Yeni Yıl Dilekleri - EĞİTİM PINARI

Yeni Yıl Dilekleri



Yeni Yil Dilekleri,yeni yil, eski yil, yeni yil kutlamalari
Yeni Yıl Dilekleri


Koskoca bir yılı geride bıraktık ve yepyeni bir yıla adım atmak üzereyiz. Yeni yıl ile ilgili kafamızda çeşitli planlar mutlaka vardır. Ancak ben, yeni yıl ile ilgili olarak bazı dileklerde bulunmak istiyorum. Değerli fikir adamları ve düşünürlerin görüşlerinden bazılarını derleyerek yeni yıl dilekleri haline getirdim. Yeni yılda bu fikirleri uygulamaya koyabilirsek umarım çok güzel bir yıl geçirmiş olacağız.

** Başta kendimiz olmak üzere tüm insanları sevelim.

** Hiçbir konuda olumsuz düşünmeyelim, her şeyin iyi olacağını varsayalım.

** Gelecekle ilgili hayallerimizi ertelemeyelim.

** Kendimize zaman ayıralım; seyahat edelim.

** Planladığımız şeyleri yapmak için herhangi bir günü beklemeyelim, hemen başlayalım.

** En yakınımızdaki insanların kıymetini bilelim; onlara hediyeler alalım, onlara sevdiğimizi söyleyelim.

** Geçmişe takılıp kalmayı bırakalım; anı yaşayalım.

** Değiştiremediğimiz şeylerin bizi üzmesine fırsat vermeyelim; onları kabullenerek uyum sağlama yeteneğimizi geliştirelim.

** Başımıza gelen her şeyde bir hayır olabileceğini düşünelim.

** İçine düştüğümüz durumların bize ne katkısı olabilir diye düşünelim.

** Sağlıklı yatıp, sağlıklı kalktığımız her gün için Allah’a şükredelim.

** Kendimizi dünyanın en mutlu insanı bilelim.

** Üzgün olduğumuz zamanlarda hemen en mutlu anımızı düşünerek karamsar ruh halinden kurtulalım.

Moralimiz bozuluyorsa ve karamsar ruh halinden bir türlü kutulamıyorsak;  mezarlıkları ziyaret ederek ibret alalım.

** Kısacası yeni yılı mutlu bir şekilde yaşayabilmek için kendimize sürekli olarak mantıklı gerekçeler bulalım.

** Ben daha fazla yazacak bir şey bulamadım. Bu yazıya ilave yapmak isteyen okuyucularımdan yorumlarla bana destek olmalarını bekliyorum.
Görseller: Google görseller
Yeni Yıl Dilekleri Yeni Yıl Dilekleri Reviewed by EĞİTİM PINARI on Aralık 31, 2018 Rating: 5

20 yorum:

  1. Hayatı akışına bırakıp küçük mutluluklardan pay alalım
    Mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  2. İnsan kendisini severse,başkalarını sever..Yaşamın özeti gibi..
    Kalemine sağlık öğretmenim.Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum Sibel Hanım, kendisini sevmeyen başkalarını da sevemez. Galiba işe kendimizi sevmekle başlamalıyız.

      Sil
  3. Önce kendimize değer vermeliyiz ki bu dilekleri gerçekleştirelim. Ben 2018 i böyle geçirdim çokta güzel bir yıl geçirdim

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel dilekler bunlar... Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler inşallah tüm insanlar için mutlu bir yıl olur yeni yıl.

      Sil
  5. Çok güzel dilekler 😊 dilerim herşey gönlünüzce olur mutlu yıllar dilerim sevgiler 😊🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler umarım yeni yıl tüm insanlığa mutluluklar getirir.

      Sil
  6. Merhabalar.
    Siz söylenecek ne varsa, hepsini söylemişsiniz zaten. Bize de bu dilek ve temenni içeren dualarınıza amin demek düşüyor.
    Yeni yılda umutlarınız gerçek, mutluluklarınız sonsuz olsun. Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  7. Söz paylaşmak çok güzel bir düşünce olmuş..

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar! Umarım yeni yılınız çok güzel ve sağlık ile geçer. Ben de ertelediğim şeyleri/yapamayacağımı düşündüğüm yapmak istiyorum, bakalım! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Pastel. İnanın yorumunuzu bir yıla yakın bir zaman sonra gördüm. Gecikmeli cevapladığım özür dilerim.

      Sil
  9. "Başımıza gelen her şeyde bir hayır olabileceğini düşünelim" sözünü fazlaca abartarak yaşıyorum sanırım :)) Bu da benim kendime telkin şeklim, iyi geliyor böyle düşünmek :) ... ve derim ki, 2020 için hep beraber doğaya pozitif enerjiler gönderelim ki, bize yansıması daha büyük pozitif, güzel enerjiler olsun... Mutlu, huzurlu yıllarınız olsun. Sevgiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerinize ben de katılıyorum Deniz Hanım. Umarım 2020 hepimiz için mutluluklarla dolu bir yıl olur. Çok teşekkürler.:))

      Sil
  10. Yazdığın bu dileklerin hepsi de çok güzel. Hangisini rehber edinirsek edinelim bize yol gösterecektir. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bahsettiğiniz gibi olur. Güzel yorumlar için teşekkürler Duo Diyet:))

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.