Düşüncenin Gücü - EĞİTİM PINARI

Düşüncenin Gücü



Düsüncenin Gucu,James Allen, olumlu dusunme
Düşüncenin Gücü



Sevgili okurlarım, blogumda daha önce de çeşitli kitaplar tanıtmaya çalışmıştım. Bu yazım da JAMES ALLEN’in Düşüncenin Gücü kitabını tanıtmaya çalışacağım. Benim tanıtım yaptığım kitaplar çoğunlukla kişisel gelişim kitaplarıdır. Ben bu tür kitapları tanıtmayı daha çok seviyorum. 

Kişisel gelişim kitaplarını tanıtırken bu kitapların ya da yazarların görüşlerine yüzde yüz katılıyorum anlamında bir şey söylemiyorum. Ben, her düşüncenin kendi bağlamında değerlendirilmesi ve buna göre karar verilmesi gerektiğini düşünmekteyim.

Kişisel gelişim kitaplarında savunulun yaygın görüş ‘’insanların kendilerine güvenmeleri halinde her şeyi başarabilecekleri görüşüdür’’ ben böyle bir görüşe körü körüne inanmadığımı baştan söylemek istiyorum. Bu konularda yaşadığımız toplumun manevi dinamiklerini gözden kaçırmamamız gerektiğini de düşünüyorum. 

 İnsan yaşantısında düşüncenin gücünün önemli olduğuna ve düşüncenin gücünün göz ardı edilmemesi gerektiği kanısındayım. Bundan dolayı olumlu düşünme alışkanlığının yaşantımıza çok büyük katkılar sağlayacağını düşünmekteyim.

JAMES ALLEN’in Düşüncenin Gücü kitabında bahsettiği görüşlerden bazılarını sizlere sunmak istiyorum:

-         Yazara göre insanlar düşüncelerinin efendisidir. Yaşamlarına kattıkları düşüncelerle kaderlerini belirlerler.

-         Bir insanın hayatta acı çekmesi de mutlu olması da kendi düşüncelerine bağlıdır. Düşüncelerindeki uyum, mutlu olmasına sebep olurken; düşüncesindeki uyumsuzluklar da acı çekmesine sebep olur.

-         Bir insan başkalarını şikayet etmeyi ve onlara küfretmeyi bıraktığı anda gerçek insan olma yolunda adım atmış sayılır. Başkalarını suçlamaktan vazgeçen kişi içindeki asil güçleri kullanmaya başlar.

-         İnsan düşüncelerini temelden değiştirmeyi başardığı anda hayatındaki maddi koşulların da hızlı bir şekilde değiştiğini görerek şaşıracaktır.

-         Beden aklın hizmetçisidir. Kötü düşüncelerle beslenirse hastalanacak; güzel düşüncelerle beslenirse güzelleşecek ve daha sağlıklı bir yapıya kavuşacaktır.

Değerli okuyucular, JAMES ALLEN’in Düşüncenin Gücü kitabı zaten kendisini anlatıyor. Fazla söze gerek yok. Kitaba göre insanların zihinleri adeta bir tarla gibidir. O tarlaya ne ekersek sonunda onu hasat edebiliriz mantığıdır. Biz de yaşantımıza olumlu ve bize faydası olacak düşünceleri dahil ederek bu kitaptan gerektiği gibi faydalanabiliriz.
Görseller: Google görseller

Düşüncenin Gücü Düşüncenin Gücü Reviewed by EĞİTİM PINARI on Mart 14, 2019 Rating: 5

15 yorum:

  1. Değerli görüşleriniz için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Ben de kişisel gelişim kitaplarını seviyorum. Hayata dair kim ne demiş merak ediyorum. Değişik fikirleri, düşünceleri öğrenmeyi seviyorum. Bir şeyi bilmek, öğrenmek kabul etmek değil zaten. Daha doğruyu bulmak için çeşitli bakış açıları yakalamayı önemsiyorum. Kişisel gelişim kitaplarından devam et yani, gayet güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğiniz için çok teşekkürler Duo. Ben de sizin gibi düşünüyorum.

      Sil
  3. Evet pozitif düşünüyoruz çakraları açıyoruz teşekkürler tanıtım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım faydalı bir yazı olmuştur.

      Sil
  4. Aslında insan kendisini nasıl görmek istediğine önce kendi inanmalı... Teşekkürler tanıtımınız için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum, değerli yorumunuz için Çok teşekkürler.:)

      Sil
  5. Güzel kitap okumam lazım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumanızda fayda vardır diye düşünmekteyim, çok teşekkürler.

      Sil
  6. Kendine güvenmeyle her şeyin aşılabileceğini düşünmüyorum ben de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, tek başına kendimize güven yeterli olmayabilir, çok teşekkürler.

      Sil
  7. Kitap isim olarak etkileyici Düşüncenin gücü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet size katılıyorum Yusuf Bey. Değerli yorum ve ziyaretiniz için çok teşekkürler.

      Sil
  8. Düşüncenin gücü aslında sandığımızdan çok daha büyük. İnsanlar düşünce gücüyle nesneleri bile hareket ettirebiliyor. Bence insanlık olarak bu gücü yararlı şeyler için kullanabiliriz. Teşekkürler bilgi verdiğiniz için. Okunması gereken bir kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım faydalı bir yazı olmuştur.

      Sil

Tüm hakları fatih pınar'a aittir.. Blogger tarafından desteklenmektedir.