Kişisel Gelişim Fikirleri 5 - EĞİTİM PINARI

Kişisel Gelişim Fikirleri 5


Kisisel Gelisim Fikirleri 5, kisisel gelisim
Kişisel Gelişim Fikirleri 5


Sevgili okurlarım, sizlere zaman zaman kişisel gelişim kitaplarından önemli gördüğüm bazı fikirleri aktarmaya çalışıyorum. Bu yazımda kişisel gelişim fikirleri 5 başlığı ile önemli fikirler hazırladım. Bu fikirleri derlerken gözetmeye çalıştığım en önemli faktör; fikirlerin günlük hayatta uygulanabilir olması idi.

Günlük hayatta uygulanmayacak kadar pratikten uzak olan fikirleri bloguma taşımamaya gayret gösterdim. Bu yazımda da sizlere faydalı olabileceğini düşündüğüm önemli maddeleri beğenilerinize sunmaya amaçlamaktayım. Bu fikirleri yaşantınıza katmanızda ciddi anlamda fayda olduğunu düşünüyorum.
Kişisel Gelişim Fikirleri 5
1-   Kendinizi değiştirmek için kendinize soracağınız ilk soru; Geleceğimle ilgili ne istiyorum?
2-   Kendinize, başarılı insanlardan bir model belirleyerek o insanın on yılda yaptığını siz bir yılda yapabilirsiniz.
3-   Yaşam kalitenizi başınıza gelen olaylar değil; sizin bu olayları yorumlama şekliniz belirler.
4-   Sorunları fırsata çevirmek için;
              ** Her durumda bir seçenek daha olduğunu düşünün.
              ** Her problemin harika bir yanı olduğunu düşünün.
              ** Sorunlar yerine çözümlere odaklanın.
5-   Başarıya ulaşmak için kaygılardan kurtulun. Bir düşünüre göre ‘’kaygılar vadesi gelmemiş borçların faizidir.’’
6-   Başarıya ulaşmak için hedeflerin yazılması çok faydalı bir yöntemdir. Hedeflerinizi yazarak zihninizde taze tutmaya çalışın.
7-   Başarıya götüren önemli sloganlardan bazıları: Ben değilsem, kim?, Şimdi değilse, ne zaman?dır.

Kişisel Gelişim Fikirleri 5 başlıklı bu yazımdaki fikirlerin gerçekten de kişisel gelişim alanında kılavuz fikirlerden olduğunu düşünüyorum. Bu fikirleri yaşantımıza katmak verimlilik adına çok faydalı olacaktır diye düşünmekteyim. Çünkü insanların yaşantısında fikirlerin yeri çok önemlidir. Bireyler öğrendikleri ve yaşantılarına dahil ettikleri fikirler sayesinde yaşantılarına yön verirler. Uzun okumalar sonunda sizlerin beğenisine sunduğum kişisel gelişim fikirlerinin sizlere faydalı olmasını ümit ediyorum.

 Görseller:blog.milliyet.com.tr






Kişisel Gelişim Fikirleri 5 Kişisel Gelişim Fikirleri 5 Reviewed by EĞİTİM PINARI on Nisan 30, 2019 Rating: 5

44 yorum:

  1. sorun yerine çözüm odaklı olmak, güzel bir tavsiye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çözüm odaklı olmak fark yaratmaktır. Çok teşekkürler.

      Sil
  2. bir insanın on yılda yaptığını,bir yılda yapabilmek..tavsiyelere uyulursa olabilir,neden olmasın ki..🙂elinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yazının faydalı olması benim adıma mutluluk kaynağıdır.

      Sil
  3. Bazen kaygılardan kurtulmak o kadar zor ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de kaygılardan kurtulmak çok zor bir beceridir. Ancak mutlu bir yaşam için bir yolunu bulmak gerekir diye düşünmekteyim. Çok teşekkürler.

      Sil
  4. Kaygılardan uzak durmak lazım kesinlikle. Kaygılar kan emici gibi bir şey.

    YanıtlaSil
  5. bunlar çok doğru çok faydalı benim de hayatıma katmaya çalıştığım öneriler...çok teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben de ziyaretiniz için size çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. Çok sevdiğim bir slogandır "ben değilsem kim, şimdi değilse ne zaman?".

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yorumlarla bana katkı sağladığınız için Kadriye Hanım.

      Sil
  7. Son Nokta Sen diye bir kitap okumuştum ondan sonra kişisel gelişim kitaplarına merak duymaya başladım. Evet olumlama yapmak çok iyi geliyor insana ama zor..her an hatırlamak gerekiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum Sevda Hanım. Bundan böyle Kişisel gelişim kitap tanıtımlarımı okumak üzere sizi bloguma beklerim. Çok teşekkürler.

      Sil
  8. Çözüm odaklı yazılar için editöre teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Sibel Hanım. Ben de bu çok değerli yorumunuz için size teşekkür ederim.

      Sil
  9. Bazen sorunlar bakış açımızı değiştirmeye yarar. Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru tespitlerde bulundunuz. Bezen sorunlar içlerinde sayısız fırsatlar barındırabilir. Bu anlamda olaylara bakış açımız çok önemlidir. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuzla bana katkıda bulunduğunuz için.

      Sil
  10. harika bir paylaşım olmuş Fatih Bey elinize sağlık, ben bu fikirlerin faydasını göreceğime inanıyorum teşekkür ederim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olacağına şüphe yok. Tüm mesele bu fikirleri uygulayabilmek. Çok teşekkürler.

      Sil
  11. Tatbik etmekte zorlansak ta, sürekli bunları okuyarak bilinçaltımızdaki olumsuzlukları giderebilir ve bu güzel fikirlere şans verebilir beynimiz.
    Düşünceden ibaretiz, onu düzelttik mi herşey düzelecek sanki. Çok güzel bir paylaşım teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de size çok teşekkür ederim. Yazımın faydalı olmasını umarım.

      Sil
  12. Gayret ediyorum bunları uygulamaya. Ne derece başarıyorum bilemiyorum 😇😇. Çokkkkk teşekkürler bu kıymetli öneriler için 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım faydalı bir yazı olmuştur Yıldız Hanım. Uygulama kısmı en zor olanı. Ancak biz yine de elimizden geleni yapmak için çabalamalıyız. Çok teşekkürler.

      Sil
  13. Değerli bilgiler için teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Yeşim Hanım. Yorum için çok teşekkürler.

      Sil
  14. yazıyı okumadan görsel beni hemen gülümsetti. Limit sizsiniz kitabının görseli bu . Çalışma hayatımda yılbaşı hediyesi olarak sevgili müdürüm vermişti:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin akademik gelişiminize katkıda bulunan böyle bir müdüre sahip olduğunuz için çok şanslısınız. Görsel size nostaljik bir gezinti yaptırdı ise ne mutlu bana. Yorum için çok teşekkürler.

      Sil
  15. hayat mottom kızdığım bir olayda -bundan 1 sene sonra bunun bir önemi olacak mı ?

    Bir de moralimin çok bozuk olduğu zamanlarda benim ya da yavrularımın hasta olduğu zamanları düşünürüm o zaman tek düşündüğün sağlık iken şimdi bu moralini bozan şeyi bu kadar takmaya gerek var mı? idare edip gidiyorum işte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz zaten işin sırrını çözmüşsünüz Lerzan Hanım. ''Arife tarif gerekmez.''Değerli yorumunuz için çok teşekkürler.

      Sil
  16. Kaygı duymadan geleceğin mimarı olmak gerek. Dediğiniz gibi sorunlara değil çözümlere odaklanmalıyız. Her sorunun bizi geliştirdiğini, bize bir şeyler kattığını bilmeliyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum. Sorunların içinde barındırdığı fırsatları göz ardı etmemek gerekir. Çözüm odaklı olabilmek zaten başlı başına bir ayrıcalıktır. Çok teşekkürler.

      Sil
  17. Sorun yerine çözüme odaklanmayı uzun zamandır uyguluyorum. Her durumda bir seçenek daha olduğunu düşünmek de harika bir fikir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de öyle düşünmekteyim. Çok teşekkürler.

      Sil
  18. "Kaygılar vadesi gelmemiş borçların faizidir."

    Ne kadar da doğru!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarla bana katkı sağladığınız için çok teşekkürler Recep Bey.

      Sil
  19. Kaygılardan kurtulun ifadesi değil de önce kayılı olduğunuzu kabul edin ve onu kucaklayın sonra da çözüme odaklanın deriz biz.Kurtulmak açısından bakınca kaygı artıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin uzmanından da ancak böyle sistematik bir yorum gelebilirdi. Çok teşekkürler Yurdagül Hanım.

      Sil
  20. Çözüm odaklı olmamak en büyük sıkıntılarımızdan... bir de negatif olmamız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bu iki bakış açısı bizim de yaşam kalitemizi ortaya koymaktadır. Değerli yorum ve ziyaretinizden dolayı çok teşekkürler Emine Hanım.

      Sil
  21. güzeel. genelde uyguladığım taktikler. kişisel gelişim çok sevdiğim bir konu yaa :)

    YanıtlaSil
  22. Yaşanan sorunlar insanın elini güçlendiriyor ama tabi yara almadan kurtarmak gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tespitleriniz çok yerinde ve çok güzel. Çok teşekkürler.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.