Beraat - EĞİTİM PINARI

Beraat




Beraat siiri, icimden geldigi gibi, fatihpinarca, Fatih Pinar
Beraat

Saf saf insan, Hakk’ın divanına duruyor;
Kimisi ceza alıyor, kimisi beraat ediyor.
Kimisi sevinmekte; mükafatını almak için.
Kimisi boynu bükük; ardına bakarak gidiyor.

Kimisi gafil; hakkın divanını bilmiyor.
Hele hakkı, hukuku hiç mi hiç önemsemiyor.
Varsa yoksa dünya; çabalıyor dünya için
Ne cezadan korkuyor; ne de cenneti arzuluyor.

Görseller:unsplash.com




Beraat Beraat Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ekim 22, 2019 Rating: 5

9 yorum:

  1. aman işallah beraat ve cennet göreriz hepimiiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de katılıyorum bu güzel dileklerinize. Çok teşekkürler.

      Sil
  2. 2. paragraftaki insanlardan olmayız inşallah. Beraat hepimizin isteği...

    YanıtlaSil
  3. Derin konular :) Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Yorumlarla bana katkı sağladığınız için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Kimisi de arafda kalıyor editör....
    Soruyorsun bayrağın hangisi?
    Ne ay diyor ne yıldız....
    Yaşantısına bakıyorsun sorumsuz...
    Tarifi yok Gamsız oğlu gamsız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzınızdan kelime almak çok zor Sibel Hanım. Ancak zengin bir şair potansiyeli var sizde. Şekilde görüldüğü gibi. Çok teşekkürler.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.