GÖREBİLİR MİSİN? - EĞİTİM PINARI

GÖREBİLİR MİSİN?



Gorebilir misin siiri,fatih pinar,
Görebilir misin



GÖREBİLİR MİSİN?
Seni, benim gözümle görebilir misin?
Beni, senin gözünle ah bir görebilsem.
İzin vermiyor zalim nefis;
Sen beni bilsen; ben seni bilsem.

Bir gözün varsa; göremezsin başka göz.
Seninse en değerlisi; anlamazsın başka söz.
Çokları gelip geçti; senin gibi,
Arkalarından duyulmaz güzel bir söz.

Görseller: Google görseller
GÖREBİLİR MİSİN? GÖREBİLİR MİSİN? Reviewed by EĞİTİM PINARI on Aralık 21, 2018 Rating: 5

4 yorum:

  1. Duygu yüklü şiirinizi çok beğendim.Bazı satırlarda kendimi buldum.Zaten şiir demek duyguyu karşı tarafa geçirmek değil midir?Kalemine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Kısa ve öz derler ya işte öyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten şiir dediğin az söz ile çok şey söyleme sanatı değil midir? Yorum için teşekkürler.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.