Her Şey Beyinde Başlar - EĞİTİM PINARI

Her Şey Beyinde Başlar




Her Sey Beyinde Baslar kitap tanitimi, Mümin Sekman
Her Şey Beyinde Başlar

Daha önceki yazımda Mümin Sekman’ın Her Şey Seninle Başlar isimli kitabı hakkında bilgiler vermiştim. Bu yazımda ise yine aynı yazarımızın Her Şey Beyinde Başlar isimli kitabı hakkında bazı bilgiler vermek istiyorum. Mantık olarak her iki kitap da bir birine çok benzemektedir. Her Şey Beyinde Başlar isimli bu kitap daha ziyade beynimizi doğru ve etkili kullanma yol ve yöntemlerinden bahsetmektedir.

Her Şey Beyinde Başlar
** Leonorda da Vinci ortalama bir insanın görmeden baktığını, duymadan dinlediğini, hissetmeden dokunduğunu, tat almadan yediğini, fark etmeden hareket ettiğini, kokuları ayırmadan nefes aldığını ve düşünmeden konuştuğunu söylemiştir.
** Beyninizi iyi işletemezseniz o sizi işletir. Beyni iyi yönetemezseniz o sizi kötü yönetir.
** Beyin hangi bilgiye sahipse, ona uygun davranıp o şekilde çalışır.
** Aklın gelişmişliği beyin hücreleri arasındaki bağlantıların yoğunluğuna bağlıdır.
** Bir insan ne kadar çok yeni şey öğrenir ve düşünürse, beyindeki sinir hücreleri arasındaki bağlantılar o kadar artıyor. Bu da zekayı keskinleştiriyor.
** Başınıza gelmesinden en çok korktuğunuz şeye odaklanırsınız. Nöronlar onu size çeker, korktuğunuzu başınıza getirir.
** Kişi hakkında iyi ya da kötü düşünmenin önemi yoktur. Canlandırılan düşünce güçlenir.
** Yenilik nöronları uyarır. Evin dekorunu değiştirmek bile fark yaratır. Beyniniz için sık sık yenilik yapın. Daha önce bilmediğiniz şeyler öğrenin, Gitmediğiniz yerlere gidin,
** Nöronları geliştirmek için çevrenize keşfedici gözlerle bakın. Gerçek keşif yeni yerler bulmakla değil; yeni gözlerle bakmakla ilgilidir.(Marcel Proust)

Mümin Sekman’ın Her Şey Beyinde Başlar isimli kitabı kişisel gelişim kitaplarına göre bir parça bilimsel olmakla birlikte yine de bu alana ilgi duyan insanlara çok faydalı olacağını düşünmekteyim.
 Görseller:evrensel.com




Her Şey Beyinde Başlar Her Şey Beyinde Başlar Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mayıs 18, 2019 Rating: 5

34 yorum:

  1. Merhaba bu güzel bilginiz için çok teşekkür ederim.
    Mümin Sekman’ın Her Şey Beyinde Başlar kitabını okumamıştım en kısa sürede alıp okuyacağım bu yol gösterici kitabı. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaret için çok teşekkürler Bahar Hanım, tanıtım size fikir verdi ise ne mutlu bana. Çok teşekkürler.

      Sil
  2. aslında bu alıntı/yol-yöntemler,parapsikolojinin temellerini de ele alıyor,bu açıdan güzel bağlantılar..emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Umarım faydalı bir yazı olmuştur Ertuğrul Bey.

      Sil
  3. Kesinlikle öyle, komaya girince, beyin ölünce her şey de ölüyor. Kalp filan diyoruz ama asıl her şeyin merkezi beyin. Ben iyi insan, kötü insan olmanın da beyinle ilişkisine inanıyorum, bu konuda bilimsel, tıbbi makaleler okudum, kötü dediğimiz, seri katil, manyak, çocuklara kötülük edenler vs. beyinlerin ön frontal bölümlerine darbe almış veya bir takım kimyasal hormonları daha az veya fazla oluyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok faydalı bir katkıda bulundunuz. Çok teşekkürler.

      Sil
  4. leonarda davinci süper söylemiş şimdi size şöyle söyleyeyim arkadaşlar akşam yemek yerken daha çok dikkat edin tadını daha iyi almaya çalışın bakın nasıl farklılıklar hissedeceksiniz teşekkürler hocam paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet işlerimizi çoğunlukla mış gibi yapıyoruz. Çok teşekkürler.

      Sil
  5. Beyinle ilgileniyorsanız Incognito'yu da okuyabilirsiniz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de katılıyorum ben bir aralar baya ilgiliydim

      Sil
    2. Fırsat bulduğumda okumak isterim Çok teşekkürler.

      Sil
  6. Benim aklıma gelen başıma gelir kesinlikle beyin her şey teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım faydalı bir yazı olmuştur.

      Sil
  7. Leonardo Da Vinci çok doğru söylemiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Size katılıyorum. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  8. Öz ve faydalı bir anlatım olmuş. Beyin kendini bir şeye kodladıysa zaten insana yanlış olanda en doğrusu gibi gelebiliyor.

    YanıtlaSil
  9. Olumlu düşünmek lazım ki, güzel olsun. Kitabı listeme alayım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olumlu düşünmek çok önemli, Çok teşekkürler.

      Sil
  10. Okunacak, ilgi çekici bir kitap olduğunu düşünüyorum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, Gerçekten de çok güzel bir kitap; okumakta fayda var teşekkürler.

      Sil
  11. Çok doğru bilgiler. Hocamı çok takdir ederek okuyorum. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ece Anne. Bu güzel yorumdan dolayı.

      Sil
  12. güzel yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Yazıyı beğenmeniz beni çok mutlu etti. Çok teşekkürler.

      Sil
  13. Gerçekten çok şey beyinde başlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyin bu konuda ciddi öneme sahiptir. Çok teşekkürler.

      Sil
  14. Sekman'ın bir kaç kitabını okudum, HEr ŞEy Seninle Başlar da dahiil sonra bıraktım neden bilmem ...Bir ara aklımda olsun, teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, tanıtım size fikir verdi ise ne mutlu bana. Çok teşekkürler.

      Sil
  15. Her şey seninle başlar vardı. Şimdi de her şey beyinde başlar sipariş verildi, tanıtım için size teşekkür edildi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de ziyaret ve bu güzel yorum için çok teşekkür edildi.

      Sil
  16. ah evet yaaa beynimiz mi bizi yönetir biz mi beynimizi. bunu hep düşünürüüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok önemli bir noktaya parmak bastınız. Gerçekten de kimin kimi yönettiği belli değil. Çok teşekkürler.

      Sil
  17. Yazı öok güzel ve faydalı olmuş,tam da duymaya ihtiyacım olan şeylere değinmişsiniz.

    YanıtlaSil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.