ÖĞRETMENİM - EĞİTİM PINARI

ÖĞRETMENİM


ogretmenim, ogretmenim siiri, ogretmen siirleri
Öğretmenim



ÖĞRETMENİM
Sen varken ben kendimi güvende hissettim.
Hastalığımda ilaç gibi geldin bana öğretmenim.
Sen ağlarken ağladım; gülerken ben de güldüm;
Seni senden çok sevdim, canım öğretmenim.

Sen gül iken ben yaprağıydım;
Sen yağmur iken ben damlaydım.
Ben senden öğrendim her şeyi.
İnsanları ve bütün varlıkları sevmeyi.
                                                 
Bengisu PINAR
Çağatay Orta Okulu 5/A Sınıfı Öğrencisi


ÖĞRETMENİM ÖĞRETMENİM Reviewed by EĞİTİM PINARI on Aralık 22, 2018 Rating: 5

18 yorum:

  1. Sizin kızınız herhalde hocam. Harika bir şiir ortaya çıkarmış. Tebrik ederim kendisini ve sizleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizlere bu değerli yorum ve ziyaretiniz için teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  2. Allah zihin açıklığı versin..Allah başarısını daim etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepinize çok teşekkür ediyorum. Kibar insanlar. İyi ki, varsınız.

      Sil
  3. Maaşallah. Şiir duyguları ifade etmenin güzel ve ahenkli bir yoludur. Bengisu'yu tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem bir şiir olmuş. Tebrik etmek lazım kendisini bu yaşında gerçekten muhteşem yazmış.

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yusuf Bey, yorumlarınız için.

      Sil
  6. Çok güzel yazmış. Çocuklar yazmayi hiç bırakmamalı:)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel yazmış, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, genç yetenekleri desteklemek gerekir diye düşünüyorum.

      Sil
  8. Gercekten de guzel bir siir. Cocuklarimizin bu yaslarda yazmaya baslamasi ne guzel. Umarim daha da guzel yazilar ortaya cikarir yavrumuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Musa Bey, bu güzel dileklerinize katılmamak mümkün değil. Gerçekten de ağaç yaş iken eğilir.

      Sil
  9. Güzel şiir yazmaktan öte insanın öğretmenine böyle güzel duygularla yaklaşması geleceğinin de belirleyicisi.

    YanıtlaSil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.