Bir Yastıkta Kocamak İstemiyorum Diyorsan - EĞİTİM PINARI

Bir Yastıkta Kocamak İstemiyorum Diyorsan


bir yastikta kocamak, bir yastikta kocamak nedir
Bir Yastıkta Kocamak İstemiyorum Diyorsan


Bir yastıkta kocamak ne kelime? Bir yastıkta kocamak sözcüğü insanın içine bir burukluk hissi veriyor, eşimle bir yastıkta kocamak yerine bir yastıkta gençleşmek istiyorum, Ömrümün sonuna kadar eşime güzel sözlerle hitap etmek istiyorum, ondan güzel sözcükler duymak istiyorum, güzel duyguları ölünceye kadar yaşamak istiyorum diyorsan; o zaman aşağıdaki tavsiyelere kulak vermelisin.

·       Sevginizi eşinizin anlamasını beklemeyin; eşinizi sevdiğinizi sıklıkla ifade edin.

·       İnsanların size nasıl değer vermelerini bekliyorsanız siz de eşinize o şekilde değer verin ve bunu eşinize hissettirin.

·       Her insan farklıdır. Eşinizi değiştirmek yerine olduğu gibi kabul edin.

·       Gizli kapaklı işleriniz olmasın; şeffaf olun ve aranızdaki güveni zedelemeyin.

·       ‘Öfke ile kalkan zarar ile oturur.’ Diye bir atasözü vardır. Öfkenizi kontrol etmesini bilin.

·       Gerektiğinde özür dilemesini bilin.

·       Sorumlulukları paylaşın.

·       Bir birinize özel zaman ayırın.

·       Altından kalkamadığınız sorunlarınız olduğunda uzmana başvurmaktan imtina etmeyin.

·       Boşanma sebepleri başlıklı yazımı okuyun.

·       Analitik düşünme ve erkekler neden aldatır? Başlıklı yazımı okuyun.

·       Bir madde daha vardı da onu hatırlayamadım.





Bir Yastıkta Kocamak İstemiyorum Diyorsan Bir Yastıkta Kocamak İstemiyorum Diyorsan Reviewed by EĞİTİM PINARI on Aralık 30, 2018 Rating: 5

16 yorum:

  1. Fatih Bey,toplum olarak öyle bir hale geldik ki;Bakıyorsun anlaşmalı olarak boşananlar...Mahkemeye el ele tutuşarak giden ünlüler..Birde bunlar her gün tv deki insanlar.Maalesef bunları gelecek nesillerimiz örnek alıyor.Evlilik istatistiklerimiz hiç iyi değil.
    Evlilik kurumu çok zedelenir durma geldi.
    EĞİTİM ŞART.

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel cümleyi görünce boşanma oranlarına bakmak istedim ve 2017 yılında tam 128 bin 411 boşanma gerçekleşmiş. İnsanlar birbirini çok kolay kaybediyor tavsiyeler için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle biri birimizin kıymetini bilmeliyiz.

      Sil
  3. Bir yastıkta gocamak :) iki yastık olsun hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yastık daha iyi Yusuf Bey, birden fazla yastık olunca eşler yastıklarını aldıkları gibi başka odalara gidiyorlar.:)

      Sil
  4. Eşler birbirlerini dinlemek yerine sadece bağırıyorlar kulakları sağırmışcasına, ben haklıyım derdine düşünülüyor... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum ön yargısız bir şekilde dinleyebilmek çok önemli.

      Sil
  5. Aile kurumu bilerek ve istenilerek zedeleniyor. Rabbim yardımcımız olsun. Kulaklara küpe olacak nasihatler...

    YanıtlaSil
  6. sevgi saygı olmazsa hiç birşey yolunda yürümez...

    YanıtlaSil
  7. Güzel tavsiyeler. Paylasim icin tesekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım faydalı bir yazı olmuştur.

      Sil
  8. İnsanlar eşleriyle savaşa gider gibi yaşamayı bıraktıklarında gerçekten bir aile olmanın huzuruna varacaklar aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de ailede uyum çok önemli teşekkürler.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.