Beni Benden İyi Anla - EĞİTİM PINARI

Beni Benden İyi Anla



Beni Benden İyi Anla siiri, fatihpinarca, fatih pınar siiri
Beni Benden İyi Anla


Ne olur beni benden daha iyi anla;
Anlaşılamamaktan çok yoruldum.
Bana yüzsuyu döktürdükten sonra;
Yaptıklarının anlamı var mı? soruyorum.

Anlamak için konuşmamı bekleme.
Duygularımı anlatamam; hicap ederim.
Adım atmak için sakın ha gecikme;
Çok bekledim, sıkıldım; çekip giderim.

Görseller:unsplash.com


Beni Benden İyi Anla Beni Benden İyi Anla Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mayıs 24, 2019 Rating: 5

38 yorum:

  1. Bazen öyle biri çıkar ki karşına senin suskunluğundan ne çok şey anlattığını anlar seni dinler ve seni sever.
    Çekip gitmek yok. Kalıp savaşmak var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo... iyiydi bu. Azıcık da kendimizi kıymetlendirsek fena mı olurdu?

      Sil
  2. Ben de anlaşılmamaktan çok yoruldum :(

    YanıtlaSil
  3. Günümüzün en büyük en sorunu. Belki eskiden de öyleydi ama şimdi daha çok sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de anlaşılamamak günümüzün en önemli sorunlarındandır. Çok teşekkürler.

      Sil
  4. Bu sıralar ben de anlaşılmamaktan en çok da kimsenin dinlememesinden şikayetçiyim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinlemeyenler anlayamazlar doğal olarak. Çok teşekkürler.

      Sil
  5. insan en çok kendisini dinleyip anlarsa mutlu olur bence, daha sonra başkalarını da anlamamız kolaylaşır :) anlaşılmamak da kötü tabii :( Teşekkürler bu güzel şiir için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum, kendisini anlamayan insanlar başkalarını da anlayamazlar. Çok teşekkürler.

      Sil
  6. Allah gönlümüze göre versin de, bişey istemiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yetiyor zaten başka şeye gerek yok. Çok teşekkürler.

      Sil
  7. Kaleminize sağlık ne güzel ifade etmişsiniz. Anlaşılmamak çok zor maalesef herkes ilk önce kendi çıkarını düşünüyor. Beklemek hata bence. Hiç kimseyi beklememek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlarda bencillik var maalesef. Çok teşekkürler.

      Sil
  8. Anlaşılamamak büyük sorun. Bizi bizden iyi anlayacak birileri olsa keşke..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlayışlı insanlarla yaşamak çok güzel bir duygudur. Çok teşekkürler.

      Sil
  9. Anlaşılmama durumu ancak bu kadar iyi anlatılır. Kisa ve net. Çok beğendim.
    Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiiri beğenmenize çok sevindim. Çok teşekkürler.

      Sil
  10. eveet öyle insanlar olsun tabiii çevremizdeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi olur. Çok teşekkürler.

      Sil
    2. okuduğumu hatırlamıştım zateeen :)

      Sil
    3. Okuduğunu ben de hatırlıyorum. Ancak tekrardan okumanız bence önemli. Çok teşekkürler.

      Sil
  11. Bazen kimse kimseyi anlayabiliyor mu ki diye düşünüyorum. Bence anlayamıyor. Bizim de istediğimiz anlaşılmakran çok kocaman sevilmektir belki de kendimizi anlayamıyoruzdur.

    YanıtlaSil
  12. güzel bir dörtlük,emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
  13. Kendimi anlatmadan anlatılmayı ben de çok istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlaşılma isteği ortak derdimiz galiba çok teşekkürler.

      Sil
  14. Anlaşılmak isteğini öz ve net bir şekilde dile getirmişsiniz dörtlüklerinizde.Bu güzel paylaşım için teşekkürler. İnsan böyle içsel şeyleri okumak istiyor bazen. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Beni benden aldı şiir:) Ama bazen insanların seni anlaması için spoiler vermen gerekiyor,ancak seni çok iyi tanıyanlar bir şey demeden anlayabilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size %100 katılıyorum. Gerçekten söyledikleriniz çok doğru. Çok teşekkürler.

      Sil
  16. Bu siiri yazdirtmayacak insan bir kez çıkar önüzüme, önemli olan onu görmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tüm mesele; görmemiz gerekenleri görebilmektir. Çok teşekkürler.

      Sil
  17. Çok fazla beklenti içermiyor mu sanki:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok fazla beklenti içeriyor. Hatta beklentiden daha fazlası var gibi. Anlayana.:)

      Sil
  18. Anlaşılamamak veya yanlış anlaşılmak herkesin muzdarip olduğu bir şey şu son dönemde. Kaleminize sağlık Fatih Bey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef anlaşılamama gibi bir sorunumuz var. Çok teşekkürler.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.