Bizim evde bayram muhakkak ki akraba ve mezarüstü ziyaretleri ile geçtiğinden başka türlüsü aklına gelmemiş. Meğer hepsi denize girmişler dedi. Çok güldüm haline. Benim için milli bayramlar da dini bayramlar da layıkıyla kutlanmalıdır. Başka türlüsünü düşünemiyorum bile. Çocuklarıma da geçmiş bu düşünce çok şükür ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu size. Güzel yorum için çok teşekkür ederim.

      Sil
  9. Ben de çok gezmek, dünyada pek çok yer görmek isterdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah günün birinde bu temennilerimiz gerçek olur. Çok teşekkürler.

      Sil
  10. Güzel Bir mim olmuş kaleminize yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. İyi bayramlar, çok güzel bir mim olmuş.Tatilde dinlenmenin hakkını vermeli hakikaten en güzelini yapıyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatilde zihnimizi dünyalık telaşlardan kurtarmak gerekir. Çok teşekkürler.

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Nice sağlıklı ve mutlu günlere hep birlikte Yusuf Bey.

      Sil
  13. Fatih oğlum. Ben de biraz unutkanım, ancak içime işleyen şeyleri mutlaka hatırlarım. Dilerim bir zaman gelir, Avrupa'yı gezme fırsatın olur oğlum. Emeğine sağlık. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yorumlar yazıyorsunuz güzel insan Ece Anne, çok teşekkür ederim. İyi bayramlar.

      Sil
  14. Güzel bir mim yazisi olmus hayirli bayramlar 😊

    YanıtlaSil
  15. avrupayı gezmek çok kolay ya ucuz artık. özellikle balkan ülkelerini. türk parası daha değerli onların paralarından :) yunanistan ile başlayın, çok kolay ucuz gitmek, istanbuldan otobüsle uçakla veya sofyaya trenle ya da izmirden adalara feribotla :) çok hesaplıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ben de bir gün bahsettiğiniz şekilde gezmek ve hayallerime kavuşmak isterim. Çok teşekkürler.

      Sil
  16. Yaz mimi ne güzelmiş. Keyifli cevaplar vermişsiniz sorulara. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de size teşekkür ediyorum ve sizin mim yazınızı da sabırsızlıkla bekliyorum. Çok teşekkürler.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.