Blog Arkadaşlarıma Teşekkür - EĞİTİM PINARI

Blog Arkadaşlarıma Teşekkür



Blog Arkadaslarima Tesekkur deneme yazisi, blog, blogger
Blog Arkadaşlarıma Teşekkür


Yaklaşık bir aydır bloguma gerekli ilgi ve alakayı gösteremedim. Bunun çeşitli sebepleri var. Bunlardan birisi; arabamı satma ve yeni bir araba alma süreci idi. Bununla ilgili izlenimlerimi daha önceden ‘’Araba aldım, araba sattım, bilgisayarım bozuldu.’’ Başlıklı yazımda aktarmaya çalışmıştım.

Bir diğer sebep ise; eskiden olduğu gibi elektronik aletlerle fazlaca ilgilenme imkanımın olmayışıdır. Bilgisayar ve cep telefonu ile fazlaca zaman geçirmek bende göz kuruluğuna sebep oldu. Artık eskiden olduğu gibi saatlerce bilgisayar başında oturamıyorum. Kısa zaman içinde gözlerim sulanmaya başlıyor. Dolayısı ile daha az paylaşım yapıyorum ve daha az blog arkadaşlarımı ziyaret ediyorum. Anlayacağınız gözlerimi dinlendirmek amacı ile bilinçli olarak bir süreliğine blog ortamından uzak durmaya gayret ettim.

Bir başka sebep ise; blogumun doğal trafiği hakkında bilgi sahibi olma isteğimdir. Yani arkadaşlarımı ziyaret etmediğimde ve sosyal medyada paylaşım yapmadığımda günlük olarak blogum ne kadar trafik alıyor? Sorusuna cevap aradım. Gerçi böyle bir karar vermeme rağmen zaman zaman sosyal medyadan paylaşım yapmadan kendimi alamadığım da oldu. O da olayın farklı bir boyutu.

Bahsettiğim zaman diliminde daha önceden planladığım yazıları yayına alarak durumu kurtarmaya çalıştım. Bu zaman zarfında yılmadan usanmadan, benim kendilerini ziyaret edip etmediğime bakmadan blogumu ziyaret eden ve güzel yorumları ile bana destek olan arkadaşlarıma ismen teşekkür etmeyi kendime borç addettim. Tüm arkadaşlarıma teşekkür etmekle birlikte, aşağıda sıraladığım arkadaşlarıma özellikle teşekkürlerimi sunuyorum.

6-   Hayata Dair
8-   lovehouse
9-   XHayat
10-                     kadriye
11-                     Gonca'nın Dünyasından
12-                     Ebemkuşağı
13-                     Dönüşü Olmayan Orman
14-                     neyse iyi geceler
15-                     En Nefis Tariflerim
16-                     YILDIZ
17-                     akkurttaha
18-                     Beyda'nın Kitaplığı
19-                     Deniz
20-                     Ece Evren
21-                     Duo Diyet
22-                     HürPost
23-                     müfred
24-                     Bi çay
25-                     İrem Can
26-                     sevda s.
27-                     Mor Düşler Kitaplığı
28-                     deeptone
29-                     Ertuğrul Yıldırım
30-                     Beyaz Yakalı
31-                     Vakt-i Dem
32-                     anne kaleminden
33-                     makyajliyorum
34-                     fatofotofan
35-                     sessizkaldım
36-                     Mrs Soda
37-                     SevKoz
38-                     Kitap Gizi
39-                     Gizem
40-                     EMELCE LEZZETLİ ANLAR
41-                     Sule Uzundere Blog
42-                     Sibel ÖZER
43-                     Kaystros Tyrha
44-                     Pastel
45-                     audrey
46-                     Kitap Eylemi
47-                     dondurma delisi
48-                     Sakura
49-                     Kağıt Salıncak
50-                     Yurdagül Çelik
51-                     ReHiTu
52-                     Gezi Defterim
53-                     Dert Anası Gülhan
54-                     Mehmet Ortaç
55-                     maviye iz süren
56-                     Momentos
57-                     Makbule Abalı
58-                     fatoş
59-                     camdandusler
60-                     Tozlu Hayaller Kütüphanesi
61-                     Gül Akça
62-                     *mehtAp
63-                     mavilale
64-                     DüşTasarımcısı
65-                     LaLa
66-                     dilekçe işler
67-                     Derya
68-                     Eren
69-                     İstiridye Avcısı
70-                     LerzanKaradan.com
71-                     Handan
72-                     Sevda ÜNLÜ
73-                     kitapkurdunils              
Blog Arkadaşlarıma Teşekkür başlıklı yazımı hazırlarken isimleri bizzat arkadaşlarımın kendi kullandıkları isimlerden kopyalamak suretiyle hazırladığımı belirtmek isterim. Yukarıda liste halinde sıraladığım arkadaşlarıma tekrar tekrar ve kucak dolusu teşekkürlerimi sunuyorum.

Görseller: Google görseller
Blog Arkadaşlarıma Teşekkür Blog Arkadaşlarıma Teşekkür Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ocak 28, 2020 Rating: 5

55 yorum:

  1. 24. Sıra bana nasip olmuş :))
    Biz de sana teşekkür ederiz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu listeyi oluştururken herhangi bir sıralama yapmadığımı vurgulamak isterim. Blogumla ilgilenemediğim bir ay zarfında bana yorum yapan arkadaşlarımı en son yazımdan başlamak üzere yorum sırasına göre sıraladım. Çok teşekkürler.

      Sil
  2. geçmiş olsun, dinlendir biraz tabiii gözlerini, daha sonra yine bir yıl önceki gibi ol aramızdaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir yıl önce çok güzeldi deeptone, ama şimdilerde o performansı yakalamak biraz zor oluyor. Gel velakin ben sizin performansınıza hayran kalıyorum. Hem düzenli olarak paylaşım yapıyorsunuz hem de bütün arkadaşlarımızın yorumlarını satır satır okuyorsunuz. Tebrik ederim.

      Sil
  3. Rahatsızlığınıza rağmen bu paylaşımınızla incelik göstermiş, büyük bir özveride bulunmuşsunuz blog aileniz için Fatih Bey. Kendi adıma çok teşekkür ediyor ve geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz çok kibar ve güzel. Teşekkürler Yıldız Hanım.:)

      Sil
  4. Geçmiş olsun. Göz kuruluğu sıkıntısı bende de var. Bunun yanı sıra zaman zaman zorlu süreçler atlatabiliyoruz. Lakin bloglarımız ve blogger dostlarımız her zaman oradadır biliriz. Ve yine geliriz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet size sonuna kadar katılıyorum. Blog arkadaşlığı çok güzel. Güzel yorum için çok teşekkürler.

      Sil
  5. Geçmiş olsun Fatih Bey. Biz de teşekkür ederiz :)

    Ekran karşısında uzun süre durmanın olumsuz sonuçlarını maalesef çoğumuz yaşıyoruz. Zavallı gözlerimiz, ne çok hırpalıyoruz, değil mi :) Benzer sıkıntıları ben de uzun zamandır yaşıyorum ve daha önce her gün bloğuma içerik girerken, artık neredeyse bir içerik girmem 1 haftayı buluyor. Siz dinlenme moduna geçmekle inanın en doğru hamleyi yapmışsınız. Nihayetinde sağlık her şeyden mühim.

    Bir de organik ziyaretçilerinizi analiz etmek için Google Analytics kullanabilirsiniz. Tabi sadece organik ziyaretçileri değil tüm ziyaretçileri detaylı bir şekilde gösteren bir Google hizmeti bu, biliyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Gerçekten de sağlık çok önemli. Göz kuruluğu konusunda sizden güzel bir yazı bekliyorum Deniz Hanım. Belki de daha önceden yazdınız ben fark etmedim bilemiyorum. Google Analistik konusuna gelince; teknik konulardaki yetersizliğim yazılarımda da kendini belli ediyor galiba. Daha etkili kullanmaya çalışacağım. Çok teşekkürler güzel tavsiyeler için. Sevgilerle:))

      Sil
  6. Nezaketiniz için asıl biz teşekkür ederiz 🙏🤗Çok geçmiş olsun, dikkat edin kendinize🙋‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, siz buna fazlasıyla layıksınız, çok teşekkürler.:)

      Sil
  7. Geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda eski sağlığına kavuşursun:)

    YanıtlaSil
  8. Bende uzun süredir blogdan uzak kaldım. Sadece instagram kullanarak neler olduğunu takip ettim. Yeni bir başlangıcın atılımlarını yaptım, yeni ev, eşyalar, taşınma, tatil derken normla yaşantıma geri geldim diye bilirim. benimkiler tatlı telaşlardı. Aracının bozulmasına üzüldüm ama yeni araç almışsınız hayırlı olsun. Gözlerinize dikkat edin. geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı telaşlarınızın size mutluluklar getirmesini dilerim Elmas Hanım. Çok teşekkürler.

      Sil
  9. Rica ederiz :)
    Blog arkadaşları birbirlerine her dönem destek olmalıdır bence de..
    Ayrıca geçmiş olsun acil şifalar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum. Blog arkadaşları her zaman bir birini desteklemeli. Kibar temenniler için çok teşekkürler Düş Tasarımcısı.:)

      Sil
  10. ekranlardan korunmak için gözlük kullanabilirsiniz numarasız yalnızca ejran filtresi yaptırabilirsiniz deneyin derim bende saatlerce pc başında kalmam gerektiğinde ekran ışığını ne kadar kısarsam kısayım işe yaramıyordu gözlüklerime yaptırdığım filtreden sonra yıllardrı çok daha iyi oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyelerinizi değerlendireceğim uzmanamatör. Çok teşekkürler.:)

      Sil
  11. Hoş geldiniz Fatih Bey, her şey gönlünüzce olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler fatoş hanım. Sizin de her şey gönlünüzce olsun.:)

      Sil
  12. O zaman tekrardan hoş geldin! :)

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun Fatih Bey.Bilgisayarların en körü tarafı gözleri bu denli yorması.Ben de kısa süreli aralıklar veriyorum bloguma bu yüzden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Camgüzeli. Maalesef zaman zaman ara vermek gerekebiliyor. Sevgilerle:))

      Sil
  14. Çok geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda daha iyi hissedersiniz, göz sağlığı çok önemli, çok yormamaya dikkat edin ama buralara uğramayı da unutmayın. :) Tekrardan hoş geldiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel temenniler için çok teşekkür ederim Kitap Gizi. Tabii ki buralara uğramadan duramam. Sevgilerle.:)

      Sil
  15. Biz teşekkür ederiz. Özelikle kısa ve öz nitelikli kitap tanıtım yazılarınızı ilgiyle takip ediyorum. Gözleriniz içinde geçmiş olsun diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorum ve temennileriniz için çok teşekkürler.

      Sil
  16. Çok düşüncelisiniz, asıl biz teşekkür ederiz. Göz önemli, aman dikkat edin. Çok geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda şifa bulursunuz. :')

    YanıtlaSil
  17. geçmiş olsun hocam dikkat edin kendinize :)

    YanıtlaSil
  18. Evet geldik geldik de biraz da endişelemedik değil sıkıntı olmasın da gerisi öenmli değil evet arada teknoloji molaları vermek güzel listede adımızı görmekte hoş saygılar sevgiler başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için çok teşekkürler Engin Bey.

      Sil
  19. Değerli yorumlarda bana katkı sağladığınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  20. Nerdeyse hepsini takip ediyorum şuraya yazimbari 'yi de ben ekleyeyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok gülümsedim yorumunuza. Çok teşekkür ederim.:)

      Sil
  21. 41.sıradan selamlar :-) Çok geçmiş olsun. Göz sağlığı çok önemli. Kendinize dikkat edin. Bu güzel jestiniz için ben de size teşekkür ederim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, siz her şeyin en güzeline layıksınız. Daha önceki yorumlarda da belirtmiştim. Sıralama tamamen on son yazımdan başlamak suretiyle yorum sırasıdır. Çok teşekkürler.

      Sil
  22. Facebook'dan okumuştum ama ancak yorum yazabildim.Geçmiş olsun, gözlere dikkat etmek lazım.Onlar hayata en güzel bakabildiğimiz pencere. Gözleri en çok telefon ekranı bozuyor benim açımdan.Arada dinlendirmek şart.
    Güzel, faydalı paylaşımlar için ben de size teşekür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu güzel yorum için çok teşekkür ederim Mehtap Hanım.:)

      Sil
  23. Ziyaret defterinde olan arkadaşlarımı fırsat bulduğum zamanlarda ziyaret ederim. Ne yazmış diye uğrarım bloğuna. Bazen yoruma zaman bulamasak da ne yazmış diye bakarım.
    Önce sağlık, iyi ol da, yazılar yavaş yavaş yazılır inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğiniz gibi, önce sağlık diyorum. Yorum için de çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  24. Geçmiş olsun, bilgisayar telefon yoruyor gözü, ben de aynı dertten muzdaribim ama onlarsızda yapamayanlardanım :)
    Günlük post giremeseniz de haftada bir yazabilirsiniz.
    Kolaylıklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum, onlar olmadan da olmuyor. Tavsiyelerinize uymaya çalışacağım. Çok teşekkürler.

      Sil
  25. İnsanın içini ısıtan sıcak bir şiir olmuş..Şiiri okuyunca sevgiye ihtiyacı olan çocuklar,hastalar,yaşlılar,bakıma muhtaç olan insanlar,mutsuz insanlar geldi..Özellikle de çocuklar..Aslında her insanın bir sevgiye,sevilmeye ihtiyacı var..Emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikirlerinize sonuna kadar katılıyorum. Çok teşekkürler Ertuğrul Bey.

      Sil
    2. Ya tekrar kusura bakmayın,diğer sayfanızda anlattım,sayfaları karıştırıp,yorumları farklı yerlere yapmışım..🤔 Yani ikisini alakalaı olmayan yazılarda görünce bayağı bi tuhaf olmuş..İsterseniz yorumları silebilirsiniz,yazılarla pek uyumlu olmamaış gibi..Allah Allah iyice dalgınlaştık..🙂

      Sil
    3. Hiç önemi yok Ertuğrul Bey, ben zaten karışmış olabileceğini tahmin ettiğimden çok önemsemedim ve ona göre cevapladım. Her şekilde de çok teşekkürler. Sevgilerle:)

      Sil
  26. Fatih Bey, zaman zaman böyle dönemler oluyor. Biz de uzun süredir bazı sorunlar yüzünden yoktuk buralarda. Ben de size desteğiniz için teşekkür ederim. Blogger dayanışmaları gerçekten güzel. :)

    YanıtlaSil
  27. Geçmiş olsun Fatih oğlum. Olur bu engeller, sağlığın, hele gözler en önemli organlarımızdan. Yeniden yazarsın. Canın sağ olsun. Listede adımın olmasına çok sevindim. Asıl biz teşekkür ederiz. Sen en çalışkan blog yazarlarından birisin 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ece Anne; güzel yorumlarla bana katkı sağladığınız için.:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.