Odamı Topluyorum - EĞİTİM PINARI

Odamı Topluyorum



 Odami Topluyorum, Odami topluyurum siiri, fatihpinarca
 Odamı Topluyorum


Odamda çalışma yaptığımda;
Güzelce toplamam gerekir.
Canımdan çok sevdiğim anne/babama;
Her zaman yardımcı olmam gerekir.

Hem sorumluluklarını bilen insan;
Daima kendi işini kendisi yapar.
Başkalarına bağımlı olmayan insan;
Hayatta başarılı olur, mutlu yaşar.

Görseller:bebeksayfasi.com



Odamı Topluyorum  Odamı Topluyorum Reviewed by EĞİTİM PINARI on Aralık 11, 2019 Rating: 5

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Daha önceki şiirlerde olduğu gibi bu şiirimin de hedef kitlesi ilkokul öğrencileridir. Katkılar için çok teşekkürler.

      Sil
  2. :) Bunu kızıma da okutayım, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem okutun, hem de ezberletin bence.Çok teşekkürler Ferda Hanım.:)

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.