Kan Damlası(Kitap Tanıtımı) - EĞİTİM PINARI

Kan Damlası(Kitap Tanıtımı)




Kan Damlasi, Mehmet Rauf
Kan Damlası


Edebiyatımızda korku/macera türünün ilk örneklerinden olan Mehmet Rauf’un Kan Damlası isimli eseri aynı zamanda psikolojik tahliller açısından da oldukça zengin bir eserdir.

Kitabımızın başkahramanı Şakir Feyzi, ailesi ile bir köşkte yaşamaktadır. Köşkte yaşayan insanların keyfi yerindedir. Zira varlıklı bir insan olan Şakir Feyzi ile yaşamak onlara da ciddi anlamda konfor sağlamaktadır.

Köşk çok iyi korunmasına rağmen son günlerde bazı tatsız olaylar yaşanmaya başlamıştır. Köşkte yaşayanlardan birisinin boğazı kesilerek öldürülür. Ölen kişinin eline bir kağıt tutuşturan katiller bu kağıda bazı numaralar yazarlar. Kağıdın altında bir miktar da kan damlası mevcuttur.

Bir başka gün köşkte yaşayan diğer bir kişi öldürülür ve onun da eline bir kağıt tutuşturulur. Bu kişinin elindeki kağıtta da bazı numaralar yazmaktadır.

Olayları çözmek için görevlendirilen emniyet müdürü çok kısa bir zamanda olayları aydınlatır. Olayların olduğu gece çevrede şüpheli insan olmadığını öğrenen emniyet müdürü, köşke gizli bir tünelin açılmış olabileceğine anlamakta gecikmez.

Gizli geçidin başında pusu kuran Emniyet müdürü, Hüsrev ve adamlarını kıskıvrak yakalar. Yaşanan olaylardan dolayı çok mutlu olan Şakir Feyzi, emniyet müdürüne ve polislere yüklü miktarda mükafat vererek onları ödüllendirir.

Mehmet Rauf’un Kan Damlası isimli eseri türünün ilk örneklerinden olması sebebiyle muteber bir yere sahip eserlerdendir.
Görseller:nadirkitap.com


Kan Damlası(Kitap Tanıtımı) Kan Damlası(Kitap Tanıtımı) Reviewed by EĞİTİM PINARI on Kasım 27, 2019 Rating: 5

28 yorum:

  1. eylülü okudum bu da okunurmuş hımm :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel özetlemişsiniz konuyu, emeğinize sağlık👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özeti beğenmeniz beni çok mutlu etti. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Kitap okumayı çok özlemişim..Uzun süredir kitap okumuyorum..Bu kitabı da okumamıştım..İnşallah bir gün alır okurum..İlginç ve güzel bir kitapmış..Tanıtım için elinize sağlık.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, gerçekten de uzun zamandır sizi blog aleminde göremiyoruz Ertuğrul Bey, teşekkürler.

      Sil
  4. Gizemli bir okuma olmuş, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Eylül kitabını okudum sadece Mehmet Rauf'un. Bu baya vahşetmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu kitapta daha fazla gerilim mevcut. Çok teşekkürler.

      Sil
  6. Psikolojik romandan sonra korku/macera türünü de paylaşmanız güzel olmuş. Mehmet Rauf’un Kan Damlası kitabının konusu ilgi çekici, beğenim, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben de size bu güzel yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. "psikolojik roman türü yazarı" Değerli yazarımız Mehmet Rauf a yer ayıran editöre teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben de size yorum ve ziyaretlerden dolayı çok teşekkür ederim. İyi ki, varsınız.:))

      Sil
  8. Mehmet Rauf’un Kan Damlası kitabını okumadım ama konusu ilginçmiş. Umarım bu eseri okuma fırsatı bulurum. Tanıtım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz çok güzel, bana katkı sağladığınız için çok teşekkürler Deniz Hanım.:))

      Sil
  9. Konusunu bilmiyordum bu kitabın, ilginçmiş. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, bu kısa tanıtım size bir fikir verdi ise ne mutlu bana. Çok teşekkürler.

      Sil
  10. kan damlası kitap tanıtımı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım faydalı bir yazı olmuştur.

      Sil
  11. heey, dertli dostumda yorumunu gördüm de, o yazıyı yazan gülhan hanım değil aso yaa. antalyaya taşınan yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım, gerekli düzeltmeleri en kısa zamanda yapacağım. Teşekkürler.

      Sil
  12. Hiç bilmiyordum böyle bir kitabı olduğunu paylaştığınız için teşekkürler okunmaya değer her zaman ki gibi (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım faydalı bir yazı olmuştur. Yorum ve ziyaret için çok teşekkürler.

      Sil
  13. Güzel bir okuma olmuş yazdım listeme mutlaka okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  14. Tanıtım için çok teşekkürler. Güzel bir özet olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaret ve değerli yorumlar için çok teşekkürler Mehmet Bey.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.