Kişisel Gelişim Fikirleri 6 - EĞİTİM PINARI

Kişisel Gelişim Fikirleri 6



Kisisel geliim fikirleri 6, kisisel gelisim, fatihpinarca
Kişisel gelişim fikirleri 6


İnsan beyni çocukluktan itibaren anne-baba, öğretmenler ve çevremizdeki diğer insanlar tarafından programlanmaktadır. Bizler, istemediğimiz programları değiştirme ve yeniden programlama imkanına sahip olduğumuzu fark ettiğimiz anda kendimizi değiştirme imkanına sahip olabilmekteyiz. Bu sebeple bu yazımda sizler için Kişisel gelişim fikirleri 6 başlıklı yazımı hazırladım. Yazımda geçen fikirler geleceğimizi tekrar planlama anlamında sizlere faydalı olacaktır.

Kişisel gelişim fikirleri 6

** Başlarına gelen olaylar karşısında bazı insanlar hayata küserken diğer bazı insanlar bu olayları kendilerini geliştirmek için fırsat olarak kullanabilirler.
**Başımıza gelen olayları yorumlarken ‘’Neden ben?’’ Demek yerine; ‘’Ben bu olaylar karşısında ben ne yapabilirim?’’ demeliyiz.
**Her kriz aynı zamanda içinde sayısız fırsatları barındırmaktadır.
**Başarısızlık yoktur, sadece sonuçlar vardır. Bize düşen; içinde bulunduğumuz olayların sonuçlarını ‘bu sonuçlar karşısında ben ne yapabilirim?’ şeklinde sorgulamaktır.
**Bir insanın içinde gemileri yaktıracak seviyede bir hedefi varsa; o kişi bugün olmasa yarın bu hedefine ulaşır.
**Hedef belirlerken hedef cümlelerimizi olumlu şekilde ifade etmeliyiz. Örnek olarak; sigara içmeyeceğim yerine sağlıklı yaşayacağım, tatlı yemeyeceğim yerine sağlıklı ve zayıf kalacağım şeklinde belirlemek gerekir.
**Hedeflere ulaşmak için en önemli yöntemlerden birisi; asla vazgeçmemektir.
** Hedef belirlerken aklımızdan çıkarmamamız gereken çok önemli bir kural da; hedeflerin bedelini ödemeye hazır olmamız gerektiğidir.

Sevgili okurlarım, bu yazımda sizler için Kişisel gelişim fikirleri 6 başlıklı yazımı hazırladım. Çok iyi biliyoruz ki; insanlar hayatlarına öğrendikleri fikirlerle yön verirler. Bazen bir fikir bile insanların yaşantısında mucizevi gelişmelere neden olabilir. Tüm mesele bu fikirleri yaşantımıza katma becerisini geliştirebilmektir.

Öğrendiğimiz fikirleri yaşantımızda katma değer olarak değerlendiremezsek çok doğaldır ki, bu fikirleri boşu boşuna öğrenmiş ve yaptığımız okumaları da boşu boşuna yapmış oluruz. Dolayısı ile öğrendiklerini pratiğe dökemeyen insanlar için ‘boşuna kürek çekmek’’ deyimi de tam yerinde bir değerlendirme olacaktır. O halde boşuna kürek çekmemek için öğrendiğimiz fikirleri bir şekilde yaşantımıza dahil edebilmeliyiz.
 Görseller:unsplash.com



Kişisel Gelişim Fikirleri 6 Kişisel Gelişim Fikirleri 6 Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mayıs 01, 2019 Rating: 5

15 yorum:

  1. Hayata küsmek veya kendini geliştirmeyi seçmek işte tam da bugün yaşadığım tercihti.Kendimi geliştirmeyi seçiyorum iradem yettiğince tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru tercih yaptığınız için sizi tebrik ederim. Çok teşekkürler.

      Sil
  2. Ne kadar güzel bir konuya deginmissiniz.Krizi fırsata çevirmek çok önemli bence ve neden ben demek yerine ne yapabilirim daha güzel bir soru haklısınız 🖒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınızla bana katkı sağladığınız için çok teşekkür ederim duş tasarımcısı.

      Sil
  3. Gerçekten de çok dürüst bir değerlendirme yapmışsınız insan olarak kolaya kaçmak hepimizin kolayına geliyor. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. ben de uygulamaya çalışıyorum bunların birçoğunu daha doğrusu yeni başladım, aslında biraz annem başlattı ben çok uzaktım bu tarz kişisel gelişim olaylarına ama çok iyi oluyor farkındalık artıyor, siz de çok güzel anlatmışsınız ilgiyle okudum ben de teşekkürler, olumlamalar var bir de ben onu da yapıyorum 30 gün boyunca size iyi gelen, mutlu eden üç şeyi yazıyorsunuz çok iyi oluyor o da tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim Ebrar Hanım.

      Sil
  5. ebeeet, neden ben çok kullanılır bu durumlardaaa ama ivit dğru diyil ivit. olumlu düşünüp karar vermek ve asla vazgeçmemek ebeeet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için çok teşekkürler deeptone. Eşin menendin yok senin.

      Sil
  6. İnsanın kendine yaptığı en iyi yatırımlardan ;)

    YanıtlaSil
  7. Bedelini ödemeye hazır mısın? Önemli olan bu soru galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimize belirlediğimiz hedeflerin bedelini ödemek çok önemli. Çok teşekkürler.

      Sil
  8. Zihinsel gelişim ile ilgili çok faydali paylaşımlar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarla bana katkı sağladığınız için çok teşekkür ederim.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.