İncirler Oldu mu?(Kısa Hikaye) - EĞİTİM PINARI

İncirler Oldu mu?(Kısa Hikaye)



İncirler Oldu mu? kisa hikayeler
İncirler Oldu mu?


İncirlerin yeni olmaya başladığı bir dönemde bir vesileyle müfettişler okuluma gelmişti. Gelen müfettişlere biraz tepkiliyim çünkü geçen sene çok çalıştığım halde beklediğim notu vermemişlerdi.

Müfettişlerin bazen bir soruyla öğretmenleri değerlendirmesine çok kızıyordum. Zira eğitim öğretim adına neredeyse 1 yıllık emeğimizi kimi müfettişler bir soru ile değerlendiriyordu. Eğer bu 1 soruda olumlu bir kanaat edinemezlerse öğretmenlere düşük notu verip gidiyorlardı. Ben de geçen sene çok çalıştığım halde beklediğim notu alamamıştım.

Okul bahçesindeki ağaçların altında müfettişlerle otururken müfettiş beylerden bir tanesi ‘’Hocam İncirler oldu mu?’’ Dedi. Müfettişlerin sorusu belki de bilgi amaçlı idi ancak o durumda ev sahibine düşen varsa bahçedeki incirlerden toplayarak ikramda bulunmaktı.
  
Ancak incir toplama zahmetinden kaçındığım için ve müfettişlere geçen seneden de tepkili olduğumdan ‘’Hocam incirlerin olmasına daha bir iki hafta var şimdi olmaz.’’ Dedim.Tam cümlemi bitirmek üzereyken bir öğrencim elinde küçük bir tabakla yanımıza gelerek; ‘’Öğretmenim incir ister misiniz?’’ demez mi!

Görseller:fidandeposu.com

İncirler Oldu mu?(Kısa Hikaye) İncirler Oldu mu?(Kısa Hikaye) Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mayıs 22, 2019 Rating: 5

28 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yorum ve ziyaretinizden dolayı çok teşekkürler.

      Sil
  2. çok güldüm kıyamam:)))ah bu öğrenciler..ama o da nerden bilsin ki...

    YanıtlaSil
  3. Öğrencinin iyi niyeti biraz kötü olmuş ama komik bir anı kalmış geriye :))

    YanıtlaSil
  4. Kısmetlerinde varmış demek ki o başka ağaç güneş görüyo deseydiniz 🙈

    YanıtlaSil
  5. Çok iyimiş :) Öğrencinin yaptığı sizi zor duruma sokabilir :)

    YanıtlaSil
  6. komedi dizisindeki bir sahne gibi olmuş,oluyo böle sahneler..😊

    YanıtlaSil
  7. ilahi kötü yakalanmışsın :))

    YanıtlaSil
  8. Fıkra gibi olmuş:) öğrenci de çok tatlı bu arada..

    YanıtlaSil
  9. Öğrencinin ıyi niyetine bakın. Eyvah eyvah.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarla bana katkı sağladığını için çok teşekkür ederim.

      Sil
  10. haha! Ya işte, ah bu öğrenciler. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç bir durum oldu. Çok teşekkürler ziyaret için.

      Sil
  11. Büyük geçmiş olsun :))

    YanıtlaSil
  12. Çocuktan al haberi diye boşuna dememişler tabii. :)

    YanıtlaSil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.